This page has moved to a new address.

SHOP MY CLOSET

This is not another blog: SHOP MY CLOSET

Monday, February 17, 2014

SHOP MY CLOSET

Image and video hosting by TinyPic
In een poging om de vuilnisbelt die ooit mijn kamer was weer terug te toveren naar een paleisje heb ik besloten mijn kledingkast uit te mesten. Ja echt. Eindelijk. Het was in geen 100 jaar gedaan dus het werd ook wel eens tijd. Plus dat meer ruimte in mijn kledingkast meer ruimte voor nieuwe kleding betekent en dat is ook wel een voordeel. Er staan nu een stuk of 10 dingen op Tictail en de komende tijd probeer ik het beetje bij beetje aan te vullen. De meeste dingen zijn weinig of nooit gedragen dus ik zou zeggen, leef je uit. Oh en het dit zijn slechts vraagprijzen (exclusief verzendkosten), je kunt altijd een mailtje sturen voor een potje koehandel. Als je geen PayPal of Creditcard hebt is het overigens ook geen probleem, stuur dan ook even mailtje sturen en dan regelen we het op een andere manier! 

Liefs,
 Sara

P.S. Klik HIER om naar de 'Shop my Closet' te gaan of klik op de foto in de rechter zijbalk. 

Labels: ,

17 Comments:

At February 17, 2014 at 3:12 PM , Blogger Janine de Bart said...

Leuk, ik ga even kijken! Ik ben net ook begonnen met een shop my closet op facebook :)

 
At February 17, 2014 at 3:59 PM , Blogger Ysanne said...

Leuke spulletjes zitten er tussen!

 
At February 17, 2014 at 4:20 PM , Blogger Unknown said...

wat een leuk idee om je oude kleding weg te doen haha! Dat jurkje van Beyoncé voor h&m is echt tof!
Liefs Rhoda :)

 
At February 17, 2014 at 4:32 PM , Blogger Unknown said...

Het is zo fijn om kleding weg te doen! En jou kleding ziet er nog heel mooi uit.
Ik verkoop zelf op girlscene via een topic, miss ook iets voor jou? :)

 
At February 17, 2014 at 5:11 PM , Blogger The orbit of Britt said...

Super leuk, misschien dat ik er ook ooit eentje start :)

 
At February 17, 2014 at 5:24 PM , Blogger Joy | The life of Joy said...

Leuk! Ik zou ook me kleding moeten verkopen.. Maar ik ben daar te lui voor haha

xo

 
At February 17, 2014 at 7:04 PM , Blogger MIXT fashion and lifestyle said...

leuke items!

 
At February 17, 2014 at 7:05 PM , Blogger Merel | The Blonde Tales said...

Heel leuk! Ik ga maar even een kijkje nemen haha!
Liefs

 
At February 17, 2014 at 7:45 PM , Blogger Marion | The Dutch Adventure Seeker said...

Super handig die site! Ik moet dit misschien ook eens doen, aangezien ik de helft van mijn kledingkast niet meer aan trek.. en dan nog denken: Misschien kan ik dit item nog eens gebruiken voor...

 
At February 17, 2014 at 7:55 PM , Blogger lnthw said...

Ah leuk, ik ga even kijken :)

 
At February 17, 2014 at 8:52 PM , Blogger Sara said...

Haha precies, heel herkenbaar! En vervolgens hangen ze dan toch weer weg te kwijnen in je kast.

 
At February 17, 2014 at 9:39 PM , Blogger Rosanne said...

Oh wauw wat een handige site!!
liefs x

 
At February 17, 2014 at 10:22 PM , Blogger Amy said...

Dat, is echt een heel goed idee! Misschien moet ik dat ook maar eens gaan doen, haha :)

 
At February 18, 2014 at 9:14 AM , Blogger perfect hippie said...

(Je kunt ook je kleding verkopen via een facebookpagina, gaat het mega snel!!)

 
At February 18, 2014 at 11:36 AM , Blogger elkedagelbrich said...

Wat een leuk idee!
Liefs, Elbrich

 
At February 19, 2014 at 10:33 PM , Blogger Sanne said...

Slim! Ik moet eigenlijk ook maar eens mijn kast flink uitmesten, ik heb er laatst zelfs een kledingrek bij moeten kopen. Oeps haha!

 
At February 26, 2014 at 9:50 PM , Blogger Jan said...

Zitten leuke spullen tussen,
ik moet zelf ook maar eens gaan opruimen en verkopen,
zodat ik het daarna weer kan spenderen aan andere onzin haha!

Succes ermee (:

 

Post a Comment

Als je een reactie achter laat ben je lief, maar geld doneren zodat ik schoenen kan kopen is ook altijd een optie.

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home