This page has moved to a new address.

KNEE SOCKS ARE MY NEW FAVORITE THINGS

This is not another blog: KNEE SOCKS ARE MY NEW FAVORITE THINGS

Monday, December 23, 2013

KNEE SOCKS ARE MY NEW FAVORITE THINGS

Image and video hosting by TinyPic
Shirt EDC BY ESPRIT (via Sans-Online) | Skirt Boohoo | Socks H&M | Bag Primark | Shoes Asos

Er zijn van die dagen dat je je ogen gewoon niet open krijgt, hoe hard je het ook probeert en hoeveel plenzen koud water je ook in je gezicht gooit. Ze blijven gewoon dicht alsof Klaas Vaak plotseling met permanente lijm heeft gestrooid en ook nog eens flink is uitgeschoten. En de hamster-met-spleetogen-look is helaas niet voor iedereen weggelegd.

Vorige week kreeg ik via Sans-Online dit blousje van EDC binnen en ik ben er super blij mee! Ik wist al meteen hoe ik 'm wilde gaan combineren, namelijk met kniekousen en mijn zwarte skaterskirt. Afgelopen week kreeg ik ook nog eens deze super schattige brogues binnen die ik over kon kopen van Robin Sue, zijn ze niet tof? Plus dat het ein-de-lijk lukte om een soort 'messy hair' the creëren met hulp van een beetje windkracht 10. Het zat hooguit 5 minuten goed maar het is een begin. En dat maakte deze dag toch nog een beetje goed.

Wat vinden jullie van deze outfit?

Liefs,
 Sara
Image and video hosting by TinyPic

Labels: , , , , ,

24 Comments:

At December 23, 2013 at 11:45 AM , Blogger Judith | Juudithhome said...

Heel mooi gecombineerd! XO

 
At December 23, 2013 at 11:56 AM , Blogger Leonie said...

Ah echt heel leuk Saar!

 
At December 23, 2013 at 11:59 AM , Blogger Amy said...

Super leuke outfit! Ik draag het zo ook heel vaak, alleen heb ik bruine schoentjes! haha (:

 
At December 23, 2013 at 12:19 PM , Blogger Marion | The Dutch Adventure Seeker said...

Toffe outfit, staat je echt heel leuk, net als het hoedje.

 
At December 23, 2013 at 12:50 PM , Blogger Unknown said...

Hele leuke outfit! Ik hou ook echt heel erg van lange sokken! xxx

 
At December 23, 2013 at 12:50 PM , Blogger jennifer akandu said...

I love this outfit its amazing x
jenniferakandu.blogspot.ie

 
At December 23, 2013 at 1:46 PM , Blogger Liese said...

Oh, heel leuk, staat je mooi!
Ben normaal gezien niet zo aan kniekousen, maar hier vind ik ze wel tof staan (:

Liefs, Liese

 
At December 23, 2013 at 1:57 PM , Blogger Pieke said...

Omg die schoenen zijn zo zo zo mooi! Ik ben ook opzoek naar een paar! Is Asos alleen een online winkel?

 
At December 23, 2013 at 6:35 PM , Blogger Kelly said...

Wat een prachtige outfit!

 
At December 23, 2013 at 8:18 PM , Blogger Joy | The life of Joy said...

Heel leuk! Ik vind knie sokken ook altijd heel mooi staan :)

Xo

 
At December 23, 2013 at 9:03 PM , Blogger Suze said...

Wauw, dit staat je heel erg mooi! Ik ben zelf erg klein, ik heb wel over the knee sokken maar ik vind het toch niet heel mooi staan bij mezelf :)

 
At December 23, 2013 at 9:08 PM , Anonymous Esmée said...

Hele mooie outfit! x

 
At December 23, 2013 at 9:47 PM , Blogger Joyce Jeroense said...

Onwijs leuke outfit! Staat je echt heel erg goed! Wat een super leuke blog heb je ook, ik volg je vanaf nu :)

 
At December 23, 2013 at 11:03 PM , Anonymous Silvy said...

Jaaa leuk je haar! En een super leuke outfit (:

 
At December 24, 2013 at 10:30 AM , Blogger TalitaxAdriana said...

Hele toffe combi! Mij zouden knee socks niet staan maar bij jou staat het echt gaaf!

 
At December 24, 2013 at 11:19 AM , Anonymous Anonymous said...

Wauw! Knie sokken staan jou geweldig! Mooie outfit! Xx

 
At December 24, 2013 at 5:06 PM , Blogger Merel said...

Die kniekousen staan je inderdaad heel leuk! Misschien ga ik het dan toch ook eens proberen......

 
At December 24, 2013 at 5:38 PM , Anonymous Femke said...

Ik vind jouw stijl echt geweldig, je blouseje heb ik vandaag zelfs nog gepast in de Esprit haha xD! Echt een skaterrokje, brogues, overknees en die blouse. Het kan niet beter :)

Ik wens je fijne kerstdagen!

liefs,
Femke

 
At December 24, 2013 at 8:00 PM , Blogger Sara said...

Oh my god Saar je bent zo grappig :') Ik vind je blousje zo leuk ulght ik wil je kledingkast :""""(

Liefs, Saar.

Fijne feestdagen Saarie ♥

 
At December 24, 2013 at 8:30 PM , Blogger Rachel Kromdijk said...

weer een prachtige outfit wauw en wat heb je toch ook een prachtig figuurtje! jaloers
liefs,

 
At December 24, 2013 at 9:25 PM , Blogger Sisters and Sisters said...

Weer super prachtige foto's x www.sistersandsisters.com

 
At December 25, 2013 at 5:00 PM , Anonymous Anonymous said...

This is a great outfit dear, and the socks are definity nice^^

X

Nienke | Have you seen my latest outfit post on Nienq?

 
At December 27, 2013 at 11:29 PM , Blogger Gioia said...

Je ziet er stralend uit & thumbs up voor die kniekousen!
xo

www.Cwithoutshoes.blogspot.com

 
At February 13, 2014 at 9:25 PM , Blogger Anouk said...

Staat je geweldig deze look!

 

Post a Comment

Als je een reactie achter laat ben je lief, maar geld doneren zodat ik schoenen kan kopen is ook altijd een optie.

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home