This page has moved to a new address.

GOOD MUSIC - PART I

This is not another blog: GOOD MUSIC - PART I

Friday, December 27, 2013

GOOD MUSIC - PART I

Image and video hosting by TinyPic

The White Stripes - Seven Nation Army | Broken Bells - Citizen 
Muse - Uprising | Arctic Monkeys - Arabella 
Thirty Seconds To Mars - A Beautiful Lie | Def Leppard - Women 
Nirvana - Smells Like Teen Spirit | Kodaline - High Hopes 
Ramones - I Don't Care | Pink Floyd - Time

Aangezien Justin Bieber afgelopen week zijn pensioen aankondigde en de halve wereld nu in zak en as zit besloot ik een lijstje te maken met toffe nummers om jullie op te vrolijken. Dus hierbij presenteer ik u: tien toffe (tijdloze) nummers!

Ik heb geprobeerd nummers van verschillende albums te kiezen aangezien het wat minder spannend zou zijn om hier gewoon één gruwelijk goed album neer te zetten. Maar nu komt het goede nieuws: de albums die bij deze nummers horen zijn óók goed! Dus gewoon het hele album aanklikken op Spotify en je bent de rest van de dag zoet. En vooral lekker hard zetten zodat de buren ook mee kunnen genieten want het kan niet anders dan dat ze dat gaan waarderen. 

Voor de luilakken onder ons, je kunt HIER de Spotifylijst vinden. Abonneer en geniet. (ik zal proberen de lijst om de zoveel tijd te updaten)

En als jullie nog muziek weten die ik perse moet luisteren, brand maar los! 

Liefs,
 Sara 

Labels: , , ,

10 Comments:

At December 27, 2013 at 11:22 AM , Blogger dresses and daisies said...

Ik zwaai veel te enthousiast Bieber weg. Smells like teen spirit, super nummer!
Ps. Er is momenteel een winactie op mijn site waar ik een theBalm product in weggeef. Doe je ook mee?

 
At December 27, 2013 at 2:05 PM , Blogger Amy said...

Leuk idee! Ik wil in het nieuwe jaar ook muziek gaan delen, haha.

 
At December 27, 2013 at 2:18 PM , Blogger Suze said...

Hahaha leuk geschreven, ik heb Justin Bieber altijd al raar gevonden..
Fijne nummers zitten erbij! :)

 
At December 27, 2013 at 3:49 PM , Blogger Pieke said...

Ja ja ja!!! Kodaline is pure perfectie! Als het mogelijk was om je blog nog leuker te vinden denk ik dat ik dat punt nu al heb bereikt! Je hebt niet alleen een goede kleding smaak, maar je muziek smaak is ook nog goed :)

 
At December 27, 2013 at 7:39 PM , Anonymous Linda said...

Jaaaaaaa Seven Nation Army <3 Ik heb meteen weer zin om dat nummer te luisteren! Mijn vriend vind het echter afschuwelijk - begrijp je dat nou? Dank voor het delen!

 
At December 28, 2013 at 12:27 PM , Blogger Anne Stikvoort said...

leuke post met deze nummers!

 
At December 28, 2013 at 3:27 PM , Blogger The Equinox Fashion by Paweerata said...

Nirvana always be my fav!!

 
At December 29, 2013 at 10:24 AM , Blogger Liese said...

Wat een leuke favorieten heb je (:

Liefs, Liese

 
At December 29, 2013 at 12:25 PM , Blogger Evey | Style Spy said...

Fantastische lijst, ben zelf helemaal gek van Thirty Seconds to Mars <3

 
At December 29, 2013 at 8:48 PM , Blogger Nina said...

ah ik hou van de arctic monkeys!

 

Post a Comment

Als je een reactie achter laat ben je lief, maar geld doneren zodat ik schoenen kan kopen is ook altijd een optie.

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home