This page has moved to a new address.

KNEE SOCKS

This is not another blog: KNEE SOCKS

Sunday, March 9, 2014

KNEE SOCKS

Image and video hosting by TinyPic Ik weet dat de lente alweer in aantocht is en kniekousen binnenkort niet meer geaccepteerd zijn en stiekem huil ik daar wel een beetje om. Kniekousen zijn fijn, misschien moet ik maar een beetje de rebel uithangen en ze ook gewoon in de zomer dragen...


When the zeros line up on the 24 hour clock
When you know who's calling even though the number is blocked
When you walked around your house wearing my sky blue Lacoste
And your knee socks

                                                           - Knee Socks by Arctic Monkeys

Als we het nu dan toch over de lente hebben, het wordt tijd dat het weer stopt met sneeuwen op mijn blog (maar ik kan het gewoon niet over mijn hart verkrijgen).

Liefs,
 Sara

Labels: ,

19 Comments:

At March 10, 2014 at 10:48 AM , Blogger Amy said...

Zou in de zomer ook gewoon moeten kunnen!

 
At March 10, 2014 at 12:42 PM , Blogger Judith | Juudithhome said...

Gave combi! XO

€20,- FRINGED GIVEAWAY!

 
At March 10, 2014 at 3:04 PM , Blogger Sharon (Style-Chameleon) said...

Als je kniesokken hebt van een dunne stof kunnen ze wat mij betreft best in de Lente ;)



www.style-chameleon.com

€50 SPARTOO GIVEAWAY!!!

 
At March 10, 2014 at 6:07 PM , Blogger Unknown said...

Ooh, ja gaaf! Ik vind kniekousen altijd heel leuk staan, het is weer eens wat anders. Ik gebruik altijd mijn voetbalsokken, haha :D .

Xjes Femke

 
At March 10, 2014 at 6:25 PM , Blogger Sharrel said...

Ik hou van kniekousen! Ik heb ze in het zwart en bordeaux rood. Ik kan niet wachten totdat ik ze weer aan kan!

x

 
At March 10, 2014 at 7:09 PM , Blogger Anouck said...

Kniesokken zijn inderdaad heel tof, jammer dat het weer wat warmer wordt. Misschien dunne? Of je hebt ook van die panty's waar ze dan 'op' zitten, als je snapt wat ik bedoel, haha. Ik heb alleen geen idee waar ze die verkopen!

 
At March 10, 2014 at 7:32 PM , Blogger Rachel Kromdijk said...

wauw ik vind die kniesokken echt heel tof ik vind het bij mij niet echt staan jammer genoeg.. liefs x

 
At March 10, 2014 at 8:29 PM , Blogger Merel | The Blonde Tales said...

Ah ik vind kniesokken ook geweldig! Leuk rokje trouwens op de foto!

 
At March 10, 2014 at 8:46 PM , Blogger Unknown said...

yay, kniesokken! En het printje op je rokje is tof :)

 
At March 10, 2014 at 8:51 PM , Blogger Naomi said...

Ik vind kniekousen geweldig! Ben van plan ze gewoon door te dragen in de lente/zomer en doe ze niet meer aan als het veel te warm wordt :)

 
At March 10, 2014 at 9:23 PM , Blogger Rosanne said...

Wat heb je weer een heerlijk stukje geschreven haha. .Ik vind die kniekousen echt geniaal haha.
liefs x

 
At March 10, 2014 at 9:50 PM , Blogger Marion | The Dutch Adventure Seeker said...

Heel leuk rokje!

 
At March 10, 2014 at 10:50 PM , Blogger Sara said...

Dat klinkt echt geweldig haha, ik had er nog nooit van gehoord!

 
At March 11, 2014 at 2:39 AM , Blogger HJ said...

ARCTIC MONKEYS <3 <3

Mijn kniekousen heb ik al twee jaar niet meer aangehad, omdat ze altijd afzakken en dat erg vervelend werd. Maar nu ik jouw foto zo zie, wil ik ze toch wel weer uit de kast halen. Erg leuk!

 
At March 11, 2014 at 12:28 PM , Blogger xxx said...

Klopt, het inderdaad jammer dat kniekousen bijna niet meer kunnen. Je kan ze natuurlijk gewoon blijven dragen, maar ik denk dat het ook gewoon niet meer fijn is, omdat je het dan super warm krijgt, haha ;)

 
At March 11, 2014 at 7:32 PM , Blogger Unknown said...

Knee socks is één van mijn favo liedjes van hun (nouja-) 'nieuwe' album! En het staat je ook super trouwens, haha.

 
At March 11, 2014 at 7:54 PM , Blogger Isabella said...

Inderdaad jammer dat kniekousen bijna niet meer kunnen:( x

 
At March 11, 2014 at 8:54 PM , Blogger Anouk said...

Kniekousen zijn tof, ik heb ze een tijdje gedragen op de middelbare maar nu durf ik niet meer haha. (Daar kenden ze me tenminste, nu kent niemand me en ik ben bang voor vooroordelen stiekem toch wel.)

p.s http://www.nsmtechie.com/2012/04/adding-falling-flowers-to-blogs.html heb je vallende rozen hahaha

 
At March 11, 2014 at 9:23 PM , Blogger Sara said...

Awesome, ik ga het binnenkort uitproberen!

 

Post a Comment

Als je een reactie achter laat ben je lief, maar geld doneren zodat ik schoenen kan kopen is ook altijd een optie.

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home