This page has moved to a new address.

LIEBSTER AWARD + Q&A

This is not another blog: LIEBSTER AWARD + Q&A

Thursday, January 16, 2014

LIEBSTER AWARD + Q&A

Afgelopen maand werd ik genomineerd voor twee Liebster Awards, door Talita en Chantal, en daarnaast had ik jullie in deze post ook nog eens gevraagd om vragen te stellen. Beetje veel dus. Ik wil jullie niet dood gooien met een overkill aan informatie dus heb ik er één lijst van gemaakt, die toch nog langer is dan verwacht. Sterkte. 


Image and video hosting by TinyPic Wat was je favoriete kinderspeelgoed? 
Afgezien van een klein knuffelkoetje dat ik werkelijk overal mee naartoe sleepte weet ik zo snel eigenlijk niets te bedenken. Behalve dan dat ik jarenlang om een babyborn heb gezeurd, en toen ik er eindelijk eentje kreeg pikte mijn zusje dat ding steeds in. Lief. Toen ze zelf ook een babyborn kreeg was de lieve vrede in Huize Bouter weer hersteld, maar toen kwam de hond die een babyborn-eter bleek te zijn en plotseling hadden we kinderen zonder handjes en voetjes. Voor zover de geschiedenis van onze babyborns...

Lees je liever een papieren boek of op de E-reader?
Dat is niet zo moeilijk, papieren boeken! Het papier, de geur, het feit dat je ezelsoren kunt vouwen en gewoon het hele gevoel rondom een boek is fijn. Die dingen mis ik toch wel bij een E-reader. 

Chaotisch of georganiseerd?
Een beetje meer georganiseerd op z'n tijd zou wel fijn zijn...




Image and video hosting by TinyPic Als je leven verfilmd zou worden, welke actrice speelde dan jouw hoofdrol?
Ruth Wilson, zonder enige twijfel. In minder dan een week heb ik twee seizoenen van Luther gekeken en dat is voornamelijk vanwege haar rol als Alice Morgen. Ge-wel-di-ge actrice, weer eens wat anders dan de standaard blonde Hollywood typetjes. 

Koffie of thee?
Aangezien ik zo ongeveer 7 koppen thee per dag drink en nooit koffie (behalve de mierzoete brouwsels van Starbucks) geloof ik dat er hier maar één antwoord mogelijk is. 

Deed het pijn om een tattoo te laten zetten?
Neuh, dat viel heel erg mee. Het was meer een irritant gevoel, en vooral een irritant geluid. 

Image and video hosting by TinyPicWat heb je precies gedaan voor PWS, want ik zou ook best graag naar Londen willen.
Hahaha dat is een leuke vraag. We hadden als onderwerp: "Social Involvement between Dutch and British teenagers" en gingen naar Londen om enquêtes af te nemen. Onze school is gelukkig begonnen met 'internationaliseren' en daar paste ons idee goed bij, maar als je met een goed uitgewerkt plan van aanpak komt heb je kans dat je school het best leuk vindt!

Liever snacks of gezond? 
Allebei, zolang het maar eetbaar is. Omnomnomnom. 

Heb je social media-accounts voor je blog? 
Nein, ik vind dat altijd een beetje overdreven. Als jullie meer van mijn gezwam aan willen horen kunnen jullie me altijd volgen op mijn persoonlijke Twitter of Instagram. Om dan ook nog eens blogaccounts bij te gaan houden is een beetje dubbel. 



Image and video hosting by TinyPic Welke huidproducten gebruik je en hoe krijg je een gave huid?
Waarschijnlijk ben ik niet de aangewezen persoon om hier advies over te geven aangezien ik er echt de ballen verstand van heb. Mijn ouders hebben ook een vrij gave huid dus hopelijk is het genetisch bepaald. Maar voor de liefhebbers hierbij mijn lijstje: 's ochtends gooi ik eerst een plens koud water in mijn gezicht (goeiemorgen) en gebruik daarna deze dagcrème van Olaz. 's Avonds n mijn gezicht om wakker te wordenscrub ik eerst héél licht met een scrub van Decubal (ik kan 'm zo snel niet vinden op de site) en spoel vervolgens de scrub + make-up eraf onder de douche. Vervolgens gebruik ik deze reinigingsmelk van Nivea en deze nachtcrème van Olaz. Iets zinnigers kan ik er niet over zeggen, excusez-moi...

Wat is je leukste vakantieland tot nu toe, en waar zou je graag nog eens heen willen?
Italië! Wat is er nu geweldiger dan in een supermarkt staan en gewoon een he-le rij met verschillende soorten pasta hebben om uit te kiezen? Niets. Het eten is geweldig, vriendelijke mensen, mooie steden en heerlijk weer. Kan niet beter. 
De landen waar ik graag nog een keer heen zou willen zijn Amerika (omdat het me gewoon tof lijkt om te zien waar 90% van de films zich afspeelt) en Griekenland (omdat de klassieke oudheid stiekem best heel mooi is). 

Dat was het weer voor vandaag. Veel liefde en diep respect voor degene die dit levensverhaal heeft doorgelezen (heel misschien had ik het toch beter kunnen splitsen).

Liefs,
 Sara

P.S. Hierbij nomineer ik Anouk, Steffie, Elle, Leonie, Sam, Merel, Kim, Mireille, Eva en Karin voor de nieuwe Liebster Award. Jullie krijgen nog een mailtje met de vragen!

Labels: , ,

14 Comments:

At January 16, 2014 at 2:51 PM , Anonymous Sanne said...

Originele vragen, lachwekkende antwoorden!

 
At January 16, 2014 at 4:27 PM , Blogger Anne Stikvoort said...

super leuk om te lezen, leuke vragen!

 
At January 16, 2014 at 7:05 PM , Blogger Unknown said...

Aw leuk je hebt mijn vraag beantwoord! Ik hou zelf ook van italie pfff, zou nu zo op vakantie willen haha. Liefs

 
At January 16, 2014 at 8:12 PM , Blogger Amy said...

Leuk gedaan! Die eerste foto is ontzettend schattig haha

 
At January 16, 2014 at 9:47 PM , Blogger Anouck said...

Heel erg leuk gedaan! Ik heb het helemaal uitgelezen, haha. Om het verhaal van de bayborns moest ik stiekem wel een beetje lachen, hopelijk vond je hond de handjes en voetjes lekker ;)

 
At January 16, 2014 at 10:33 PM , Blogger Marion | The Dutch Adventure Seeker said...

Leeuk om te lezen, leuke foto's ook! Ik had verwacht dat een tattoo op die plek wel pijn zou doen, maar dat valt dus reuze mee :)

 
At January 16, 2014 at 10:53 PM , Blogger Sara said...

Jaa zeg dat wel! Vooral met het net-niet weer in Nederland op dit moment...

 
At January 16, 2014 at 10:54 PM , Blogger Sara said...

Dat had ik ook verwacht, maar het viel gelukkig heel erg mee! (het hangt natuurlijk ook wel een beetje af van je pijngrens, dat wel)

 
At January 17, 2014 at 9:07 PM , Blogger Unknown said...

Wat heb je een leuke blog, en wat ben je een mooi meisje! :)

 
At January 17, 2014 at 9:07 PM , Blogger Unknown said...

This comment has been removed by the author.

 
At January 17, 2014 at 9:36 PM , Blogger Anouk said...

ik ben benieuwd naar je spannende vragen (je spannende antwoorden zijn namelijk ook tof.)
Hoe oud was je eigenlijk toen je je tat liet zetten?

 
At January 18, 2014 at 9:10 AM , Blogger Sara said...

Oeps, helemaal vergeten om die ertussen te zetten... Ik was 18!

 
At January 18, 2014 at 9:53 AM , Blogger Esmee D said...

Ja leuk!! Liebster award vragen zijn leuk om te beantwoorden he? Je hebt ook echt een super leuke blog! xxxx

 
At January 19, 2014 at 3:03 PM , Anonymous sharon said...

Leuk om te lezen weer, tof al die beelden er tussen!

liefs!

 

Post a Comment

Als je een reactie achter laat ben je lief, maar geld doneren zodat ik schoenen kan kopen is ook altijd een optie.

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home