This page has moved to a new address.

BACK TO BASIC

This is not another blog: BACK TO BASIC

Saturday, March 22, 2014

BACK TO BASIC

Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic Cardigan OTTO.nl | Tee H&M | Jeans Vero Moda | Bag H&M | Boots Invito

Op vrijdag is mijn outfit-inspiratie over het algemeen ver onder nul gedaald. Ik ben moe, heb een lange dag school voor de boeg en het is bijna weekend maar het voelt alsof het nog eeuwenlang gaat duren. Als ik 's ochtends met veel moeite mijn bed uit kom heb ik vaak geen zin om me volledig op te doffen maar helaas zijn pyjama's niet zo geaccepteerd op school. Jammer, heel jammer... Gelukkig is er ooit iemand geweest die lief was voor wanhopige examenleerlingen en de basic heeft uitgevonden. Net zo fijn als een pyjama, iets minder die zwerverlook. 

Één van mijn favoriete basics is dit lange vest. Ik was al een flinke tijd op zoek naar een maxi-cardigan toen ik dit vest tegenkwam bij OTTO en ik was onmiddellijk verliefd. Niet te dun voor warme lentedagen maar wel heerlijk zacht en warm genoeg, oftewel: perfect.

Wat vinden jullie van maxi-cardigans?

Liefs,
 Sara

Labels: , , , , ,

34 Comments:

At March 22, 2014 at 8:08 AM , Blogger Unknown said...

jaa van die lange cardigans zijn heerlijk! Je tas is echt zó gaaf, in love!

 
At March 22, 2014 at 8:46 AM , Blogger Unknown said...

Het staat je goed hoor! Het lijkt mij wel erg relaxt om te dragen naar school.

 
At March 22, 2014 at 8:57 AM , Anonymous melany said...

aah super leuk vest, waar heb je die vandaan? Xoxo

 
At March 22, 2014 at 9:05 AM , Blogger Sara said...

Van OTTO.nl, ze hadden ook nog andere kleurtjes! :)

 
At March 22, 2014 at 9:07 AM , Blogger Naomi said...

Dat vest is zo ontzettend leuk!
Liefs,

 
At March 22, 2014 at 10:04 AM , Anonymous Marijn said...

Héél herkenbaar, haha. Ik heb precies hetzelfde, gister liep ik ook in een simpel grijs vestje en een spijkerbroek. Simpel, maar zooooo comfortabel!

 
At March 22, 2014 at 10:57 AM , Blogger Amy said...

Dat vest is erg leuk! Net zoals de tas trouwens (:

 
At March 22, 2014 at 12:09 PM , Blogger Esther - myconfashions.nl said...

Mooie outfit, vind je vest erg gaaf!
X Esther | www.myconfashions.nl

 
At March 22, 2014 at 12:16 PM , Blogger Julie Joanne said...

Wat een schattig tasje!
xx Julie

 
At March 22, 2014 at 12:16 PM , Blogger Ysanne said...

Ah wat een super leuk tasje en ik ben verliefd op je broek!

 
At March 22, 2014 at 2:57 PM , Anonymous Imane - Oriental Styling said...

Love the boots!!!

 
At March 22, 2014 at 3:19 PM , Blogger Unknown said...

leuke outfit!
fijn weekend
http://www.we-heart-fashion.com

 
At March 22, 2014 at 4:52 PM , Blogger HJ said...

Hier in Amerika komt iedereen gewoon in joggingsbroek en sweater naar school, dus als ik geen zin heb om me fatsoenlijk aan te kleden, dan hoeft dat ook echt niet. Deze outfit zou gewoon 'dressed up' zijn daar. Ik vind je broek trouwens echt heel gaaf, precies zoiets zoek ik nog.

 
At March 22, 2014 at 5:52 PM , Blogger Sharrel said...

Geweldige, simpele look!<3

x

 
At March 22, 2014 at 10:15 PM , Blogger lnthw said...

Wat een leuke outfit, ik hou ook wel van zo'n basic look, zeeeeker inderdaad op vrijdagen haha ! liefs x

 
At March 23, 2014 at 10:41 AM , Anonymous robin said...

die cardigan is nice! x

 
At March 23, 2014 at 1:21 PM , Anonymous Anonymous said...

Wat een leuke outfit! Liefde voor je vest, hij ziet er heerlijk zacht uit! Xx

 
At March 23, 2014 at 2:51 PM , Blogger Dorien said...

Ik vind zo'n 'simpele' outfit echt leuk, vooral fan van je broek!

 
At March 23, 2014 at 5:05 PM , Blogger Sara said...

Dat lijkt me echt heerlijk gewoon haha. Die broek heb ik trouwens zelf zo gescheurd, gewoon een schaar in een broek zetten die je anders niet zoveel zou dragen!

 
At March 23, 2014 at 7:02 PM , Blogger Kristel said...

Dankjewel voor je reactie :)
En wat een leuke blog heb je zeg, ik ga je volgen! En ik vind je outfit toch erg mooi gecombineerd hoor!
Liefs

 
At March 23, 2014 at 7:05 PM , Blogger Unknown said...

Aaah, wat een ontzettend toffe outfit!

 
At March 24, 2014 at 12:23 AM , Blogger Gaby de Modacapital said...

Hi dear! You look perfect. Love the bag! :)

Come and visit my blog if you want!
xx
www.modacapital-blog.com

 
At March 24, 2014 at 10:42 AM , Blogger Sharon (Style-Chameleon) said...

Leuke tas!


www.style-chameleon.com

$50 LUMO JEWELLERY GIVEAWAY!!!

 
At March 24, 2014 at 11:43 AM , Blogger Marion | The Dutch Adventure Seeker said...

Maxi cardigans zitten heerlijk, ik heb er ook een die veel te oversized is maar zo fijn!
Leuke outfit, je broek is ook erg tof!

 
At March 24, 2014 at 1:31 PM , Blogger Anita - Fashion Attacks said...

Dat tasje! Super cute! Echt heel leuk :)

x

 
At March 24, 2014 at 1:46 PM , Blogger Sharon said...

Heerlijk zo'n cardigan! Ik had afgelopen week ook geen inspiratie, ligt ook aan t rare weer denk ik!

 
At March 24, 2014 at 3:25 PM , Blogger The Style Class said...

Wauw mooie outfit! Super fijn vest!

 
At March 24, 2014 at 5:56 PM , Blogger Alexandra | asseenbyalex.com said...

Heerlijke outfit en het vest ziet er heerlijk uit! :)

 
At March 24, 2014 at 7:44 PM , Anonymous Mara said...

Staat je heel leuk! Vind vooral je tasje heel tof hihi

 
At March 24, 2014 at 10:18 PM , Blogger Rosanne said...

Ik vind je outfit echt heel leuk!
liefs x

 
At March 26, 2014 at 1:39 PM , Blogger Janne said...

je vest is echt perfect <3

 
At March 26, 2014 at 4:38 PM , Blogger robin sue said...

dit vind ik een hele mooie outfit!

 
At March 29, 2014 at 5:42 PM , Blogger Unknown said...

NIce look!

An Ideal For Living

 
At March 31, 2014 at 7:28 PM , Blogger ♥♥Fashion-LadyLovely♥♥ said...

Super toffe outfit..Lekker simpel en clean

New blogpost: blog van de maand

 

Post a Comment

Als je een reactie achter laat ben je lief, maar geld doneren zodat ik schoenen kan kopen is ook altijd een optie.

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home