This page has moved to a new address.

A GENIUS IS LIKE A CRAZY HORSE THAT WINS THE GAME

This is not another blog: A GENIUS IS LIKE A CRAZY HORSE THAT WINS THE GAME

Sunday, October 27, 2013

A GENIUS IS LIKE A CRAZY HORSE THAT WINS THE GAME

Image and video hosting by TinyPic

Riding is the art of keeping a horse between you and the ground.

Huh paarden? WAT IS DIT?! Ik moet jullie helaas teleurstellen want vandaag geen leuk standaard modeblogmeisjesverhaal maar paarden. Die harige, vierbenige gevallen waar ieder irritant 12-jarig meisje gek op schijnt te zijn en vervolgens haar Hyves (+ alle andere social media) volspamd met foto's van "mijn liefste verzorgpownie, love you, ntb, hvj, I love horses, blablabla". Ja die dus. 

Maar aangezien bloggen over hardlopen en andere sporten wel sociaal geaccepteerd schijnt te zijn, waarom dan niet ook gewoon over paarden. En aangezien ik hopelijk de 12-jarige-paardenhuppeltrutjes-levensfase inmiddels wel een beetje ontgroeid ben post ik dus lekker toch een paardenfoto. Van Nance op crosstraining afgelopen donderdag, en stiekem vind ik 'm best wel heel lievv. De hartjes en breezerteksten heb ik maar even achterwege gelaten, om jullie leed te verzachten.

Wat doen jullie voor sport?

Liefs,
 Sara

 

Labels: , , , ,

9 Comments:

At October 28, 2013 at 1:49 PM , Blogger De Dotties said...

Wat een leuke foto! Zelf heb ik vroeger aan paardrijden gedaan en was er helemaal weg van, maar door nare ervaringen en mijn ouders dat er tegen waren ben ik gestopt. Nu doe ik vooral aan fitness en groepslessen die daar gegeven worden zoals zumba :)

 
At October 28, 2013 at 7:44 PM , Blogger Kiki said...

Wauw wat een prachtige foto, je ziet er echt stralend uit! Ik ben inderdaad een hardloopster/fitness meisje maar dit is juist weer origineel. Liefs

 
At October 28, 2013 at 8:20 PM , Blogger Marion | The Dutch Adventure Seeker said...

Jaa dit is inderdaad een keer wat anders dan al dat hardlopen haha! Leuk!!
Ik doe geen sport haha.. shame. Ik ben er gewoon niet voor geboren ;P Ik zwem wel af en toe, ben altijd een waterrat geweest!

 
At October 28, 2013 at 9:27 PM , Blogger Suze said...

Super gave foto, actie haha!

 
At October 29, 2013 at 12:13 PM , Blogger Lisette Pool - 24/7 STYLISH said...

Mooie foto zeg! Paardrijden lijkt me ook echt super leuk, het is alleen niet zon goede combi met ballet ahha. Maar lijkt me wel nice om weer eens te doen eigenlijk!

 
At October 30, 2013 at 7:49 PM , Blogger Resy said...

Wauw erg mooie foto!
Zelf ben ik er inderdaad een die graag over hardlopen leest en er zelf zo nu en dan ook over blogt haha. Maar er zijn ook genoeg andere dingen die ik leuk vind :)

 
At October 30, 2013 at 9:29 PM , Blogger Simona said...

Wow, the photo is realy cool Sara :)

 
At November 3, 2013 at 3:39 PM , Blogger Rachel Kromdijk said...

Hele gave foto en wat een prachtig paard !
ik heb er zelf jaar vijf jaar opgereden maar
na een tijd werd het turnen 8 acht jaar.. wil nog steeds zo graag keer rijden over het strand of door een bos!

liefs
http://rachelkromdijk.blogspot.nl

 
At February 3, 2014 at 10:10 PM , Blogger Unknown said...

wauw, dat paard is echt schitterend! Leuke blog trouwens, heb hem net ontdekt :)
Liefs, Rhoda.

 

Post a Comment

Als je een reactie achter laat ben je lief, maar geld doneren zodat ik schoenen kan kopen is ook altijd een optie.

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home