This page has moved to a new address.

HELLO WORLD

This is not another blog: HELLO WORLD

Saturday, February 22, 2014

HELLO WORLD

Image and video hosting by TinyPic
Deze week maakt pijnlijk duidelijk dat bloggen voor mij vooral studie ontwijkend gedrag is. Als er bergen schoolwerk liggen te wachten en deadlines steeds dichterbij komen gaat het schrijven helemaal vanzelf, maar zet me in de vakantie achter een laptop en ik krijg geen woord op papier. Of op het internet. Ik vind bloggen wel leuk hoor, dat zeker, maar in de vakantie heb ik gewoon honderddduizend andere dingen aan mijn hoofd en bloggen moet geen verplichting worden. De vakantie is bedoeld voor drukte en chaos en gezelligheid en impulsieve dingen. 

Iedere vakantie neem ik me voor om "nu écht even alleen maar te gaan chillen op de bank en uit te rusten". Iedere vakantie ren ik van hot naar her en zijn er veel te veel leuke dingen om te doen en feestjes om te vieren. De wallen onder mijn ogen groeien gestaag en de berg vooruitgeschoven schoolwerk trouwens ook. Hiep hoi. 

Gisteren ben ik met mijn ouders, broertje en zusjes uit eten geweest als afsluiting van de vakantie. Het is een soort traditie dat we dat iedere vakantie doen en gisteren zijn we naar Mucha geweest. Zo. Ongelofelijk. Lekker. Echt, ik ben behoorlijk koppig maar geef me eten en ik ben zo mak als een lammetje (tip voor de persoon die me ooit een huwelijksaanzoek wil doen: breng eten mee). En nu is de laatste dag van de vakantie alweer aangebroken en wil ik het liefst huilend onder mijn dekbed kruipen. Wie doet er mee? Lijkt me gezellig, kunnen we een pyjamafeestje houden. 

Oh, en zoals jullie op de foto zien heb ik eindelijk mijn messy-hair aka net-uit-bed aka bergtrollenlook geperfectioneerd.

Liefs,
 Sara

Labels: ,

16 Comments:

At February 23, 2014 at 9:25 AM , Blogger Anouck said...

Heel herkenbaar dit zeg! Fijn dat je een (drukke) maar leuke vakantie heb gehad, dat uitrusten komt later wel!

 
At February 23, 2014 at 10:05 AM , Blogger Unknown said...

herkenbaar dat je na de vakantie alleen maar moe'er (is dit een woord..? haha) terug gaat haha!

 
At February 23, 2014 at 11:40 AM , Blogger The Style Class said...

Haha wat super leuk en erg herkenbaar! Grappig dat jullie ook altijd als afsluiter van de vakantie uit eten gaan, dat doen wij ook! Erg leuk!

 
At February 23, 2014 at 12:48 PM , Blogger Made by Carlijn said...

Super leuk aritkel weer. Erg leuk geschreven!

 
At February 23, 2014 at 1:26 PM , Blogger Amy said...

Haha, weer leuk geschreven. En je haar zit zelfs zo mooi!

 
At February 23, 2014 at 3:12 PM , Anonymous Anonymous said...

u so pretty!

 
At February 23, 2014 at 5:56 PM , Blogger fleursophia said...

Haha, vette foto van je!

 
At February 23, 2014 at 6:11 PM , Blogger The orbit of Britt said...

Jup, totally agree!

 
At February 23, 2014 at 6:20 PM , Anonymous Anonymous said...

Heel leuk artikel!! Mijn vakantie is net begonnen! ;-) Xx

 
At February 23, 2014 at 6:20 PM , Blogger Anouk said...

Ik denk dat ik dat ook maar in ga voeren als nieuwe traditie. Aan het eind van elke vakantie uit eten. Strak plan. (Maar wel balen dat vakantie weer over is!)

 
At February 23, 2014 at 9:21 PM , Blogger Rachel Kromdijk said...

heel herkenbaar en wat een gave foto weer! je hebt echt een mooie stijl!
alvast een heel goed en fijn weekend x

 
At February 24, 2014 at 2:55 PM , Anonymous Emma said...

Wat gaaf, je haar zo! En je eyeliner zit perfect Saar, well done haha.

 
At February 24, 2014 at 4:40 PM , Blogger Sara said...

Haha thanks, het was het urenlang oefenen waard. :)))

 
At February 24, 2014 at 6:40 PM , Blogger Marion | The Dutch Adventure Seeker said...

Hele gave foto zeg, inderdaad je eyeliner zit top!
En ik snap het, bloggen moet geen verplichting zijn. Je moet er wel vooral zin en inspiratie voor hebben. En andere leuke dingen doen is ook heel belangrijk! Als ik een druk leuk weekend heb ga ik me niet druk maken om mijn blog ;)

 
At February 24, 2014 at 10:23 PM , Blogger Cat said...

oke, is dat een overal? Ik ben meer meer dan jaloers ik zoek er al maanden een!

 
At February 25, 2014 at 7:51 AM , Blogger Tessa: said...

Wat een leuke foto, vind je messy hair inderdaad goed geperfectioneerd! Volgens mij is het een typisch iets om alles maar aan te pakken om maar niet te hoeven studeren :)

 

Post a Comment

Als je een reactie achter laat ben je lief, maar geld doneren zodat ik schoenen kan kopen is ook altijd een optie.

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home