This page has moved to a new address.

STAINED GLASS SKIRT

This is not another blog: STAINED GLASS SKIRT

Thursday, September 12, 2013

STAINED GLASS SKIRT

























































































Skirt Primark | Top 8mm. | Leather jacket New Yorker | Bag Primark | Boots Dr. Martens

Doei zomer, hoi herfst! Herfst betekent bijna winter en bijna winter betekent bijna sneeuw. En sneeuw is gewoon geweldig. Okee, de zon is leuk, maar het is zo fijn om in een warme zachte trui (of onesie <3) op de bank te zitten in plaats van door de hitte aan je stoel zit vastgeplakt.
En bijna herfst betekent ook bijna jarig. Nog maar 28 dagen en dan ben ik eindelijk 18! 

Deze foto's zijn gemaakt door Leonie, met mijn Canon 500D met 18-55mm lens. Ik zit er over te denken een 50mm/1.8 fl lens te kopen, aangezien die handiger is voor sfeerfoto's en het gausiaanse effect lijkt me ook wel tof.

Heeft iemand van jullie ervaring met die lens?

Liefs,
 Sara

Labels: , , , , ,

15 Comments:

At September 12, 2013 at 5:58 PM , Blogger Kelly said...

Wat een gave outfit!

 
At September 12, 2013 at 6:24 PM , Anonymous robin said...

love the skirt! en geen ervaring met de lens, sorry ><

 
At September 12, 2013 at 7:00 PM , Blogger Marion | The Dutch Adventure Seeker said...

Ohh die rok vind ik echt zo mooi!
Hahaha super toevallig, ik heb echt een paar uur geleden een 50mm lens gekocht! Grappig dat je hier over na zit te denken, ik zeg doen!! Het geeft je foto's een zo veel betere sfeer, geen seconde spijt gehad van mijn aankoop van vanmiddag gehad. X

 
At September 12, 2013 at 7:49 PM , Anonymous Esmée said...

Wauw, hele mooie outfit! x

 
At September 13, 2013 at 2:09 PM , Blogger Unknown said...

Super leuke outfit! :)

Liefs
Antoinet

 
At September 13, 2013 at 2:14 PM , Anonymous Anonymous said...

Wat een ontzettend leuke outfit! Ik heb zelf de 50mm 1.4 lens maar de 1.8 is ook goed en fijn (wat ik er over gelezen heb)!

 
At September 13, 2013 at 3:12 PM , Blogger polish-or-urban said...

Leuke outfit, gave combo die Dr. Martens onder dat rokje ook. Als je geïnteresseerd bent in modellen/portretfotografie is de 50mm een goede keuze denk ik, en als je een keertje een model zoekt wil ik best een keer model voor je staan!

xx

 
At September 13, 2013 at 7:14 PM , Blogger Sharon (Style-Chameleon) said...

Stoer met die Dr. Martens eronder!



www.style-chameleon.com

 
At September 13, 2013 at 7:54 PM , Blogger Nienke said...

Hele mooie outfit! Ik vind de herfst en winter ook heerlijk, truien zijn geweldig :)

 
At September 13, 2013 at 8:00 PM , Anonymous Maartje said...

Wow echt een super leuk outfit! Echt zo leuk! :D

 
At September 13, 2013 at 8:10 PM , Blogger Tamara said...

Hele leuke outfit! En ik wil zelf ook heel graag dezelfde lens aanschaffen, hoor er wel heel veel goede verhalen over :) x

 
At September 13, 2013 at 8:26 PM , Blogger Suze said...

Gaaf jasje! Staat je erg leuk :)

 
At September 13, 2013 at 9:19 PM , Blogger Liese said...

Wauw, heel erg leuke outfit!
Je rokje is echt héél mooi (:

Liefs, Liese
Cats & Dresses

 
At September 13, 2013 at 11:50 PM , Blogger Claudia said...

Ik ben er ook klaar voor. Niks in lekkerder dan onder een warme deken weg te kruipen op de bank!

 
At September 18, 2013 at 4:09 PM , Blogger Find Your Way said...

Great outfit! I love your skirt! <3

 

Post a Comment

Als je een reactie achter laat ben je lief, maar geld doneren zodat ik schoenen kan kopen is ook altijd een optie.

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home