This page has moved to a new address.

BEHIND THE SCENES

This is not another blog: BEHIND THE SCENES

Monday, October 7, 2013

BEHIND THE SCENES




























Géén idee wat ik bij deze foto's moet schrijven, want ik wil eigenlijk ook nog niet alles verklappen. Niet tot ik de "echte" foto's heb gezien, want dit zijn alleen maar een paar behind the scenes foto's, en die zijn vast lang niet zo tof als het eindresultaat. Afgelopen zondag zijn deze foto's gemaakt voor een schoolproject van het Nimeto, kunnen jullie raden wat het thema was? De shoot was heel gezellig en aangezien de foto's in turbotempo waren geschoten we daarna nog even Utrecht in geweest. Het was super lekker weer en na een middagje rondwandelen, wafels met poedersuiker, Starbucks en na een sprint door het station alsnog de trein missen gingen we weer richting huis. Leuke afsluiter van mijn laatste weekend als 17-jarige! En dat weekend was sowieso al geweldig, met een legendarisch feestje op vrijdagavond en zaterdagavond een gezellige verjaardag. Nog heel veel meer van zulke weekenden, yes please.

Ik ben in ieder geval heel erg benieuwd naar de echte foto's, en jullie?

Liefs,
 Sara

Labels: ,

10 Comments:

At October 8, 2013 at 11:35 AM , Blogger Judith | Juudithhome said...

Dit ziet er nu al goed uit, ik ben benieuwd! XO

p.s. op mijn blog valt €25,- shop tegoed te winnen! klik hier!

 
At October 8, 2013 at 1:53 PM , Blogger Kelly said...

Toffe foto's! :)

 
At October 8, 2013 at 6:47 PM , Blogger Malou said...

Leuke foto's!

Ik volg je :)

 
At October 8, 2013 at 8:26 PM , Blogger xxx said...

Wat een leuke foto's! Fijn dat je zo'n topweekend hebt gehad :)

 
At October 9, 2013 at 11:00 AM , Blogger Marion | The Dutch Adventure Seeker said...

Ik ben er ook erg benieuwd naar! Nog gefeliciteerd met je verjaardag! :)

 
At October 9, 2013 at 12:04 PM , Blogger Sharon (Style-Chameleon) said...

Ik ben heel benieuwd naar het eindresultaat!



www.style-chameleon.com

RELEASE THE BEAST PARTY GIVEAWAY!!!

 
At October 9, 2013 at 12:38 PM , Blogger MIXT fashion and lifestyle said...

leuk, ik ben ook benieuwd!

 
At October 9, 2013 at 8:55 PM , Blogger Savannah said...

Wat een mooie foto's, ben heel benieuwd naar de rest van de foto's Liefs, x
PS: doe je mee met mijn winactie?

 
At October 10, 2013 at 8:51 AM , Blogger Amber said...

De foto's zien er tof uit, ik ben ook benieuwd naar de foto's. Nog gefeliciteerd met je verjaardag!

 
At October 11, 2013 at 3:18 PM , Anonymous Anonymous said...

Foto's zien er super tof uit! Ik ben heel benieuwd naar het eindresultaat :)

 

Post a Comment

Als je een reactie achter laat ben je lief, maar geld doneren zodat ik schoenen kan kopen is ook altijd een optie.

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home