This page has moved to a new address.

OH BABY DO YOU WANNA DANCE

This is not another blog: OH BABY DO YOU WANNA DANCE

Monday, January 6, 2014

OH BABY DO YOU WANNA DANCE

Image and video hosting by TinyPic Image and video hosting by TinyPic
Cardigan Brave Soul | Ramones Tee Primark | Petticoat skirt Vintage | Boots Nubikk

Bandshirts, mijn nieuwe obsessie. De afgelopen tijd heb ik een soort hamsterneiging ontwikkeld voor shirts van toffe bands en zodra ik ergens weer eentje zie wordt er een soort onverwoestbaar verlangen losgemaakt om óók deze weer te bestellen. Voorlopig staan in ieder geval nog Arctic Monkeys, Muse, Pink Floyd en Broken Bells op mijn verlanglijstje. Help, mijn bankrekening vindt dit niet leuk...

Over Broken Bells gesproken, vandaag hebben Suus en ik kaartjes besteld voor het concert op 1 april (hopelijk geen grapje) en ik heb er zo.veel.zin.in. Is het mogelijk een concertverslaving ontwikkeld te hebben terwijl je nog maar naar één concert bent geweest?  

Oh en voor ik het vergeet, de laarsjes zijn van mijn zusje. Bedankt zusjelief, hierop ga ik die verschrikkelijke eerste schooldag wel doorkomen!

Liefs,
 Sara

P.S. Vergeten jullie niet om een random vraag te stellen zodat ik ook daadwerkelijk wat te melden heb in de Q&A post?

Labels: , , , , , , ,

25 Comments:

At January 7, 2014 at 11:22 AM , Blogger Judith | Juudithhome said...

Stoer gecombineerd! XO

 
At January 7, 2014 at 11:24 AM , Blogger TalitaxAdriana said...

Ah De ramones! Heel gaaf heb bijna het zelfde shirt in bordeaux rood! Hele toffe outfit!

 
At January 7, 2014 at 1:34 PM , Blogger Anouk said...

Het maakt niet uit wat je draagt, het staat je toch wel (-:

 
At January 7, 2014 at 6:48 PM , Blogger Elizabeth said...

Suuuuuperleuke outfit, zou het zelf nooit aantrekken maar wauw wat geweldig! <3 voor de schoenen.

 
At January 7, 2014 at 7:03 PM , Blogger Fashiable | Nanne said...

This comment has been removed by the author.

 
At January 7, 2014 at 7:03 PM , Blogger Fashiable | Nanne said...

Het vest staat echt súper leuk bij je outfit! X

 
At January 7, 2014 at 9:59 PM , Anonymous Lynsey | Beautynerds.eu said...

Heel erg leuk!!

 
At January 8, 2014 at 10:22 AM , Blogger Unknown said...

De eerste foto is echt prachtig, leuke outfit ook:)

xx Laura

 
At January 8, 2014 at 12:03 PM , Blogger Joy | The life of Joy said...

Cute outfit! Ik vind de 2e foto ook heel vet

xo

 
At January 8, 2014 at 12:10 PM , Anonymous Rosie said...

Wauw in lange tijd niet meer zo'n mooie outfit voorbij zien komen op fashionblogs! Ik vind de rok echt GEWELDIG en in combinatie met het shirtje is het al helemaal top! Ja echt een groot compliment hoor, wauw!

Veel liefs van Rosie

 
At January 8, 2014 at 2:24 PM , Anonymous Silvy said...

Heel leuke outfit, je rokje is zo tof!
Liefs,
Silvy

 
At January 8, 2014 at 3:27 PM , Blogger Toetjestafel said...

Leuk en stoer! Ik dacht eerst even huh starbucks... maar nee.. RAMONES :D

 
At January 8, 2014 at 3:28 PM , Blogger Saskia said...

Mooie foto's, je rok is prachtig! De laarsjes van je zusje zijn ook superleuk!

♥ Saskia

 
At January 8, 2014 at 5:31 PM , Blogger Sharon (Style-Chameleon) said...

DIe rok vind ik echt zo leuk!



www.style-chameleon.com

 
At January 8, 2014 at 7:16 PM , Anonymous Anonymous said...

Wauw, je rok is zó mooi! Alles staat jou gewoon, maakt echt niet uit wat, haha! :) Xx

 
At January 8, 2014 at 7:20 PM , Blogger Sara said...

Wat lief, dat vind ik echt heel leuk om te horen! <3

 
At January 8, 2014 at 7:27 PM , Blogger Emma said...

Hey,

Wauw ik ben gewoon zot van je rokje en je botjes!
Spijtig genoeg heb ik nog nooit van de winkel waar de schoenen van komen gehoord!!
Ik ben al een tijdje opzoek naar zulke leuke botjes.
Deze look is gewoon fantastisch!!

groetjes
Emma
http://vanilleklokje.blogspot.be/

 
At January 8, 2014 at 8:02 PM , Blogger perfect hippie said...

Ik vind de laarsjes van je zusje mooi en de rest ook. kus

 
At January 8, 2014 at 8:41 PM , Blogger Kikki said...

Heel leuk gecombineerd!

 
At January 8, 2014 at 8:43 PM , Blogger Unknown said...

Hele gave outfit! Vind trouwens je foto's ook erg mooi. Stijlvol en sfeervol!

Liefs,

Maria

 
At January 8, 2014 at 9:32 PM , Blogger Jessica said...

Wat een super leuke outfit!
Bedankt nog trouwens voor je reactie! Ik vind dat je echt een hele leuke blog hebt dus +1 volger! :D

 
At January 9, 2014 at 5:20 PM , Blogger Džej Zetko said...

Wauw, beautiful pictures. Shall we follow each other? Let me know :)

dzejzetko.blogspot.com

 
At January 9, 2014 at 6:16 PM , Anonymous Anonymous said...

Vund je shirt geweldig! Erg gaaf gecombineert ook!

 
At January 12, 2014 at 2:42 PM , Blogger Celien said...

dit shirt wil ik echt hebben :o GIVE MEEEEEE (:
heel erg mooie outfit Sara!
Liefs, Celien

 
At January 14, 2014 at 5:04 PM , Blogger Unknown said...

Heel stoer outfitje! Love it!
xoxo Mareijn

 

Post a Comment

Als je een reactie achter laat ben je lief, maar geld doneren zodat ik schoenen kan kopen is ook altijd een optie.

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home