This page has moved to a new address.

VLOG | WHAT'S IN MY BAG

This is not another blog: VLOG | WHAT'S IN MY BAG

Tuesday, September 24, 2013

VLOG | WHAT'S IN MY BAG




Afgelopen zondagmiddag zat ik me verschrikkelijk te vervelen en wat met mijn camera te klieren (oftewel stiekem foto's maken van mijn familieleden tot ze er gek van worden) toen ik plotseling de filmknop op mijn camera ontdekte. Okee toegeven, ik wist wel dat die functie erop zat maar had 'm gewoon nooit eerder gebruikt. En aangezien het alternatief mijn band plakken was klonk het opnemen van een vlog nog nooit zó aantrekkelijk.

Daarom presenteer ik u: THIS IS NOT ANOTHER VLOG DEEL I.

Stiekem was het best raar om tegen de camera te lullen, dus daarom besloot ik een lekker uitgekauwde tag te gebruiken: de "What's in my bag"-tag. Ongeveer iedere blogger heeft deze tag inmiddels al een keer gedaan dus zo kon ik me lekker veilig verschuilen achter het excuus dat er vást wel slechtere filmpjes dan die van mij over deze tag zijn te vinden. Slecht, heel slecht, ik weet het.

Geniet dus van mijn ietwat-zenuwachtig-en-daardoor-snel-pratende-gezwam en als jullie nog tips hebben wat betreft camera-instellingen en/of editten hoor ik het graag! En als iemand weet hoe ik deze totaal niet charmante fotostill kan veranderen in een ietsje pietsje meer flatteuze zou dat echt fantastisch zijn!
Ik ben echt een dummie wat dit betreft...

Liefs,
 Sara

Labels: , , ,

4 Comments:

At September 25, 2013 at 7:33 PM , Blogger Carmen said...

Wat ben je een leuk mens! Lekker vrolijk en chaotisch haha. Leuk filmpje :)

 
At September 25, 2013 at 8:12 PM , Blogger Sara said...

Bedankt voor je lieve reactie! (:

 
At September 25, 2013 at 8:36 PM , Blogger Anne said...

Aawh superleuk filmpje! Je lijkt me aardig :) X Anne

www.fashionanna.com

 
At September 26, 2013 at 5:21 PM , Blogger MadameJuliaaa said...

Ik vind je er helemaal niet zenuwachtig uitzien! Je moet echt vaker een filmpje doen! Je lijkt me echt een leuk mens! (sorry voor de vele uitroeptekens)

 

Post a Comment

Als je een reactie achter laat ben je lief, maar geld doneren zodat ik schoenen kan kopen is ook altijd een optie.

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home