This page has moved to a new address.

NEW IN | BOOHOO & RIVER ISLAND

This is not another blog: NEW IN | BOOHOO & RIVER ISLAND

Sunday, November 10, 2013

NEW IN | BOOHOO & RIVER ISLAND

Image and video hosting by TinyPic

3. Jessica Scuba Skater Skirt                              4. Red Quilted Cartoon Eyes Print Top
7. Lola Cable Knit Jumper (Out of Stock)                   8. Lucy Tartan Checked Shirt
9. Necklace Print Tote Bag                                10. Ria Cable Marl Boyfriend Cardi

Pakketjes krijgen is tof, vooral kledingpakketjes. Hierboven zien jullie wat er de afgelopen twee weken bij mij in de brievenbus lag. Vooral veel warme fijne truien maar aangezien het winter wordt mag dat inmiddels ook wel weer. Ohja, en nog een paar overknee socks, maar die ben ik bij Suus vergeten dus konden ze niet op de foto. Gelukkig kan iedereen zich vast wel een voorstelling maken hoe zwarte overknee socks er uit zien, en anders is er voor de liefhebbers hier de link.   

Vanavond ga ik naar Thirty Seconds To Mars, ZO VEEL ZIN IN!

Liefs,
 Sara

P.S. De namen onder de foto zijn linkjes, voor wie het nog niet door had.

Labels: , , ,

16 Comments:

At November 12, 2013 at 2:12 PM , Blogger Sharon (Style-Chameleon) said...

Die eerste blouse is echt geweldig!



www.style-chameleon.com

PANDORA BRACELET GIVEAWAY!!!

 
At November 12, 2013 at 4:30 PM , Blogger Unknown said...

Echt hele leuke aankopen! Ik ben zelf helemaal gek van skaterskirts ;)
xxRoos

 
At November 12, 2013 at 6:21 PM , Blogger Joy | The life of Joy said...

Wat een onwijs leuke dingen allemaal!!

Xo

 
At November 12, 2013 at 8:06 PM , Blogger Anouck said...

Wat een leuke aankopen! De blouse en het triangelshirt zijn zo gaaf! Heel veel plezier vanavond!

 
At November 12, 2013 at 8:44 PM , Anonymous Kim said...

Leuk gepresenteerd ! Ik vind nummero 3 leuk

 
At November 13, 2013 at 12:16 AM , Blogger Wendy said...

Super leuke dingen heb je gekocht. Ik heb pas ook de webshop boohoo ontdekt. Echt heel leuk!

XxX
http://fabulousstylews.blogspot.com
www.facebook.nl/fabulousstylews

 
At November 13, 2013 at 9:29 AM , Blogger Marion | The Dutch Adventure Seeker said...

Wat een hoop spullen heb je online geshopt :O Ik vind nummer 1 zo tof! En de rest natuurlijk ook, altijd fijn zulke warme truien :)
Oooh wat gaaf 30 Seconds to Mars!! Ik heb ze gezien op Rock Werchter, ze zijn zo gaaf! Hoe was het? :)

 
At November 13, 2013 at 2:28 PM , Blogger Vanessa said...

Leuk! Ik vind de cardi 10 heel mooi :)

 
At November 13, 2013 at 7:42 PM , Anonymous Anonymous said...

Wat een hoop leuke spulletjes heb je gekocht! Hoe was 30Seconds to Mars trouwens? :)

 
At November 13, 2013 at 8:52 PM , Blogger Merel said...

3+7 zijn echt super! Die zou ik ook wel in mijn kast willen hebben...

 
At November 13, 2013 at 9:03 PM , Blogger Tamara said...

Hele leuke aankopen! Vooral die geruite blouse vind ik erg leuk. Heel veel plezier vanavond bij Thirty Seconds To Mars! x

 
At November 13, 2013 at 11:09 PM , Blogger Anne Stikvoort said...

de rode top en blouse zijn echt super leuk!

 
At November 14, 2013 at 6:48 AM , Blogger Unknown said...

Wauw, echt hele leuke kleding allemaal!!!
lovess

 
At November 14, 2013 at 6:49 AM , Anonymous Rosie said...

Wauw wat heb je veel en leuke dingen geshopt zeg, tof! Ik vind het rokje rechtsboven in het allerleukste! Ik heb er vorige week ook nog een aantal gekocht toen ik op reis was en op Borneo in een winkeltje allemaal geweldige skaterskirts zag hangen voor een euro of 5/6! Zo leuk voor de winter met een lekkere dikke maillot!

geniet van je nieuwe dingetjes :)! liefs van Rosie

 
At November 14, 2013 at 10:34 AM , Blogger Liese said...

Superveel leuke dingetjes!
Het eerste bloesje is echt geweldig (:

Liefs, Liese

 
At November 15, 2013 at 6:23 PM , Anonymous Lievehelpwatmoetikaan said...

Wauw, echt hele gave items! Zou ik ook allemaal wel willen hebben.... Ik heb nog nooit geshopt op Boohoo.com, maar hoor er veel over. Maar eens gaan kijken dan

 

Post a Comment

Als je een reactie achter laat ben je lief, maar geld doneren zodat ik schoenen kan kopen is ook altijd een optie.

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home