This page has moved to a new address.

LOVELY LONDON | DAY 2

This is not another blog: LOVELY LONDON | DAY 2

Thursday, November 21, 2013

LOVELY LONDON | DAY 2

Image and video hosting by TinyPic Image and video hosting by TinyPic Image and video hosting by TinyPic Image and video hosting by TinyPic Image and video hosting by TinyPic
Coat Primark | Blouse Monki | Skirt Boohoo | Boots Dr. Martens | Bag Primark

De laatste dag is alweer aangebroken, maar ik wil nog helemaal niet naar huis. Londen is zo fijn, van top tot teen versierd voor kerst. Het is net een mega-kerststal zonder de ezels en schapen.
Gisteren zijn we van hot naar her gereisd kris kras door Londen. Misschien niet heel logisch, maar wel leuk en we hebben ontzettend veel gedaan. We hebben een stuk of zes scholen bezocht en en zelfs nog het telefoonnummer van een of andere random engelse jongen geregeld (hij had het op zijn enquête geschreven, heel subtiele hint). Feestjeeee. 

Aan het einde van de dag waren we bek af, en aangezien het te laat was om nog scholen te bezoeken of naar de bibliotheek te gaan besloten we nog maar even wat winkels in te duiken. Winkels hier in Londen zijn tot laat op de avond (voor Nederlandse begrippen dan) open en we vonden dat we een beetje ontspanning ook wel verdiend hadden. En alvast een voorproefje, ik kocht deze blauwe jas bij de Primark. Isn't she lovely. <3

Nu zitten we heel gemotiveerd in de bibliotheek achtergrondliteratuur te lezen (en stiekem te bloggen). Straks gaan we weer op bezoek bij scholen en dan zit ons laatste dagje Londen er alweer op. Mehh...

Liefs,
 Sara 

Labels: , , , , , , ,

18 Comments:

At November 21, 2013 at 2:24 PM , Blogger Unknown said...

Wauw super leuke foto's!! Ik wil ook heel graag naar Londen.
Hele leuke blog heb je btw!

 
At November 21, 2013 at 3:26 PM , Blogger elkedagelbrich said...

Wauw hele mooie foto's, ben jaloers!

Liefs, Elbrich
xfashionmeep.blogspot.nl

 
At November 21, 2013 at 3:57 PM , Blogger Judith | Juudithhome said...

Ik ben stiekem wel heel erg jaloers! XO

p.s. op mijn blog mag ik twee armbandjes weggeven! klik hier!

 
At November 21, 2013 at 5:44 PM , Blogger Amy said...

Oh, die jas, zo leuk! Ik ga ook dit weekend naar de primark, niet in Londen ( helaaaaas ) maar toch!

 
At November 21, 2013 at 10:20 PM , Anonymous kato said...

super mooie foto's! xx

 
At November 21, 2013 at 10:30 PM , Blogger Eve Dijkema said...

Wat een geweldige outfit! Ik snap dat je niet naar huis wilt, London is zoo mooi! ♥

 
At November 22, 2013 at 12:35 AM , Blogger Unknown said...

Deze outfit ook erg leuk,gave blauwe jas,ik heb er zelf ook een,en ook erg veel plezier mee!
Ik heb twee blogs gekeken,vaak te weinig tijd om andere blogs te bekijken!
Maar ziet er super uit! Veel plezier nog in Londen Sara!

 
At November 22, 2013 at 12:21 PM , Blogger Marion | The Dutch Adventure Seeker said...

Hele mooie outfit en wat is je nieuwe blauwe jas mooi! Die heb ik niet zien hangen van de week in de Primark :o
Heerlijk al die kerst lichtjes, Geniet nog van de laatste dag!

 
At November 22, 2013 at 2:21 PM , Blogger ST said...

Leuke foto's en hele mooie jas heb je aan zeg!

 
At November 22, 2013 at 3:50 PM , Blogger Make it mine said...

Hele leuke foto's! Je outfit is prachtig! :)

Liefs,
Adriënne

 
At November 22, 2013 at 4:45 PM , Blogger MIXT fashion and lifestyle said...

Mooie outfit! En inderdaad leuke foto's:)

 
At November 22, 2013 at 5:22 PM , Anonymous Anonymous said...

Mooie foto's! Londen lijkt me echt een fantastische stad. Leuke blog, ik volg je nu!
Liefs, Gwen

 
At November 22, 2013 at 10:18 PM , Blogger Anne Stikvoort said...

ziet er leuk uit, londen is super! :)

 
At November 23, 2013 at 10:17 AM , Blogger Anne said...

Je ziet er echt heeel leuk uit :) Tof dat je naar Londen bent geweest! X Anne

 
At November 23, 2013 at 9:54 PM , Blogger Liese said...

Wat een leuke foto's!
Dat blauw van je jas staat je echt mooi :)

Liefs, Liese

 
At November 24, 2013 at 12:14 PM , Blogger Dilara said...

Veel plezier nog!

 
At November 24, 2013 at 4:18 PM , Blogger Joy | The life of Joy said...

Leuke jas!!

Xo

 
At November 25, 2013 at 12:51 PM , Blogger ♥♥Fashion-LadyLovely♥♥ said...

Super leuke jas mooie kleur zeg

New blogpost: Isabel Marant

 

Post a Comment

Als je een reactie achter laat ben je lief, maar geld doneren zodat ik schoenen kan kopen is ook altijd een optie.

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home