This page has moved to a new address.

LEVI'S 550

This is not another blog: LEVI'S 550

Monday, October 21, 2013

LEVI'S 550



Jeans Levi's (via Episode) | Cardigan Zara | Blouse Monki | Shoes Converse

Al vier dagen niet geblogd, gekkigheid. Alle hectische dagen zijn gelukkig weer achter de rug en nu is het herfstvakantie. Halleluja. 


Het begon allemaal toen mijn hersenen woensdag het gevoel kregen dat de chillknop aan kon omdat ik donderdag vrij was en de toetsen op vrijdag leken pas over een eeuwigheid. Dus tijd voor mijn eerste rijles. En de eerste rijles was, tsja, saai. Dacht ik. We begonnen op een industrieterrein waar ik misschien honderd meter gereden had en aan het einde van de les was er zo'n stortvloed aan informatie geweest dat ik er zo ongeveer ik verdronk. Daar gingen mijn fantasieën over rondscheuren in een auto als een baas... Maar toen mocht ik naar huis rijden (over de echte weg woehoe, geen industrieterrein meer), en was het plotseling leuk om achter het stuur te zitten. Gewoon het idee dat je met 150 km per uur rond zou kunnen scheuren terwijl je achtervolgers afschudt als James Bond, lijkt me wel vet.

Afgelopen vrijdag vierde ik samen met vrienden mijn verjaardag en het was tof. Gezelligheid, cadeautjes, lekker eten en vrienden zijn bij deze definitief de garantie voor een leuke avond. Susanna en Manon bleven slapen, dus dat was nog meer gezelligheid en nog minder slaap. Dat ga ik nu dan maar eens lekker allemaal inhalen.

(en ja ik draag alweer mijn nieuwe Zara vest maar hij zit zo lekker dat ik heb besloten er deze winter in te gaan wonen)

Liefs,
 Sara


Labels: , , , , , , ,

4 Comments:

At October 21, 2013 at 1:59 PM , Blogger Marion | The Dutch Adventure Seeker said...

Die vintage broek is super! Samen met dat blousje staat het super leuk :)

 
At October 21, 2013 at 8:45 PM , Blogger Rowan - Rebels maar Romantisch said...

Tof je eerste rijles! Ik vind je broek geweldig en wat een heer-lijk vest moet dat zijn. :) Liefs

 
At October 23, 2013 at 7:55 PM , Anonymous Anonymous said...

haha je hebt echt een leuke schrijf style! oh en ik vind die broek echt tof!

 
At October 24, 2013 at 6:20 PM , Blogger Unknown said...

Nog gefeliciteerd en ik vind je er heel vet uitzien :)

 

Post a Comment

Als je een reactie achter laat ben je lief, maar geld doneren zodat ik schoenen kan kopen is ook altijd een optie.

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home