This page has moved to a new address.

THE EYES TOLD WHAT THE HEART FELT

This is not another blog: THE EYES TOLD WHAT THE HEART FELT

Thursday, April 10, 2014

THE EYES TOLD WHAT THE HEART FELT

Image and video hosting by TinyPic Mom jeans Vintage Levi's | Top River Island

Afgelopen zondag was zo'n dag dat ik ontzettend veel zin had om wat te klungelen met mijn camera. Helaas rennen mijn familieleden gillend weg zodra ik het ding tevoorschijn haal, mijn hond blijft niet stilzitten en de bloemetjes stonden te genieten van een regenbui waar ik liever niet in rondliep. Toen bleef er nog maar één optie over: mijn poging-tot-zwoele-modellen-blik uit de prullenbak vissen en doen alsof ik hier heel veel verstand van heb(en dat heb ik niet).

Het lijkt me zo tof om meer met fotografie te gaan doen, en dan vooral modelfotografie. Jammer genoeg heb ik er geen tijd voor en eigenlijk durf ik anderen ook niet bloot te stellen aan mijn fotografie anti-skills. Daarnaast is mijn kennis van nabewerking gewoon simpelweg bedroevend, alle driehonderdduizend verschillende schuifjes en effecten in Photoshop zijn net Chinees. En ik kan geen Chinees. Dus. Sinds kort heb ik Lightroom op de computer dus na de toetsweek ga ik me daar maar eens op loslaten.          

Overigens ben ik stiekem nog wel tevreden met deze foto (anders had ik hem ook niet gepost ha-ha). Het is dan misschien niet exact het perfecte plaatje dat ik in mijn hoofd had, maar alles moet je leren. Dus mochten jullie nog Lightroom tutorials voor me weten waar zelfs de grootst druiloor mee overweg kan dan ben ik een gelukkig kind. 

Liefs,
 Sara

Labels: , , , , , , ,

41 Comments:

At April 9, 2014 at 7:38 AM , Blogger Unknown said...

Hele mooie foto! En aaah wat een leuke outfit :)

 
At April 9, 2014 at 9:58 AM , Blogger Unknown said...

Super gaaf outfit! Ik vind je foto's altijd heel mooi, ze spreken me echt aan. Zeker ook omdat je een mooie rustige achtergrond hebt! Gewoon een witte muur, perfect! Had ik dat maar haha!
xoxo Mareijn

 
At April 9, 2014 at 11:03 AM , Blogger Amy said...

De foto is goed gelukt! En om je gerust te stellen, alle mini tutorials op google over photoshop zijn heel makkelijk te vinden! Misschien eens leuk voor een andere sombere grijze regenachtige hagelachtige middag (:

 
At April 9, 2014 at 11:10 AM , Blogger Naomi said...

Hele mooie foto! Je kan nog best wel fotograferen hoor ik vind ze er altijd heel mooi uitzien.
Liefs,

 
At April 9, 2014 at 11:14 AM , Blogger Apollonia said...

Mooie foto zeg! Ga echt eens wat oefenen op een vriendin, boeien als je het nog niet kan, daarvoor OEFEN je!
Liefs

 
At April 9, 2014 at 11:35 AM , Blogger Unknown said...

Ik vind het een ontzettend toffe foto! En je kijkt ook gewoon zoals modellen kijken. (Je moet chaggie kijken oid, is mij verteld - lang verhaal.) Je shirtje vind ik overigens über gaaf, haha! ;-)

 
At April 9, 2014 at 2:44 PM , Blogger Sharon said...

Mooie foto! Bij mij kriebelt het ook.. ik wil ook meer doen met fotografie!

 
At April 9, 2014 at 3:24 PM , Blogger Sara said...

Thanks! Ik verbouw altijd de complete woonkamer: banken, tafel en planten aan de kant om een witte muur te krijgen haha. :)

 
At April 9, 2014 at 3:55 PM , Blogger lol said...

Gimme that lovely top, haha! <3 I love this it with levis jeans, so stylish outfit! Kisses.
http://10thjune.blogspot.com/

 
At April 9, 2014 at 3:55 PM , Blogger hoihoi said...

Ik vind de foto mooi! En herkenbaar met photoshop, ik knoei ook altijd maar een beetje aan, haha!
Liefs, Ypie

 
At April 9, 2014 at 5:07 PM , Anonymous Svenja said...

Wauw, ik vind de foto echt perfect!

 
At April 9, 2014 at 5:36 PM , Blogger Bo said...

Wauw, super mooie professionele foto is dit. Modelfotografie lijkt mij ook heel leuk, maar wel lastig..

 
At April 9, 2014 at 5:49 PM , Blogger Cherelle de Graaf said...

Echt een mooi portret met een prachtige outfit en oh my, wat een toffe tattoo zie ik daar! X

 
At April 9, 2014 at 5:50 PM , Anonymous Silvy said...

Wat een mooie foto! Je outfit is ook weer tof :)

 
At April 9, 2014 at 7:25 PM , Blogger Ysanne said...

Hele mooie foto! Ik zie mezelf al van die kruk af donderen als ik het zelf zou moeten doen hah.

 
At April 9, 2014 at 7:32 PM , Blogger Ismene said...

hartstikke leuke foto joh! en dat shirtje is echt heel mooi

x

 
At April 9, 2014 at 7:33 PM , Blogger Sara said...

Dat zou wel leuke foto's opleveren hahaha.

 
At April 9, 2014 at 7:34 PM , Blogger Unknown said...

Ik geniet echt van je schrijfstijl, het is zo leuk om te lezen! :)
Zelf wil ik ook veel meer expirimenteren met fotografie maar ik voer het gewoon nooit uit, heel zonde eigenlijk..
geweldig shirt zeg :D

 
At April 9, 2014 at 7:35 PM , Blogger Janna said...

The Kooks zijn echt fantastisch! Wat is jouw favoriete nummer? Love of the light is eigenlijke een nummer van Mumford en Sons hehe, ken je die ook? Ik vind je foto trouwens erg mooi. Leuk dat je gewoon een beetje ging experimenteren. Ik denk dat je het juist heel goed leert zo (maar ik ben ook geen expert hoor ;p). Ik had misschien iets minder iets meer van je schoen nog laten zien, of helemaal niet. Omdat je nu èn afsnijding bij je omslag hebt èn bij je schoen. Maar dat is een detail hoor, want verder vind ik het een erg leuke foto!

Liefs, Janna

 
At April 9, 2014 at 7:41 PM , Blogger Sara said...

Oh dat is wel een goed punt want dat zou inderdaad mooier geweest zijn, volgende keer ga ik er op letten! :)
Mijn favoriete nummer van The Kooks is denk ik Rosie of Time Above The Earth (maar ik moet zeggen dat ik de oudere albums van The Kooks niet zo heel erg goed ken). Ik wist helemaal niet dat Lover of the Light oorspronkelijk van Mumfort & Sons was, snel maar eens die versie luisteren want Mumford & Sons is inderdaad ook heel tof!

 
At April 9, 2014 at 7:47 PM , Blogger Unknown said...

Wat een grappig shirt!:)

xx Laura

 
At April 9, 2014 at 7:56 PM , Blogger Rachel Kromdijk said...

toffe outfit meis je moet echt model worden je hebt echt het lichaaam en gezicht ervoor je maakt super mooie foto's! liefs x

 
At April 9, 2014 at 8:40 PM , Anonymous Anonymous said...

oeff love it! ik follow je nu op bloglovin! follow back maybe?

 
At April 9, 2014 at 9:06 PM , Blogger Keys of Anouk said...

Ik vind je foto's eigenlijk altijd mooi! En wat een toffe tattoo heb je zeg :) xo

 
At April 9, 2014 at 9:20 PM , Blogger Rosanne said...

Wauw wat ben je toch een prachtige meid!
liefs x

 
At April 10, 2014 at 1:05 AM , Blogger HJ said...

Ik vind het echt een hele gave foto en herken je verhaal ontzettend. Bij gebrek aan mensen die model willen spelen, moet ik altijd maar met mezelf aan de slag, trek ik de raarste gezichten in de hoop een artistiek effect te bereiken, ga ik later bijna huilend langs alle mislukte foto's en dan zijn er maar een of twee foto's die überhaupt gelukt zijn. Nabewerking ben ik ook een ramp mee, aangezien ik niet eens Photoshop heb en ook gewoon niet verder kom dan het aanpassen van contrasten en helderheid op gimp. Het gebrek aan een statief maakt het allemaal nog wat leuker, want ik bouw nu altijd torens van stoelen en schoenendozen om op de juiste hoogte uit te komen en mijn enige stukje bruikbare muur is te klein om veel meer dan headshots te doen.
So yeah, I feel ya.

 
At April 10, 2014 at 7:42 AM , Blogger robin sue said...

Hele leuke foto. Gewoon doen en oefenen!

 
At April 10, 2014 at 8:55 AM , Blogger Esmee D said...

Ik hou hiervan!!! Ik wil zooo graag de mom-jeans maar volgens mij kan mijn figuur dat helemaal niet hebben :P! Hele mooie foto heb je gemaakt! Ik ben daar echt slecht in, foto's van mezelf maken. Ik heb een statief en een afstandsbediening maar nog lukt het me nooit echt goed haha :P! xxxxxx

 
At April 10, 2014 at 10:44 AM , Blogger Marion | The Dutch Adventure Seeker said...

De foto is goed gelukt hoor :) Ik ben benieuwd hoe de jeans zit als je staat haha! Gaaf zo'n vintage look. Leuke outfit!

 
At April 10, 2014 at 8:07 PM , Blogger Elizabeth said...

Geweldig shirt!

 
At April 10, 2014 at 9:20 PM , Blogger Unknown said...

Wat een super leuke outfit, ik denk dat je wel een goed gezicht hebt om model te kunnen worden! Maar ik heb er ook geen verstand van eigenlijk haha!

 
At April 10, 2014 at 9:28 PM , Blogger Anouck said...

Wat een gave foto! Experimenteren (wat een apart woord eigenlijk) met fotografie is inderdaad heel leuk om te doen, vooral als je eigenlijk betere dingen hebt te doen, haha.

 
At April 11, 2014 at 11:38 AM , Blogger Cat said...

heb het zelfde probleem. Daarom ben ik altijd uiteindelijk maar mijn eigen model. Maar ach, geeft ook weer heel veel vrijheid. Wat een mooie tattoo btw!

 
At April 11, 2014 at 2:11 PM , Blogger Mika said...

the top is just great! somehow it reminds me of the looney tunes bunnies - don't ask why. ;)

kissboombang, lilly.
Bonnie & Kleid

 
At April 11, 2014 at 2:11 PM , Blogger Moniek said...

Leuke foto, en ben verliefd op die top!

 
At April 11, 2014 at 2:19 PM , Blogger Fleur said...

Ik vind 'm juist ook goed gelukt! Geen zorgen maken, gewoon doen. Keep it up!

 
At April 11, 2014 at 5:56 PM , Anonymous nora said...

Gave outfit mooi gecombineerd die rode top met jeans

 
At April 11, 2014 at 9:19 PM , Anonymous Anonymous said...

in love with your crop top!

 
At April 11, 2014 at 10:28 PM , Blogger Unknown said...

Wat een gaaf topje! Ik vind je fotografieskills helemaal niet zo slecht, ze zijn juist supergoed! Ik vind al je foto's op je blog er altijd heel mooi en verzorgd uitzien. Liefs

 
At April 12, 2014 at 12:48 PM , Anonymous Anonymous said...

Wauw, de foto is heel mooi geworden! Je outfit is ook geweldig!

 
At April 12, 2014 at 2:46 PM , Blogger Sophie van Balen said...

Wauw ik vind deze foto echt heel erg gaaf!

Liefs

 

Post a Comment

Als je een reactie achter laat ben je lief, maar geld doneren zodat ik schoenen kan kopen is ook altijd een optie.

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home