This page has moved to a new address.

H&M AUTUMN / WINTER 2013

This is not another blog: H&M AUTUMN / WINTER 2013

Thursday, August 22, 2013

H&M AUTUMN / WINTER 2013

Waarschijnlijk heeft het grootste deel van jullie inmiddels de nieuwe H&M catalogus op de mat gehad. Hoewel het vroegââh zo ongeveer mijn favoriete winkel was, koop ik de laatste tijd steeds minder bij H&M. Misschien heeft het er iets mee te maken dat het enige filiaal in de buurt klein en volgepropt met alle nét niet artikelen is? Of dat de halve school al rondloopt in 'dat ene leuke truitje'? Of omdat de winkel altijd overbevolkt wordt door wanhopige huisvrouwen die krijsende peuters in buggy's door de gangpaden proberen te manouvreren? Ik weet het niet, maar gelukkig bestaat er zoiets geweldigs als een webshop. 
Gegarandeerd buggy-vrij!

Er zitten leuke items in de nieuwe collectie, maar over-all spreekt het met niet zo aan. Jammer, want normaal gesproken ben ik enthousiaster over de collecties. Die kledingstukken met leer vind ik trouwens wel heel tof! 

Ik heb een aantal favorieten op een rijtje gezet en de manier waarop ik ze zou dragen.
  
Wat vinden jullie van de najaarscollectie van H&M?

Labels: , , , , ,

13 Comments:

At August 22, 2013 at 10:08 AM , Blogger Anne said...

Wauw wat een mooie finds, en OMG die onderste boots zijn zooo gaaf! H&M heeft alleen nooit schoenen in mijn maat :( X Anna

www.fashionanna.com

 
At August 22, 2013 at 11:07 AM , Blogger Nicole van Roekel said...

Die laarsjes zijn echt geweldig zeg! Ik ben ook nog steeds op zoek naar van die lage, zwarte laarsjes, die zijn zo leuk :)

 
At August 22, 2013 at 12:05 PM , Blogger Eline said...

Mooie kleding, die blouse op de laatste foto is prachtig!

 
At August 22, 2013 at 12:45 PM , Anonymous Josie said...

Ik vind de collectie leuk!(:

 
At August 22, 2013 at 2:35 PM , Blogger Carola said...

Dat rokje ziet er erg leuk uit!

 
At August 22, 2013 at 3:14 PM , Blogger Unknown said...

heel leuk! wou het liefst de hele winkel leeg shoppen toen ik er vorige week was :) hihi
xo http://www.thelooksforless.nl

 
At August 22, 2013 at 5:07 PM , Blogger Tamina said...

those are really nice outfits. Seriously! I especially love the shorts, blouses and pink cardigan

looks like I have to go to H&M soon again :-)

 
At August 23, 2013 at 11:09 PM , Blogger Sharon (Style-Chameleon) said...

Ookal houd ik niet van roze, ik vind dat roze vestje best wel leuk :p



www.style-chameleon.com

 
At August 24, 2013 at 1:17 PM , Blogger Saskia said...

Oh, dat roze fluffy vest lijkt me heerlijk!

♥ Saskia

 
At August 24, 2013 at 4:20 PM , Blogger Fashiable | Nanne said...

Oké, dat vest is binnenkort van mij! Wat een leukerd!

www.fashiable.nl

 
At August 25, 2013 at 11:50 AM , Anonymous Anonymous said...

Dit had ik niet moeten zien haha, love it!

 
At August 25, 2013 at 11:09 PM , Blogger 40DAYS beauty, fun, fashion♥ said...

Erg leuk! Mooie collages maak je ook!

xxx

 
At September 3, 2013 at 6:10 AM , Blogger Janne said...

De laatste tijd kom ik ook niet zo vaak meer bij de h&m, maar vind meestal wel dat er leuke dingen in de collecties zitten :)

 

Post a Comment

Als je een reactie achter laat ben je lief, maar geld doneren zodat ik schoenen kan kopen is ook altijd een optie.

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home