This page has moved to a new address.

I WANT TO BREAK FREE

This is not another blog: I WANT TO BREAK FREE

Monday, February 3, 2014

I WANT TO BREAK FREE

Image and video hosting by TinyPic Image and video hosting by TinyPic Image and video hosting by TinyPic
Dress ASOS | Shirt ASOS men | Bag Primark | Shoes Dr. Martens

Gewoon in een random trein of vliegtuig stappen met alleen een rugzak en geen idee hebben waar je terecht gaat komen. Het lijkt me geweldig. Een beetje rondstruinen door steden en natuurgebieden, geen plan waar je nu eigenlijk heen wilt en vooral geen verplichtingen en deadlines en stress. Nieuwe avonturen en culturen om te ontdekken en allemaal toffe nieuwe mensen om te ontmoeten. 
Afgelopen zomer waren Suus en ik van plan om te gaan interrailen maar helaas vonden onze ouders het 'zonder plan'-plan niet zo verstandig (en we zijn een beetje te chaotisch om een goed plan te bedenken). Oftewel, het brute einde van mijn korte carrière als avonturier...
Maar ooit, ooit dan zal ik rondtrekken door de bush-Bush en wereldsteden met alleen een rugzak.
(en tot die tijd moet ik maar genoegen nemen met de hele dag 'I want to break free' zingen want dat zit al wekenlang in mijn hoofd)

Liefs,
 Sara

Labels: , , , , ,

36 Comments:

At February 4, 2014 at 10:31 AM , Anonymous Linda said...

Dat jurkje is echt heel erg leuk! Superleuke outfit!

 
At February 4, 2014 at 10:46 AM , Blogger Anne said...

Wauw echt hele gave foto's! Is de gene achter de camera een echte fotograaf ofzo? :D xx

 
At February 4, 2014 at 10:55 AM , Blogger Sara said...

Haha dankje, wat leuk om te horen! Ik ze zelf gemaakt met statief en afstandsbediening. (:

 
At February 4, 2014 at 11:25 AM , Blogger Joy | The life of Joy said...

Leuke look :)

xo

 
At February 4, 2014 at 12:16 PM , Anonymous Anonymous said...

Wauw dat jurkje! Erg leuk gecombineerd ook!

 
At February 4, 2014 at 1:57 PM , Anonymous sharon said...

haha door je titel ging ik t ook meteen zingen!

 
At February 4, 2014 at 3:19 PM , Blogger Eva said...

Wauw prachtige foto's! Mooie jurkje ook!!

 
At February 4, 2014 at 4:01 PM , Blogger Toetjestafel said...

haha leuk.... helaas heb je geld nodig om zonder na te denken op avontuur te gaan -> werken -> verplichtingen -> stress
hahaha you get it ;)

 
At February 4, 2014 at 4:01 PM , Blogger Saskia said...

Leuke outfit!! Ook in begon meteen het nummer te neuriën door de titel hahah. Het jurkje staat je heel mooi :-)

♥ Saskia

 
At February 4, 2014 at 4:07 PM , Blogger Judith | Juudithhome said...

Super combinatie dit! En ik blijf verliefd op je locatie! XO

 
At February 4, 2014 at 4:46 PM , Blogger Unknown said...

Wat een geweldige outfit! Wauw, echt super leuk bedacht en heel inspirerend. Dat blouseje (schrijf je dat zo?) om je middel breekt echt heel mooi!

 
At February 4, 2014 at 4:47 PM , Anonymous Joyce said...

hele toffe outfit! ik vind het jurkje echt prachtig met die achterkant!

 
At February 4, 2014 at 5:52 PM , Blogger The Style Class said...

Wauw geweldig jurkje en mooie foto locatie!

 
At February 4, 2014 at 5:56 PM , Blogger Amanda Elizabeth - Meet @ the Barre said...

love your white lace dress it is so pretty! Cool pairing it with the plaid shirt!

 
At February 4, 2014 at 6:57 PM , Blogger Rowan | R E D R E I D I N G H O O D said...

Woooooow supermooie foto's én outfit! Ik vind de 'blouse-om-je-middel' trend zó gaaf!
Love,

Rowan


Personal Style Blog WWW.REDREIDINGHOOD.COM

 
At February 4, 2014 at 7:21 PM , Blogger Myrthe said...

Wauw, wat een mooie foto's & outfit! Knap dat je de foto's zelf hebt gemaakt met de afstandsbediening. Dat lijkt me ook heel leuk om ooit eens te doen.

 
At February 4, 2014 at 7:29 PM , Blogger Amy said...

Ahhhhh dat jurkje! Echt heel erg leuk..

 
At February 4, 2014 at 8:16 PM , Anonymous Anonymous said...

Wauw wauw wauw! De foto's zijn zó mooi! Ze kunnen zo uit een tijdschrift komen! Je outfit is ook heel leuk! Xx

 
At February 4, 2014 at 9:43 PM , Blogger Unknown said...

Wat een mooi jurkje! Staat je goed!
Bedankt voor je comment!
liefs,
tjalynepiennews.blogspot.com

 
At February 4, 2014 at 10:09 PM , Blogger Rosanne said...

Ohhh dat jurkje hoe leuk!
Staat je heel erg goed!
liefs x

 
At February 4, 2014 at 10:14 PM , Blogger Rowan - Rebels maar Romantisch said...

Wat een geweldig jurkje, wauw! En heerlijk hoe je die vrijheid beschrijft, ik wil dat ook graag, maar denk dat 'geen plan' in de praktijk inderdaad minder goed werkt haha. Liefs

 
At February 4, 2014 at 10:41 PM , Blogger Unknown said...

wauw, super gaaf gecombineerd, erg tof! :) xx

 
At February 5, 2014 at 10:52 AM , Blogger Marion | The Dutch Adventure Seeker said...

Hele toffe outfit en wat een mooie foto's zeg!! Lijkt net lente op deze foto's :) Ik moet dat ook eens proberen, met statief zelf het bos in gaan. Hoef ik mijn zusje ook niet lastig te vallen..
En nu heb ik Queen - I want to break free in mijn hoofd haha

 
At February 5, 2014 at 11:47 AM , Anonymous Silvy said...

Wauw! Heel leuke outfit weer :)

 
At February 5, 2014 at 12:20 PM , Blogger natalie said...

Heel mooi jurkje! De foto's zijn ook kei mooi!

 
At February 5, 2014 at 4:10 PM , Blogger The orbit of Britt said...

De jurk met het vestje staan echt super mooi! :)

 
At February 5, 2014 at 4:33 PM , Blogger Merel | The Blonde Tales said...

Prachtige foto! En wat lach jij lief haha!

Liefs, Merel

 
At February 5, 2014 at 6:40 PM , Blogger Leonie said...

Ah Saar je foto's in het bos zijn altijd zo mooi! <3

 
At February 5, 2014 at 7:06 PM , Blogger Unknown said...

Leuke outfit combi; vind het tof, dat 'lieve' jurkje met die stoere bloes.

Enne, op avontuur gaan moet je gewoon doen! Mijn zomer in m'n uppie met rugzak was mijn beste tot nu toe, kan het iedereen aanraden!

 
At February 5, 2014 at 7:16 PM , Blogger Unknown said...

WAUW, wat een mooie foto's!

 
At February 6, 2014 at 6:50 AM , Anonymous Eline said...

Wauwtchie, prachtige foto's en natuurlijk ook een héle mooie outfit !
Liefs

 
At February 6, 2014 at 4:35 PM , Anonymous Manon said...

Wat een leuk jurkje! En je tattoo is ook erg tof voor zover ik het tot nu kan zien! :D

 
At February 6, 2014 at 9:32 PM , Blogger Rachel Kromdijk said...

gaaf ziet er goed uit !! ze zijn allemaal heel erg leuk !!
liefs

 
At February 6, 2014 at 9:40 PM , Blogger Wendy said...

mooi!! En wat een prachtige foto's! <3

XxX
http://fabulousstylews.blogspot.com
www.facebook.nl/fabulousstylews

 
At February 10, 2014 at 6:38 PM , Blogger Bo said...

Wat een mooie foto's wauw! <3

 
At February 16, 2014 at 7:45 PM , Blogger c said...

Prachtig!

 

Post a Comment

Als je een reactie achter laat ben je lief, maar geld doneren zodat ik schoenen kan kopen is ook altijd een optie.

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home