This page has moved to a new address.

THE START OF SOMETHING NEW

This is not another blog: THE START OF SOMETHING NEW

Tuesday, December 31, 2013

THE START OF SOMETHING NEW

Image and video hosting by TinyPic
2013 Het jaar waarin ik achttien werd en begon met autorijlessen. Het jaar waarin ik begon met bloggen en over ging naar zes VWO. En waarin we drie zomerweken kampeerden in Engeland zonder dat het regende. Het jaar van Londen, Parijs, Oxford, Lille, Cambridge en nog meer toffe steden en reizen met vriendinnen. Van fijne nieuwe mensen en goede gesprekken. En het jaar van vrienden en familie, die ik soms verdriet doe maar waar ik toch ontzettend veel van houd. Het jaar van buitenritten, oefencrossen en urenlang in het stro zitten. Van onesieparties, feestjes en goede muziek. Het jaar waarin ik naar mijn eerste concert ging en we géén schoolhockeykampioen werden maar wel een geweldige dag hadden. En op de valreep het jaar waarin ik mijn eerste tattoo kreeg. 
Ik kan niet anders zeggen dan dat dit jaar voorbij is gevlogen.

2014 Het jaar waarin ik hoop mijn diploma/rijbewijs te halen en te starten op de universiteit. Om na te denken wat ik eigenlijk precies wil met mijn leven en hoe. Ik weet het nog niet, maar er is een heel nieuw jaar om dat uit te vinden.

Gelukkig nieuwjaar! <3

Liefs,
 Sara

Labels: , ,

20 Comments:

At December 31, 2013 at 3:30 PM , Blogger Anouk said...

Gelukkig nieuwjaar.
(2013 klinkt echt perfect.)
(2014 gaat dat vast ook worden!)

 
At December 31, 2013 at 4:01 PM , Blogger Anouck said...

Alvast een happy new year!

 
At December 31, 2013 at 4:16 PM , Blogger Sharrel said...

Super mooi geschreven & foto!
Alvast een Gelukkig nieuw jaar!

x
http://runfromthedesire.blogspot.nl/

 
At December 31, 2013 at 5:56 PM , Blogger jslrm said...

Jouw 2013 klinkt geweldig (we hebben vrij veel gemeen, toffe steden, buitenritten, uren in het stro, naar Engeland met vrienden) en een heel fijn 2014 vast toegewenst (en een diploma)

 
At December 31, 2013 at 5:58 PM , Blogger Joy | The life of Joy said...

Gelukkig nieuw jaar!

Xo

 
At December 31, 2013 at 7:48 PM , Blogger Rosanne said...

Wat heb je dit leuk geschreven.
Alvast een gelukkig nieuwjaar:)
liefs

 
At December 31, 2013 at 10:16 PM , Blogger Ysanne said...

2014 gaat helemaal goed komen :) Gelukkig nieuwjaar!

 
At January 1, 2014 at 1:42 PM , Blogger Daphne said...

Gelukkig nieuwjaar! 2013 klinkt als een goed jaar!

 
At January 1, 2014 at 3:13 PM , Blogger MIXT fashion and lifestyle said...

happy new year!!

 
At January 1, 2014 at 3:24 PM , Blogger Rowan - Rebels maar Romantisch said...

Klinkt als een fijn 2013! Heel gelukkig 2014, succes met de nieuwe dingen die op je pad komen. Liefs, Rowan

En; wat een mooie foto Sara!

 
At January 1, 2014 at 4:27 PM , Anonymous Nathalie Kemna said...

Prachtige foto!! I love your tattoo!!
En een heel gelukkig nieuw jaar!

xx

www.nathalie-kemna.nl

 
At January 1, 2014 at 5:08 PM , Blogger Amy said...

Wauw! Mooie foto! En natuurlijk een gelukkig nieuwjaar (:

 
At January 1, 2014 at 6:28 PM , Blogger Janne said...

Gelukkig nieuw jaar Sara! Volgens mij heb je een leuk 2013 gehad. En je tattoo is echt mooi, zag het op twitter haha :)

 
At January 1, 2014 at 7:57 PM , Blogger Mariana said...

Happy new year!

 
At January 1, 2014 at 8:28 PM , Blogger Unknown said...

happy new year!
dat al je dromen mogen uitkomen!
http://www.we-heart-fashion.com

 
At January 2, 2014 at 4:26 AM , Blogger Catarina said...

Thanks Sara! Happy 2014, hope this year will be super for you!! :) x

http://day-dreameer.blogspot.com

 
At January 2, 2014 at 12:45 PM , Blogger Marion | The Dutch Adventure Seeker said...

Gelukkig nieuwjaar!!
Wat een hoop leuke dingen heb je gedaan, een hoop steden bezocht! En je tattoo, ik ben er eigenlijk wel heel benieuwd naar. Voor zover ik hem zie is hij prachtig!

 
At January 2, 2014 at 4:32 PM , Blogger doha . said...

Alles komt uiteindelijk op zn plaats (:
Happeh new year x

 
At January 2, 2014 at 9:45 PM , Blogger Sanne said...

Klinkt als een mooi jaar! Ik heb een beetje dezelfde planning voor 2014 haha! :) Weet je al welke studie je wilt gaan doen?

 
At January 3, 2014 at 1:30 AM , Blogger Rosalie said...

Klinkt als een super jaar!! Veel geluk in 2014 :) En oh god was dat pas je 1e concert!! Wauwie! Hopelijk gaan er dan nog meer komen... :)

 

Post a Comment

Als je een reactie achter laat ben je lief, maar geld doneren zodat ik schoenen kan kopen is ook altijd een optie.

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home