This page has moved to a new address.

COZY SWEATERS

This is not another blog: COZY SWEATERS

Wednesday, November 13, 2013

COZY SWEATERS

Image and video hosting by TinyPic Image and video hosting by TinyPic

Cardigan Boohoo | Shirt H&M | Jeans Vero Moda | Boots Clarks

Jup, deze trui staat deze winter zeker weten op het favoriete-knuffelige-truienlijstje. Perfect voor een dagje slaperig rondhangen op school. Afgelopen dinsdag was ik namelijk naar het concert van Thirty Seconds To Mars en het was zó gaaf! Bereid je maar voor op een post vol overtreffende trappen en extreem positieve bijvoeglijk naamwoorden. Maar hé, het was tenslotte mijn eerste echte concert dus dan mag het. 

Nadat ik afgelopen zondag via de EMA livestream had gehoord hóé slecht bijv. Katy Perry live klonk (er mag gehuild worden), was ik zelfs bijna een beetje bang hoe 30STM het er vanaf zou brengen. Voor niets natuurlijk, want het was echt fantastisch! Ze klonken prima live en de show was tof. Er zijn maar weinig mensen die een kilt óver een broek plus een bontjas kunnen hebben, en Jared Leto is toch wel een van die weinigen. Kan overigens ook wel iets met zijn geweldige zangkwaliteit te maken hebben.

En dan nog die hysterische fangirls waar ik me geweldig over heb verbaasd. Na een tijdje ben ik zelfs meer naar de zijkant van de zaal gegaan omdat ik het Spaans benauwd kreeg van het geduw en geplet worden tussen zweterige lijven. Bah. 
Bovendien snap ik het niet helemaal: je gaat toch naar een concert voor de muziek, niet omdat je zo nodig gillend en krijsend wilt proberen de leadzanger aan te raken? Zonder gitaar of drums is er tenslotte geen band, het hangt niet alleen af van de frontman... 

Toch was het super gaaf en de komende tijd zal ik nog wel voortdurend de neiging hebben luidkeels Thirty Seconds To Mars-nummers te gaan zingen (arme familie en buren). Concerten zijn verslavend, ik wil nog een keer!

Hebben jullie nog tips voor toffe muziek of concerten?

Liefs,
 Sara


Labels: , , , , , , , , , ,

20 Comments:

At November 14, 2013 at 1:32 PM , Blogger Rowan - Rebels maar Romantisch said...

Jammer dat sommige artiesten live zo slecht zijn! Gelukkig stelde 30STM je niet teleur. :) Ik vind je laarsjes geweldig trouwens! Liefs, Rowan

 
At November 14, 2013 at 3:37 PM , Anonymous Chantal said...

Echt jammer dat sommige artiesten live zo slecht klinken, je betaald toch omdat je iemand graag hoort zingen natuurlijk en niet om valse noten te horen (want dan kan ik bv beter thuisblijven en zelf de liedjes zingen, valsheid gegarandeerd!)

Mijn volgende concert staat gepland voor December, 1 in Londen en 1 in Tilburg van mijn favo band allertijden Hanson (ja echt ze zingen nog steeds). Ook hier zijn er hordes fan girls en ik probeer die altijd te ontwijken, ze zijn zelfs zo erg dat ze soms elkaars haar aansteken om meer vooraan te staan, gekkenwerk)

En wat een heerlijke cardigan trouwens, ik ben gek op die dingen.

 
At November 14, 2013 at 4:40 PM , Blogger Unknown said...

Super leuke outfit!

 
At November 14, 2013 at 4:49 PM , Blogger MIXT fashion and lifestyle said...

lekkere comfy outfit, leuk!

 
At November 14, 2013 at 7:20 PM , Blogger Valerie said...

Leuke outfit, die tas is gaaf!

 
At November 14, 2013 at 7:26 PM , Blogger Amy said...

Leuk die schoenen! Ik heb de desert boots van Clarks maar die zie je tegenwoordig zo veel!

 
At November 14, 2013 at 8:23 PM , Blogger Janamarie said...

Leuke outfit! Je trui lijkt me echt zalig warm xJana

 
At November 14, 2013 at 8:42 PM , Blogger Anne Stikvoort said...

aha heerlijk vest!

 
At November 14, 2013 at 9:11 PM , Blogger Lady Rigby said...

I really love your blog and your way of taking photos!
I follow you and hope you'll follow me back on my blog: The last closet on Earth!
Kisses from Spain!<3

 
At November 14, 2013 at 9:49 PM , Blogger AnnaANTJE said...

Great outfit:)

 
At November 15, 2013 at 11:25 AM , Blogger Esther - myconfashions.nl said...

Je ziet er veel geweldig uit !
X Esther \ Confashions

 
At November 15, 2013 at 11:25 AM , Blogger Esther - myconfashions.nl said...

oeps spelfout - Je ziet er weer geweldig uit ! :)
haha

 
At November 15, 2013 at 1:04 PM , Blogger Liese said...

Wat een leuke sweater!
Je laarsjes zijn ook zo mooi (:

Liefs, Liese

 
At November 15, 2013 at 3:07 PM , Blogger Sharon (Style-Chameleon) said...

Wat een fijn vest lijkt me dat!



www.style-chameleon.com

PANDORA BRACELET GIVEAWAY!!!

 
At November 15, 2013 at 6:00 PM , Blogger Unknown said...

Leuke blog heb je! Ik ben zelf ook gek op festivals en concerten :)

Liefs,
Kim

www.vintageandbeauty.com

 
At November 15, 2013 at 9:33 PM , Blogger Unknown said...

je hebt echt een leuke stijl en ook een super leuke blog!
zou je mij ook willen volgen?

x anouk.

www.lovefashionmuse.blogspot.com

 
At November 15, 2013 at 10:30 PM , Blogger Charlene K said...

Hé wat leuk dat je me volgt! Ik heb je terug gevolgd via bloglovin c: Die cardigan is trouwens geweldig :D

 
At November 16, 2013 at 11:48 AM , Blogger Marion | The Dutch Adventure Seeker said...

Wauw ze zijn goed he, 30 seconds to mars. De zanger kan alles hebben, hij is leuk om naar te kijken hihi.
Geweldige show kunnen ze neer zetten!
Ik ben nog nooit echt naar een concert geweest maar wel veel artiesten gezien op festivals en feesten, vanavond ga ik bijvoorbeeld naar een feest waar Major Lazer komt, en die zijn echt een aanrader om een keer te zien!!
Wat een heerlijk vest heb je aan! :)

 
At November 20, 2013 at 10:32 PM , Blogger Unknown said...

Echt een hele leuke outfit en wat een heerlijk vest ! X

 
At November 25, 2013 at 7:10 PM , Anonymous Anonymous said...

P!nk is geweldig live!!

 

Post a Comment

Als je een reactie achter laat ben je lief, maar geld doneren zodat ik schoenen kan kopen is ook altijd een optie.

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home