This page has moved to a new address.

HOTSPOT | YOOMOO FROZEN YOGHURT

This is not another blog: HOTSPOT | YOOMOO FROZEN YOGHURT

Wednesday, January 8, 2014

HOTSPOT | YOOMOO FROZEN YOGHURT

Image and video hosting by TinyPic
Het is alweer meer dan een maand geleden dat Leonie en ik in Londen waren maar op dit moment zouden we niets liever willen dan ruim tien uur lang in een bus zitten met rare, half dronken geitenwollensokken types om naar Londen te gaan. En een paar coole Engelse jongens die 'even' naar Amsterdam gingen voor een feestje en de Nederlandse regels wat betreft coffeeshopbeleid beter kenden dan wij maar waarvan we helaas vergeten zijn de naam te vragen zodat we ze konden facebookstalken. 

Maar om even op het onderwerp terug te komen: Londen. En in dit geval, de Yoomoo Counter op Finchley Road. We hadden wel eens van Frozen Yoghurt gehoord dus als echte eet-experts moesten we het natuurlijk even uittesten. En zonder spijt, want Frozen Yoghurt is zó lekker. Of eigenlijk zijn stiekem de toppings het allerlekkerst. Je kunt namelijk zelf kiezen welke toppings en hoeveel, dus kun je je volvreten aan snoep en chocolade en brownies en fruit en koekjes en nog meer snoep en nog meer chocolade. Mmmm...

Helaas zit er geen Yoomoo in Nederland, maar gelukkig zijn er wel een aantal andere Frozen Yoghurt Counters. En jullie weten allemaal hoe Google werkt. 

Hebben jullie de Frozen Yoghurt al eens geproefd?

Liefs,
 Sara

Labels: , , , , , ,

24 Comments:

At January 9, 2014 at 11:05 AM , Blogger Eline said...

Jaaa liefde voor de frozen yoghurt uit Londen! Helaas heb ik het al vaker geprobeerd in Amsterdam maar ze waren nooit zo lekker als in Londen. Ook niet zoveel keus helaas. En nu heb ik echt heel erg zin in frozen yoghurt damn :')

 
At January 9, 2014 at 12:01 PM , Blogger Unknown said...

Ziet er heerlijk uit, nooit gehad helaas! Maar weet nu waar ik heen moet ;)

 
At January 9, 2014 at 12:27 PM , Blogger Judith | Juudithhome said...

Ziet er zo lekker uit! XO

 
At January 9, 2014 at 12:56 PM , Blogger Unknown said...

Thank you for your comment!! Your blog is amazing, so i'm following you now! XoXo from www.looksandshoes.com

 
At January 9, 2014 at 1:52 PM , Blogger Leonie said...

Yoomoo is eigenlijk wel een goede reden om terug te gaan hè (inclusief leuke Engelse jongens in de bus uiteraard)

 
At January 9, 2014 at 3:32 PM , Blogger Marion | The Dutch Adventure Seeker said...

Aah heerlijk! Die oreo, chocola en aardbei doen het hem.
Dankje voor de tip, dit ga ik ZEKER proberen als ik een keer in Londen ben!

 
At January 9, 2014 at 4:55 PM , Blogger Bo said...

Wauw echt een mooie grote foto, ik had in Londen ook frozen yoghurt gehaald. echt lekker en gezond! <3

 
At January 9, 2014 at 5:06 PM , Blogger Suze said...

Ik heb het nog nooit gehad, het lijkt me wel ontzettend lekker :)

 
At January 9, 2014 at 5:41 PM , Blogger Emma said...

Zeer mooie foto!!
Het ziet er zeer lekker uit!
Zelf ben ik niet zo voor frozen yoghurt!! (Maar toch ziet het er zeer lekker uit :))

groetjes
Emma
http://vanilleklokje.blogspot.be/

 
At January 9, 2014 at 6:15 PM , Anonymous Anonymous said...

Shame on me maar ik moet dit nog altijd proberen! Het lijkt me heerlijk!

 
At January 9, 2014 at 6:38 PM , Blogger De Dotties said...

Ik heb het nog nooit geproefd, maar vind het wel lekker klinken! Als ik ooit naar Londen ga, staat het zeker op mijn lijstje om te doen.

 
At January 9, 2014 at 8:37 PM , Anonymous Chiara said...

Oooh. Dit ziet er zo mega vet lekker uit haha! Mooie foto's ook (:

 
At January 10, 2014 at 5:56 PM , Blogger The Style Class said...

Wow super lekker, mm !

 
At January 10, 2014 at 7:25 PM , Blogger Kikki said...

Het ziet er zo lekker uit!

 
At January 10, 2014 at 9:40 PM , Blogger By-Evelien said...

Is zo lekker, jum! Ik vind je blog erg leuk, ik volg je nu hihi.

Liefs

Evelien

 
At January 10, 2014 at 11:42 PM , Blogger Keys of Anouk said...

Oh yum, dit ziet er heerlijk uit! Ik heb 't een keertje geprobeerd in Amsterdam en vond 't lekker, maar veel te duur! xo

 
At January 11, 2014 at 8:26 AM , Anonymous Kimberly said...

Frozen Yoghurt is ZO lekker! Ik wil het snel weer een keer nemen, ik mis de smaak hihi! :D Ik vind het vooral echt heel lekker mer fruit

 
At January 11, 2014 at 9:25 AM , Anonymous Anonymous said...

Dit ziet er zo zo zo lekker uit! Ik nam ooit frozen yoghurt in Duistland, maar het was zo bitter! Helaas :(

 
At January 11, 2014 at 3:56 PM , Anonymous Jamie said...

Dit ziet er echt heerlijk uit, ik wil ook zo graag weer een keer na Londen!

Liefs,
Jamie

 
At January 12, 2014 at 4:20 PM , Blogger Saskia said...

Frozen yoghurt is zo lekker!! Tof dat je daar zo veel kunt nemen als je wil, haha. Dat was in Spanje niet zo geloof ik!

♥ Saskia

 
At January 13, 2014 at 5:18 PM , Blogger Unknown said...

Ohh dit is zo lekker!

 
At January 13, 2014 at 9:34 PM , Blogger Rachel Kromdijk said...

- mond valt open- dit ziet er goooed uit aahh en ik ben aan het afvallen dit s zooo moeilijk
om hier bijvoorbeeld nee tegen te zeggen!

liefs

 
At January 14, 2014 at 8:31 AM , Blogger Sara said...

Het is vetvrij, dus gelukkig helemaal niet zo ongezond! (:

 
At January 16, 2014 at 5:12 PM , Blogger ♥♥Fashion-LadyLovely♥♥ said...

Ziet er smakelijk uit!!!

new blogpost: food

 

Post a Comment

Als je een reactie achter laat ben je lief, maar geld doneren zodat ik schoenen kan kopen is ook altijd een optie.

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home