This page has moved to a new address.

LEOPARD

This is not another blog: LEOPARD

Friday, April 18, 2014

LEOPARD

Image and video hosting by TinyPic Image and video hosting by TinyPic

Raincoat Primark | Blouse SheInside | Jeans ASOS | Vans OTTO


Panterprint is al jarenlang de aanvoerder van mijn kleding-voor-tokkies-lijst, dus toen ik deze jas kocht was het in eerste instantie puur als grap bedoeld. Ooit één keer gedragen en verder keurig opgehangen en nooit meer naar omgekeken. Tot ik iets zocht om bij deze blouse te dragen zonder er meteen uit te zien als zakenvrouw. En zeg nu zelf, welke zakenvrouw zal ooit in het openbaar verschijnen in een regenjas met panterprint en knalrode Vans (aka mijn nieuwe favoriete schoenen voor aankomende zomer)? Panterprint staat voor mij meestal gelijk aan nektasjes, glimmende Nickelsonjassen met bontkragen zo groot als het hoofd van de drager, spinnenpoten mascara en neppe Gucci riemen. En daar houd ik niet zo van.

Overigens, bedankt voor de steunbetuigingen voor de nationale GEP-finale! Helaas zijn we nét tweede geworden en grijpen we dus nét mis en gaan we dus nét niet naar Madrid. Huilen. Héél hard huilen. Maar ach, tweede van Nederland klinkt ook nog best wel cool toch? *doet poging zichzelf op te vrolijken door een zak paaseitjes naar binnen te werken*

Fijne paasdagen allemaal!

Liefs,
 Sara

Labels: , , , , , , , ,

36 Comments:

At April 18, 2014 at 2:29 PM , Blogger Ysanne said...

Haha, ik vind het een leuke combinatie! Panter kan héél fout zijn, maar zo vind ik het wel hip!

 
At April 18, 2014 at 2:46 PM , Anonymous Anonymous said...

Toffe combi en een héle gave jas!!

 
At April 18, 2014 at 3:32 PM , Blogger robin sue said...

super leuk juist die jas! Panterprint kan inderdaad heel fout zijn, maar als het goed is gecombineerd vind ik het heel tof.

 
At April 18, 2014 at 3:53 PM , Blogger Janna said...

Haha leuk dat je die jas dan toch nog bent gaan dragen, ik vind 'm erg leuk! Helaas geen eerste, maar tweede van Nederland klinkt zeker ook niet slecht. Ik zou gewoon nog een paar zakken paaseitjes in slaan en lekker dooreten (:

 
At April 18, 2014 at 3:58 PM , Blogger Made by Carlijn said...

Leuke outfit! Staat je goed. Het tokkie effect is nergens te bekennen dus je hebt het goed gecombineerd ;)

 
At April 18, 2014 at 5:17 PM , Blogger Sophie van Balen said...

Heel leuk hoe je dat combineert met elkaar en het gewoon draagt!

 
At April 18, 2014 at 6:05 PM , Blogger Sharrel said...

Echt super gecombineerd! Wauw!

x

 
At April 18, 2014 at 6:14 PM , Blogger lol said...

I love your style! :) Lovely jeans, they look cool with this leopard print and Vans!
http://10thjune.blogspot.com/

 
At April 18, 2014 at 8:14 PM , Blogger Sisters and Sisters said...

wat een leuke combie! het jasje staat je zo goed x www.sistersandsisters.com

 
At April 18, 2014 at 10:38 PM , Blogger ice pandora said...

Ahhhhh gefeliciteerd met jullie 2e plaats hoor meis!
Het is zeker geen verkeerde titel '2e van heel
Nederland' te zijn c;
Je ziet er top uit! Xx

 
At April 19, 2014 at 10:44 AM , Blogger elkedagelbrich said...

Ik vind het je leuk staan!

 
At April 19, 2014 at 10:46 AM , Blogger Arianne said...

Found your blog and love your outfit
Feel free to check out our blog x
http://looklovewear.blogspot.co.uk/2014/04/jean-paul-gaultier-ootd.html

 
At April 19, 2014 at 11:01 AM , Blogger Kikki said...

Leuke outfit! Staat je leuk!

 
At April 19, 2014 at 12:09 PM , Blogger Julia said...

Ik ben eigenlijk ook niet zo van panterprint, maar dit is wel leuk gecombineerd!
Ik vind je vans er ook zo leuk bij passen!

xx

 
At April 19, 2014 at 12:32 PM , Blogger Amy said...

Ik ben helemaaaal niet van panterprint, maar zo met een simpele blouse staat het erg leuk!

 
At April 19, 2014 at 12:40 PM , Blogger Sara said...

Hmm goed plan, het zou toch ontzettend jammer zijn als die paaseitjes in de kast liggen te verpieteren...

 
At April 19, 2014 at 12:48 PM , Blogger amstervrouwtje said...

Gaaaaf <3

 
At April 19, 2014 at 12:52 PM , Anonymous Nora said...

Hele mooie outfit en foto's!

 
At April 19, 2014 at 1:57 PM , Blogger Anouck said...

Oh, ik ben het helemaal met je eens over dat de panterprint de aanvoerder van de kleding voor tokkies lijst is. Waarschijnlijk komt dat gewoon door het beeld dat ik erbij heb, van die mensen met Nickelson jassen glimmend als vuilniszakken en roze glitter uggs. Met nog een snufje adidas en 10 kilo aan foundation erbij is het plaatje helemaal compleet. Maar daar in tegen heb jij het wel heel leuk gecombineerd, duimpje omhoog! Ik had laatst Vans met panterprint gezien, en die vond ik eigenlijk ook wel wat hebben, misschien moet ik maar een van dat beeld over panterprint afstappen.

 
At April 19, 2014 at 2:06 PM , Blogger Sara said...

Oooh volgens mij weet ik welke je bedoeld, die zijn inderdaad super leuk!
Dat beeld wat je schetst heb ik ook altijd bij panterprintdingen haha, maar heel, héél af en toe kan het dus nog wel eens een klein beetje leuk zijn.

 
At April 19, 2014 at 2:53 PM , Anonymous Anonymous said...

Mooie combi! :)

 
At April 19, 2014 at 2:54 PM , Blogger Isabella said...

Leuke outfit! Dat blousje met panterprint staat je echt heel leuk:)

x Isabella

 
At April 19, 2014 at 4:28 PM , Blogger The Beauty Delivery said...

Fantastische outfit en een fantastische blog! Hoe heb ik jou nog niet eerder gevonden? Haha :)

Ik volg je meteen via Bloglovin'!

Liefs,
Britt

 
At April 19, 2014 at 6:28 PM , Anonymous Suze said...

Prachtige outfit. Ik hou echt van leopard printjes. Love it :)

 
At April 19, 2014 at 8:17 PM , Anonymous fashionadvies said...

Echt een hele leuke outfit :D ! wat een toffe regenjas

 
At April 19, 2014 at 8:52 PM , Anonymous Kirsty said...

Leuke outfit! Ik vind panterprint stiekem steeds leuker worden de laatste tijd :)

 
At April 19, 2014 at 9:57 PM , Anonymous Iris said...

Toffe outfit! Gedurfd, met die panterprint! ;)

 
At April 20, 2014 at 12:50 PM , Anonymous Chiara said...

Haha wat ben je toch een leukerd! Ik vind je outfit tof! Ik ben eigenlijk ook niet echt van de panterprint, maar op deze manier met een high waisted broek en rode (hebbenhebben) Vans is echt heel gaaf! :)

 
At April 20, 2014 at 3:49 PM , Blogger Sophie (www.myveryownlookbook.com) said...

Leuk die rode vans erbij!
xoxo

 
At April 20, 2014 at 6:00 PM , Blogger Sara said...

Welkom bij de club haha.

 
At April 20, 2014 at 6:03 PM , Blogger Isabelle said...

Haha je schrijft echt leuk! Ik denk bij panterprint ook vaak aan van die aso figuren, maar het kan best oke zijn indd. Je combineert het leuk!

 
At April 20, 2014 at 8:48 PM , Blogger Bianca Nieves said...

Lovely! xx

blancheneve.blogspot.com

 
At April 21, 2014 at 10:51 AM , Blogger Merel said...

Ik vind dat je het heel mooi gecombineerd hebt! Totaal niet tokkie-achtig, haha.

 
At April 21, 2014 at 2:24 PM , Blogger Sjo - Bordeaux Bravoure said...

Lang leve de panterprint!

XO

 
At April 23, 2014 at 1:12 PM , Blogger Marion | The Dutch Adventure Seeker said...

met zo'n regenjas durf ik wel over straat! Ik had (toen ik nog naar school ging) zo'n o zo charmante donkerblauw met donkerrode vlakken.. haha

 
At April 27, 2014 at 9:37 PM , Blogger Tanya said...

I love your jacket.

the-renaissance-of-inner-fashion.blogspot.co.uk

 

Post a Comment

Als je een reactie achter laat ben je lief, maar geld doneren zodat ik schoenen kan kopen is ook altijd een optie.

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home