This page has moved to a new address.

IF PRINCESSES WERE BLOGGERS...

This is not another blog: IF PRINCESSES WERE BLOGGERS...

Wednesday, December 4, 2013

IF PRINCESSES WERE BLOGGERS...

Image and video hosting by TinyPic ... dan zou ik Sneeuwwitje zijn! 

Gelukkig is mijn moeder geen gemene heks en eigenlijk ben ik ook iets te lang om in een dwergenbedje te slapen, maar toch was Sneeuwwitje altijd mijn favoriete prinses. En al helemaal na het zien van de Disneyfilm. Waarom? Ik weet het eigenlijk niet. Misschien omdat ik koos make-uploos zelf ook een Sneeuwwitje ben? Of omdat Sneeuwwitje gewoon rustig dood lag te zijn en zélfs toen nog een prins vond die verliefd op haar werd. Lijkt me heerlijk makkelijk (afgezien van dat ik nog wel wat langer hoop te leven, maar misschien telt slapen ook). Gewoon rustig liggen slapen, de prins komt langs wandelen en BAM, verliefd. Alsof het niets is.

Toen ik een tijdje terug hoorde over dit project was ik meteen fan. Al sinds ik nog een lief klein Saartje was lazen mijn ouders me voor uit het grote sprookjesboek en toen ik eenmaal zelf kon lezen waren de sprookjesboeken al helemaal niet meer veilig. Sprookjes roepen een magische wereld op waar het misschien niet altijd even goed lijkt te gaan, maar uiteindelijk komt alles op zijn pootjes terecht. En wat is er mooier dan het internet een beetje magisch en betoverend te maken? Zeker met de kerstdagen in het vooruitzicht. 

Image and video hosting by TinyPic
Daniela Granda, een blogger uit Portugal begon een tijdje geleden met het 'If princesses were bloggers' project. 
"Wat als bloggers prinsessen waren? 
Hoe zou het zijn? Wat zouden ze dragen? Wat zouden ze publiceren?
Ik geloof dat we allemaal prinsessen zijn, ieder op zijn eigen manier, en we verdienen behandeld te worden als een prinses. Teer of rebels, we hebben een kracht in ons die geen spreuk kan verslaan!
De liefheid van Sneeuwwitje, de intelligentie van Belle of de moed van Mulan. 

Mijn boodschap is heel simpel! Laat je inspireren door een prinses, pak je camera en deel het resultaat met je lezers. In de wereld waarin we leven moeten we het bestaan van sprookjes niet vergeten. 

Je kunt zelf kiezen op welke manier je je laat inspireren door de prinsessen. Het enige wat je moet doen is je post de titel 'If princesses were bloggers' geven en mijn blog (Ballerina Bird) vermelden. 
Doe mee en help mee aan het magisch maken van de blogwereld!"

Image and video hosting by TinyPic
Doen jullie ook mee? Laat het me weten, ik ben ontzettend benieuwd naar jullie inzendingen!

Liefs,
 Sara

Labels: , ,

24 Comments:

At December 4, 2013 at 9:59 AM , Blogger Judith | Juudithhome said...

Super tof gedaan! Ik heb helaas alleen geen jurk zoals Assepoester en de glazen muiltjes al helemaal niet:( XO

 
At December 4, 2013 at 9:59 AM , Anonymous Dina said...

Super leuk! Als ik een disney prinses was, dan was ik absoluut BELLE. Mijn favoriet, nog altijd.

 
At December 4, 2013 at 10:35 AM , Blogger Sara said...

Maakt niet uit, je kunt je ook gewoon iets doen dat geïnspireerd is op een prinses!
Zoals bijvoorbeeld hier, als Belle:
http://day-dreameer.blogspot.nl/2013/11/if-princesses-were-bloggers.html?showComment=1385854155306

 
At December 4, 2013 at 12:17 PM , Blogger Anouk said...

haha superleuk. En dan ga ik voor rapunzel. Die ogen zijn zo tof.

 
At December 4, 2013 at 2:07 PM , Blogger Michelle said...

Ahh wat ontzettend leuk en mooi gedaan! Ariël was vroeger altijd mijn favoriet, maar die is denk ik nogal lastig na te bootsen haha :)

 
At December 4, 2013 at 2:29 PM , Blogger Merel | The Blonde Tales said...

Gaaf zeg! Ik zou sowieso sleeping beauty willen zijn haha, ik vond die film altijd geweldig vroeger. Of rapunzel haha!

Liefs, Merel
http://www.blonde-tales.blogspot.nl

 
At December 4, 2013 at 4:33 PM , Blogger Sharon (Style-Chameleon) said...

Wat een leuk concept!



www.style-chameleon.com

WIN 100 EUROS TO SPEND ON BAGS!!!

 
At December 4, 2013 at 7:45 PM , Blogger Unknown said...

haha super leuk!! ook erg leuk concept idd!

Love Carmen
Instagram @carmen_mydailyfashiondosis
www.mydailyfashiondosis.com

 
At December 4, 2013 at 7:53 PM , Blogger Unknown said...

Wat super leuk!!

Liefs,
Kiki // Chicks About Fashion

 
At December 4, 2013 at 8:13 PM , Blogger DAIMY YVÉ said...

Wat een leuke foto's, echt leuk gedaan! Mijn favoriet was altijd assepoester haha! X

 
At December 4, 2013 at 9:47 PM , Blogger Unknown said...

U look super lovely!
Love your blog and your style!
Following u hun<3

www.bstylevoyage.blogspot.com
xx

 
At December 4, 2013 at 10:26 PM , Anonymous kato said...

heel leuk! xx

 
At December 5, 2013 at 7:58 AM , Blogger Malou said...

Echt heel leuk gedaan

 
At December 5, 2013 at 11:45 AM , Blogger Anne said...

Echt superleuk gedaan, mooie foto's :) Liefs, Anne

 
At December 5, 2013 at 1:24 PM , Blogger Marion | The Dutch Adventure Seeker said...

super leuk idee! Je hebt zo ook wel de look van sneeuwwitje met je donkere haren. Nu alleen de rode lippenstift nog :)

 
At December 5, 2013 at 3:39 PM , Blogger ALBOE.nl said...

Wauw wat een gaaf idee! Ik zou het zelf echt niet weten.......
Je ziet er trouwens wel heel mooi uit in die jurk!

 
At December 5, 2013 at 3:50 PM , Anonymous Joyce said...

wat een ontzettend leuk idee zeg! ik vind de foto's ook wel heel leuk:)

 
At December 5, 2013 at 5:58 PM , Blogger Unknown said...

Hahahaha zo cute, je ziet er leuk uit! Ik zou het echt niet weten!!

 
At December 5, 2013 at 7:42 PM , Blogger Levande said...

Aaaahw wat leuk dit. Leuke foto's en sneeuwwitje was ook mijn favoriet vroeger. <3

 
At December 6, 2013 at 12:40 AM , Blogger mxvhelle said...

Chanced upon your blog and enjoy reading it! (;

 
At December 7, 2013 at 12:05 AM , Blogger Catarina said...

Aww it's awesome that you entered this project too! You look so lovely! :)) x

 
At December 9, 2013 at 9:43 PM , Blogger Talitha said...

Heel leuk gedaan! Mooie foto's ook :D

 
At February 20, 2014 at 12:05 AM , Blogger Daniela Gandra said...

http://ballerinabird.blogspot.pt/2014/02/if-princesses-were-bloggers_19.html♥

 
At March 1, 2014 at 1:32 AM , Blogger Eliana Borges said...

Your blog is amazing! I love this post.

Please, check my new blog!

http://around-eliana.blogspot.pt/

 

Post a Comment

Als je een reactie achter laat ben je lief, maar geld doneren zodat ik schoenen kan kopen is ook altijd een optie.

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home