This page has moved to a new address.

WHEN THE SUN GOES DOWN

This is not another blog: WHEN THE SUN GOES DOWN

Monday, December 9, 2013

WHEN THE SUN GOES DOWN

Image and video hosting by TinyPic Image and video hosting by TinyPic
Shirt My brother's | Skirt Monki | Shoes Dr. Martens

De allereerste outfitfoto's met statief zijn ook meteen de laatste. Wat een waardeloze aankoop. Na maximaal drie keer gebruiken was dat stomme ding al kapot en nee, ik geloof toch niet dat ik een soort Hulk met superkrachten ben. Bah. Sorry broertje en zusjes maar ik zal jullie nog wat langer tot fotograafje-spelen moeten dwingen.

Iedere keer als ik door dit stukje bos fiets valt het me op hoe mooi het eigenlijk is. Soms is het gewoon zo fijn om alleen in het bos te wandelen of fietsen. De buitenlucht, de geur van bomen en dennenhout, prikkende wangen van de kou en even helemaal niets merken van drukte. Deze foto's zijn gemaakt rond zonsondergang, in het golden hour. Jammer genoeg was het een beetje bewolkt en extreem mistig, maar af en toe kwam de zon door en met die mist leek het dan wel een sprookjesbos! In een afgelegen dorpje wonen heeft soms toch ook wel voordelen.

Hebben jullie nog een goede tip voor een statief? Liefst eentje die het wél langer dan een week volhoudt...

Liefs,
 Sara

Labels: , , , , , ,

18 Comments:

At December 10, 2013 at 11:20 AM , Blogger Amy said...

Aw, dat rokje heb ik ook in m'n handen gehad maar toch maar terug gelegd! Toch is hij wel heeel erg leuk :(

 
At December 10, 2013 at 1:27 PM , Blogger Anne Stikvoort said...

prachtig rokje! en ik vind de sneeuw op je blog zo leuk!

 
At December 10, 2013 at 1:49 PM , Blogger Marion | The Dutch Adventure Seeker said...

Hele mooie outfit, met een blouse van je broer kun je met zo'n rok een super leuke outfit maken.
Haha ik vraag mn zusje ook altijd voor foto's, met een statief is erg lastig ivm scherpstellen enz. Ik heb een hele oude superzware van mn ouders, dus tips heb ik helaas niet voor je..

 
At December 10, 2013 at 1:55 PM , Blogger Sara said...

Hij staat nog op de site, dus je kunt 'm altijd nog bestellen! (:

 
At December 10, 2013 at 3:41 PM , Blogger Judith | Juudithhome said...

Wauw wat een prachtige locatie! Ik vind je foto's goed gelukt hoor! XO

 
At December 10, 2013 at 4:00 PM , Blogger Elizabeth said...

Superleuke outfit! Mannenshirts zitten ook altijd zo geweldig he. Kan je ook niet echt helpen met het statief-verhaal, want de mijne is nog van mijn opa geweest, wel stevig dus maar geen idee waar hij vandaan komt. En ik word helemaal vrolijk van die sneeuwvlokjes op je blog :D

 
At December 10, 2013 at 4:32 PM , Blogger Rachel Kromdijk said...

wauw prachtige outfit en wat een mooi figuur heb je toch ook!
hele mooie achtergrond ook een beetje mysterieus!

liefs en nog een hele fijne december maand met vrienden en familie'

 
At December 10, 2013 at 6:17 PM , Blogger Joy | The life of Joy said...

Mooie foto's. Je rokje is ook super!

Xo

 
At December 10, 2013 at 7:22 PM , Blogger perfect hippie said...

Dat mistige in de bossen is prachtig. Net zo prachtig als je mooie rokje. X

 
At December 10, 2013 at 7:30 PM , Anonymous Chantal said...

Ik heb een reis statief gekocht bij een fotograaf. Kost wel wat maar die zijn erg stevig en kunnen tegen een stootje, plus je kunt ze makkelijk opbergen omdat ze klein inklappen en niet zo zwaar zijn. Ideaal.

 
At December 10, 2013 at 8:32 PM , Blogger Linda said...

Jee wat waardeloos dat je statief zo snel al stuk is gegaan! Daar koop je H&m tenslotte niet voor..
Wel heb je mooie foto's gemaakt :)
Ik weet niet waar je jou statief heb gekocht, ik zou dan een keer een wat duurdere aanschaffen bij een goede foto zaak! Zij kunnen je vaak goed adviseren ;-)

 
At December 11, 2013 at 1:35 AM , Blogger Unknown said...

lovely photography and I love your style!
xox
taliaamy.blogspot.com

 
At December 11, 2013 at 1:06 PM , Blogger Sharon (Style-Chameleon) said...

Dat mistige geeft inderdaad een mooie touch aan de foto's!



www.style-chameleon.com

€750 GOODIEBAG GIVEAWAY ON MY BLOG!!!

 
At December 11, 2013 at 6:58 PM , Blogger Unknown said...

Hele mooie foto's! Wauw, je hebt echt een leuke blog, ik volg je op Bloglovin'! xxxx

 
At December 12, 2013 at 3:47 PM , Anonymous Joyce said...

heel erg mooi! de foto's zien er weer super uit :)

 
At December 12, 2013 at 7:30 PM , Blogger Floor / Marjolein said...

Je outfit is zo leuk! Ik vind het rokje in combinatie met het iets oversized blousje super staan.
Liefs, Marjolein

 
At December 15, 2013 at 3:18 PM , Blogger Esther - myconfashions.nl said...

Wat een ontzettend leuk rokje!
Liefs Esther | Confashions

 
At December 16, 2013 at 10:30 AM , Blogger Sharon said...

Dit is echt een supertoffe outfit!!

x Sharon
www.fffocus.nl

 

Post a Comment

Als je een reactie achter laat ben je lief, maar geld doneren zodat ik schoenen kan kopen is ook altijd een optie.

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home