This page has moved to a new address.

BACK TO SCHOOL

This is not another blog: BACK TO SCHOOL

Friday, September 6, 2013

BACK TO SCHOOL

Jeans H&M | Blazer Zara | Shoes Converse | Bag + Necklace Primark | Top H&M 
 
Zo, de eerste schoolweek zit er weer op! En al waren het maar drie dagen, ik heb het gevoel of ik net een marathon heb gelopen, gebungeejumped, de Mount Everest heb beklommen en vanuit Nieuw-Zeeland naar huis ben gekropen. Na al die chille vakantieweken was ik helemaal vergeten hoe zwaar het leven als arme zesdeklasser was. (Hebben jullie al medelijden of moet ik nog even doorgaan?)

Deze blazer had ik al op verschillende blogs gezien, waaronder die van Nanne. Toen ik afgelopen week bij de Zara was en bleken ze hem precies nog in mijn maat te hebben, dus dat kon ik natuurlijk niet laten liggen! De Allstars zijn van mijn zusje, dus hierbij een speciaal bedankje voor haar kledingkast. Het horloge is van mijn moeder. Eigenlijk is het al een beetje versleten, maar dat maakt het juist wel tof! Zoals je wel merkt is niemands kledingkast veilig zolang ik hier in huis rondloop...

Het is gek om plotseling de oudste van de school te zijn. Toen ik in de eerste zat leken de zesdeklassers zó enorm oud en groot, maar ik voel me nu helemaal niet zo bejaard. Ik duim in ieder geval hard dat ik dit jaar slaag, want ik heb onwijs veel zin om te gaan studeren!

Hoe gaat het bij jullie op school? Begonnen aan een nieuwe studie of nog even doorgaan op de middelbare school?

Liefs,
 Sara 

Labels: , , , , , , , ,

15 Comments:

At September 6, 2013 at 4:45 PM , Blogger Merel Driessen said...

Erg leuke outfit! Ik herken wat je zegt over hoe gek het is om plotseling de oudste van de school te zijn. Ik zit nu ook in mijn laatste jaar en kijk nu zo groot op tegen al die kleintjes, terwijl ik er zelf ook ooit zo een was! Leuke blog heb je, ik volg je. :)

 
At September 6, 2013 at 6:13 PM , Anonymous Emma said...

Leuke school outfit! Vind vooral de blazer heel tof!

 
At September 6, 2013 at 7:47 PM , Blogger Nicole van Roekel said...

Ik had die blazer ook al bij Nanne gezien, ik vind hem zo leuk! Jij hebt hem ook heel erg leuk gecombineerd. Succes op school verder :)

 
At September 6, 2013 at 9:11 PM , Blogger Joy | The life of Joy said...

Leuke blazer!

Xo

 
At September 6, 2013 at 10:15 PM , Blogger Marion | The Dutch Adventure Seeker said...

Dat jasje is leuk!!

 
At September 6, 2013 at 10:24 PM , Blogger Unknown said...

Leuke combinatie van je outfit! :) Je boeken zijn leuk gekaft in dat bruine papier! :)

 
At September 7, 2013 at 8:04 AM , Anonymous monique said...

Leuke outfit. Ik vind je jasje heel leuk.

 
At September 7, 2013 at 11:53 AM , Blogger Michelle said...

Mooie outfit! Leuk jasje :)

 
At September 7, 2013 at 2:23 PM , Blogger Alexandra | asseenbyalex.com said...

Leuke outfit! Ik heb volgende week 2 introductiedagen en de 16e begin ik officieel met mijn master :)

Xx Alex

 
At September 7, 2013 at 4:41 PM , Blogger Maartje said...

Leuk jasje! En allstars zijn altijd goed!

x
je nieuwste volgster

 
At September 7, 2013 at 5:05 PM , Anonymous Lievehelpwatmoetikaan said...

Deze outfit is heel erg geschikt voor school! Mooi!

 
At September 7, 2013 at 7:02 PM , Blogger Anouk Océanne said...

super leuke outfit! je stijl lijkt echt op die van nanne! leuk om te zien :)
ik denk ook dat ik het heel zwaar krijg als ik opeens weer naar school moet haha!

xxx

Anouk
www.stylememories.com

 
At September 8, 2013 at 11:38 AM , Blogger Simone said...

Leuk! En mooie lippenstift!.

 
At September 8, 2013 at 11:51 AM , Blogger Kelly said...

Wat een mooie outfit!

 
At September 8, 2013 at 1:20 PM , Blogger www.curlsandbags.com said...

Geweldige look!

 

Post a Comment

Als je een reactie achter laat ben je lief, maar geld doneren zodat ik schoenen kan kopen is ook altijd een optie.

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home