This page has moved to a new address.

HAPPINESS

This is not another blog: HAPPINESS

Monday, February 24, 2014

HAPPINESS

Image and video hosting by TinyPic Image and video hosting by TinyPic
Dress Forever21 | Jacket Forever21 | Boots Dr. Martens


IK HEB EEN LONGBOARD BESTELD 
*doet rondedansjes door de kamer in een zebraonesie en struikelt vervolgens over een stoel*

Nee maar echt, blijheid. Ik wilde al heel lang een longboard maar twijfelde steeds over het model/merk/alles. Alleen met twijfelen kom je nergens (oh hello captain obvious) dus besloot ik om er maar gewoon eentje te bestellen. En toen de zon gisteren scheen had ik meteen zóveel zin om te longboarden! Jammer genoeg moet mijn nieuwe vriendje nog bezorgd worden dus zit ik de komende dagen aan de brievenbus vastgeplakt. 

Ik ben echt zo enorm vrolijk deze dagen, heel vreemd. Niet dat ik normaal een chagrijnig stuk vreten ben maar toch. Het is toetsweek en ik ben vrolijk en ik snap er helemaal niets van. Misschien komt het omdat ik de hele dag muziek van Broken Bells in mijn hoofd heb en dat zijn werkelijk waar de meest vrolijkmakende nummers. Plus dat ik één: kaartjes heb voor hun uitverkochte concert en twee: dat concert is al over een maand. En soms realiseer je je plotseling dat je het gewoon best goed getroffen hebt met leuke mensen om je heen die het leven heel tof maken. Ja, daar word ik best vrolijk van. :)))

Liefs,
 Sara

Labels: , , , ,

43 Comments:

At February 25, 2014 at 9:30 AM , Anonymous Dina said...

Wat staat dat jurkje leuk zeg en wat gaaf dat je een longboard hebt gekocht. Ben benieuwd wanneer je 'm ontvangt!

 
At February 25, 2014 at 10:33 AM , Blogger Amy said...

Wat een ontzettend leuk jurkje!

 
At February 25, 2014 at 11:29 AM , Anonymous Anne said...

Wauw stoere outfit!!!

 
At February 25, 2014 at 11:46 AM , Blogger Unknown said...

leuke outfit weer, ik zou hem ook zo aandoen! :) en ik zit ook al zo lang te twijfelen of ik een longboard koop, ook vanwege de prijs. Omdat het natuurlijk zonde zou zijn als ik hem nauwelijks ga gebruiken en er toch best veel geld aan uitgeef.. Ik ben heel benieuwd naar die van jou en wie weet kan 't me dan toch overtuigen haha :)
Liefs Rhoda

 
At February 25, 2014 at 1:41 PM , Blogger Cindy said...

Gave outfit zeg! Liefs x

 
At February 25, 2014 at 2:34 PM , Blogger Joy | The life of Joy said...

Je ziet er cute uit :)

xo

 
At February 25, 2014 at 4:07 PM , Blogger Maxine said...

Leuke outfit!! En ben benieuwd hoe je longboard bevalt, ik had ook een (nep) penny board bestelt maar het is toch moeilijker dan ik dacht hahah :)

 
At February 25, 2014 at 4:34 PM , Blogger Sara said...

Mijn longboard is vandaag binnen gekomen en ik ben er tot nu toe super blij mee! Ik kan er nog niet heel veel over zeggen want ik heb 'm pas net, maar ik zal je op de hoogte houden haha. (:

 
At February 25, 2014 at 4:35 PM , Blogger Sara said...

Haha klopt, de eerste keer moest ik vooral héél erg wennen aan het gewiebel! Pennyboards zijn ook tof, maar dat lijkt me nog een stukje lastiger dan gewone longboards omdat ze zo klein zijn.

 
At February 25, 2014 at 4:45 PM , Blogger Anouck said...

Wat gaaf dat je er eentje hebt besteld!Afgelopen zomer wilde ik er graag ook een bestellen maar daar is toen niks van gekomen, misschien dit jaar!

 
At February 25, 2014 at 5:04 PM , Blogger Mariska said...

Die sokken, zo leuk! Het jurkje is ook al zo schattig♥

 
At February 25, 2014 at 5:22 PM , Blogger lnthw said...

Supertoffe combi, staat je mooi !

 
At February 25, 2014 at 5:57 PM , Blogger Nele said...

Mooie outfit! Het jurkje is echt tof met die combinatie :) Je hebt trouwens mooie foto's!

 
At February 25, 2014 at 6:02 PM , Blogger Jet said...

Leuke outfit en leuk jack ik ben benieuwd wat voor kleur je hebt genomen? Ik vind die dingen zo leuk alleen zelf heb ik er geen nodig.

Liefs, Jet

 
At February 25, 2014 at 6:16 PM , Blogger The Style Class said...

Wauw prachtige outfit! Staat je super mooi!

 
At February 25, 2014 at 6:37 PM , Blogger Talitha said...

Mooie outfit! Ik ben verliefd op dat jurkje, super leuk!

 
At February 25, 2014 at 7:44 PM , Blogger Unknown said...

Ik vind je jasje geweldig, nice gecombineerd! Een longboard is zo chill in de zomer..zelf heb ik een kleine pennyboard, waar ik ook nog steeds dol gelukkig mee bent haha! :)

 
At February 25, 2014 at 9:17 PM , Blogger Saskia said...

Leuke outfit!! Dat jurkje staat je superleuk!

♥ Saskia

 
At February 25, 2014 at 9:26 PM , Blogger Tessa: said...

Wat een leuke outfit, mooie schoenen ook!

 
At February 25, 2014 at 9:27 PM , Blogger Rosanne said...

Ik ben bij deze verliefd op je outfit! Echt heel erg leuk.
liefs x

 
At February 25, 2014 at 10:01 PM , Blogger Sara said...

Jaaaa dat kan ik me voorstellen! Het lijkt me heerlijk om 's zomers lekker in het zonnetje te kunnen cruisen. :)

 
At February 25, 2014 at 10:25 PM , Anonymous Bertine said...

Mooie foto's en wat een leuk jurkje draag je hier!

 
At February 25, 2014 at 10:56 PM , Blogger ST said...

Leuk jurkje heb je aan!

 
At February 26, 2014 at 1:49 AM , Blogger Indy said...

Ooo, I love your boots! So stylish!

 
At February 26, 2014 at 12:05 PM , Blogger Marion | The Dutch Adventure Seeker said...

super om te horen, Ik ben benieuwd naar je longboard! Leuk jurkje!

 
At February 26, 2014 at 12:44 PM , Blogger Window On My Wardrobe said...

Wat een mooi kleedje!

X Sara

 
At February 26, 2014 at 3:23 PM , Blogger Unknown said...

Ooh, dat jurkje, onwijs gaaf! Ik ben helemaal verliefd op de print :D . Het zijn ook erg mooie foto's!

Xjes Femke

 
At February 26, 2014 at 4:51 PM , Blogger Naomi said...

Wat een super leuke outfit! Echt leuk dat je een longboard gaat kopen!

 
At February 26, 2014 at 5:33 PM , Blogger Sara said...

Oh my wat een leuk jurkje! Ik wil ook een loangboard meehh :( Saar je bent zo prettiieehhhh :((((((

Liefs ♥

 
At February 26, 2014 at 6:19 PM , Blogger Make it mine said...

Wat een gave outfit! Ik heb toevallig ook net een (nep)leren jasje gekocht en ik vind dat zó leuk staan in combinatie met een bloemetjesjurkje, precies zoals jij 'm hier gecombineerd hebt. Super leuk! ♥

Liefs,
Adriënne

 
At February 26, 2014 at 7:11 PM , Blogger DramaQueen said...

Dat jurkje is prachtig! En wat heerlijk dat je zo lekker in je vel zit :) X

 
At February 26, 2014 at 7:35 PM , Blogger Anouk said...

Love it Sara! <3

 
At February 27, 2014 at 11:16 AM , Blogger Sharon said...

Top! Het voelt altijd fijn om zulke dagen te hebben! Toffe outfit! Net zo'n forever21 fan als ik.. gelukkig opent er binnenkort een store! Jeeuj!

 
At February 27, 2014 at 12:03 PM , Anonymous Anonymous said...

Wauwie, het jurkje staat je zo zo zo goed! Net als alle andere kleren/ schoenen/ sieraden die je eerder op je blog hebt gedragen :) Ik heb sinds kort en pennboard en het valt best wel mee! Ik dacht dat het heel moeilijk was om er op te rijden maar ik kan het nog best goed (voor een beginner natuurlijk ;-)) Supermooie foto's ook! Xx

 
At February 27, 2014 at 2:02 PM , Blogger Ellemieke said...

Dr Martens zijn altijd zo superleuk he :)
x

 
At February 28, 2014 at 1:50 AM , Blogger Linda said...

Mooie foto's en ik vind je jurkje erg leuk. Je Dr Martens brengen mooie herinneringen naar boven :)

 
At February 28, 2014 at 11:44 AM , Blogger Rachel Kromdijk said...

prachtige look ik wou serieus echt dat ik jouw benen of lichaam had! als ik die knie sokken aan doe ben ik net een vette boerin met van die uitpuilende vet propjes haha.. xx

 
At March 1, 2014 at 2:13 PM , Blogger Astrid said...

He meid! Ik volg je blog al een tijdje, zou ik je iets mogen vragen? Ik heb dezelfde dr martens als jij, maar hoe heb jij ze ingelopen haha? Ik kan er gewoon niet op lopen, zo'n achterlijke blaren heb ik ervan..

 
At March 1, 2014 at 4:05 PM , Blogger Unknown said...

Mooie look!
xx
www.myrunwayfashionworld.blogspot.com

 
At March 2, 2014 at 7:49 PM , Blogger Sara said...

Natuurlijk mag dat! Het duurde bij mij ook een tijd voordat ze ingelopen waren en toen lagen mijn voeten keer op keer open van de blaren... Het enige wat een klein beetje helpt is preventief pleisters plakken, gewoon je hele hiel volplakken voordat je je schoenen aandoet. En verder héél veel erop lopen, inmiddels lopen die van mij hemels, maar daar zitten heel wat uurtjes wandelwerk in...

 
At March 3, 2014 at 9:31 AM , Blogger Unknown said...

Dat jurkje is zoooo cute! <3 like it very much :)

 
At April 5, 2014 at 8:23 PM , Blogger Unknown said...

hey sara, ik wil ook graag een longboard gaan kopen maar ik weet niet waar? mag ik je vragen waar jij die van jouw gekocht hebt?? Xx

 
At April 5, 2014 at 8:44 PM , Blogger Sara said...

Natuurlijk mag dat, leuk dat je een longboard wil gaan kopen! Ik heb die van mij besteld bij www.streetsurfshop.nl en hij werd de volgende dag al geleverd. :)

 

Post a Comment

Als je een reactie achter laat ben je lief, maar geld doneren zodat ik schoenen kan kopen is ook altijd een optie.

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home