This page has moved to a new address.

CROP TOPS AND CREEPERS

This is not another blog: CROP TOPS AND CREEPERS

Monday, May 19, 2014

CROP TOPS AND CREEPERS

Image and video hosting by TinyPic Image and video hosting by TinyPic Image and video hosting by TinyPic
Skirt Boohoo | Top Forever21 | Denim vest Forever21 | Shoes OASAP | Socks Primark

Nadat we allemaal weggespoeld zijn door de regen kunnen we dit weekend weer voorzichtig uit de schuilkelders klimmen en onze bloten benen een beetje frisse lucht geven. Eindelijk zomerse temperatuurtjes, eindelijk zomerkleding en eindelijk weg met de regen. Feest! Al moet ik eerlijk gezegd opbiechten dat ik stiekem wel een beetje blij ben dat het de afgelopen dagen geen dertig graden was want vastgeplakt zitten aan je examenbankje is ook niet alles. En vastgeplakt zat ik overigens toch wel, mijn voorganger had zijn cola uitgesmeerd over mijn tafeltje waardoor de hele boel plakte. Thanks man, echt chill. 

Mijn houding ten opzichte van creepers ging ongeveer van "iel bah wat afschuwelijk" naar "mwah, kan best leuk zijn" naar "het is dat ik geen nieuwe schoenen nodig heb..." naar "schoenen heb je nooit genoeg, kom maar bij mama liefjes". En zo kwam het dat de postbode afgelopen week dit OASAP pakketje kwam brengen en daarmee mijn kledingkast redde. Verbazingwekkend hoe één paar nieuwe schoenen je complete kledingkast kan laten herleven, ik denk dat ik vaker nieuwe schoenen moet kopen. Mochten jullie ze ook willen bestellen, HIER kunnen jullie ze vinden. Het is wel aan te raden een maatje groter te bestellen want ze vallen klein.

Wat vinden jullie eigenlijk van creepers?

Liefs,
 Sara

Labels: , , , , , ,

57 Comments:

At May 18, 2014 at 10:15 AM , Blogger Amy said...

Hele leuke outfit! Tof rokje en schoenen (: Geniet nog een beetje van het weer ennn succes met je verdere examens!

 
At May 18, 2014 at 10:45 AM , Anonymous Tineke said...

Super leuke outfit en prachtige foto`s! Het rokje is zo mooi!
Liefs

 
At May 18, 2014 at 10:46 AM , Blogger Demi said...

Echt een hele leuke outfit, en mooie foto's! Succes nog verder met je examens.

 
At May 18, 2014 at 10:52 AM , Blogger Sjo - Bordeaux Bravoure said...

haha ik ging precies door de zelfde fases met creepers alleen ben ik nog net niet zo ver om ze te kopen :P
Leuke rok!

XO

 
At May 18, 2014 at 11:07 AM , Blogger Isabella said...

Heel leuke outfit, en prachtige foto's! Je creepers zijn echt gaaf. Nog succes met je examens;)
x

 
At May 18, 2014 at 11:21 AM , Anonymous Anonymous said...

Wauw, hele leuke outfit! De sokjes staan erg leuk zo onder de creepers! Succes verder met je examens! Xx

 
At May 18, 2014 at 11:21 AM , Blogger Naomi said...

Hele leuke outfit, strikjes zijn geweldig! (en je creepers ook) ;)

 
At May 18, 2014 at 12:19 PM , Anonymous Sarah said...

Super leuke outfit! Staat je echt heel leuk :) De foto's zijn ook leuk! Lekker blij & vrolijk :)

 
At May 18, 2014 at 12:35 PM , Blogger Sara said...

Wacht maar af, op een gegeven moment besluipt het gevoel je dat je gewoon écht nieuwe schoenen nodig hebt en dat je daarom toch maar die creepers moet kopen. Hééééél vervelend...

 
At May 18, 2014 at 2:19 PM , Blogger Unknown said...

hele leuke foto's en ik vind creepers zo leuk ! alleen ben ik (helaas) heel erg lang dus met die schoenen zou ik 1.90 zijn :/ haha, ik vind ze je heel leuk staan! xxxx

 
At May 18, 2014 at 2:31 PM , Anonymous Chiara said...

Oeh die middelste foto waarbij je op je tenen staat is heel gaaf! Vooral zo met dat mooie zonlicht en achtergrond erbij. Haha ik heb dat niet gehad bij creepers, maar wel met zoooveel andere dingen. Eigenlijk echt stom hoe je mening zo ineens kan veranderen naar precies het tegenovergestelde. Maar YAY voor het feit dat je ze nu leuk vindt, want dat zijn ze ook! :)

 
At May 18, 2014 at 2:48 PM , Blogger Sara said...

Het mooie zonnetje is een fake photoshop zonnetje muahaha (oepsie, geheim verklapt). Soms voelt het inderdaad behoorlijk stom als je mening zo is veranderd. Vroeger brulde ik bijvoorbeeld altijd dat ik nóóóóit Twitter zou aanmaken want dat was zó stom, en zie nu...

Trouwens, ik had pas een probleem toen ik een comment wilde achterlaten op je blog, ik kreeg toen een foutmelding... Had je het zelf ook al gemerkt?

 
At May 18, 2014 at 3:17 PM , Blogger Unknown said...

Leuke vrolijke foto's, en je schoenen staan leuk! Ik vind mijn creepers ook nog steeds heel leuk, maar ze voelen wat 'zwaar' aan ofzo waardoor ik ze niet heel vaak draag.

 
At May 18, 2014 at 4:50 PM , Blogger By-Evelien said...

wat een geweldige foto's! Ze zijn echt onwijs vrolijk. :) Het rokje is zó leuk! Ik vind gewoon heel je outfit geweldig hihi.

 
At May 18, 2014 at 4:50 PM , Blogger Sara said...

Wat jammer! Het hangt misschien ook een beetje van de zool af van die van mij zijn juist helemaal niet zwaar. Welk merk heb je?

 
At May 18, 2014 at 4:58 PM , Anonymous Anonymous said...

Damn

 
At May 18, 2014 at 5:17 PM , Blogger Jenny said...

This is such a pretty outfit :) great pictures x
CHECK OUT MY MAC GIVEAWAY ENDS TOMORROW!

 
At May 18, 2014 at 6:12 PM , Blogger Myrthe said...

Leuke outfit! Ik vind creepers echt heel leuk, je hebt ze ook mooi gecombineerd :) En dit weer is echt heeerlijk <3

 
At May 18, 2014 at 6:25 PM , Blogger RosinaDeborah said...

Ik vind creepers echt super leuk. Je hebt ook echt een leuke outfit aan! Liefs

 
At May 18, 2014 at 6:32 PM , Blogger Apollonia said...

Wow, wat een ontzettend leuke outfit! Je hebt mij helemaal inspiratie gegeven :P Vind de sokjes uit je schoenen ook eeeerg schattig ^^
Liefs

 
At May 18, 2014 at 6:57 PM , Anonymous Katrien said...

Ahh niets viezer dan een plakkerige bank! En echt leuke creepers, ik wil er ook wel maar ik wil ze eerst eens in het echt passen. Ofwel sta ik er een beetje mee ofwel lijk ik op een clown met zo'n schoenen, ik weet het niet, bij mij draaien sommige dingen wel anders uit af en toe hah.

 
At May 18, 2014 at 7:32 PM , Anonymous Anna said...

Heeele mooie outfit en wauw wat is die 2e foto gaaf!
xxxx

 
At May 18, 2014 at 8:08 PM , Anonymous Fleur said...

Wat een lekker zomerse outfit!
Geniet van het mooie weer van de komende dagen:).

 
At May 18, 2014 at 8:27 PM , Anonymous Tessa said...

Wauw wat een supermooie foto's! Ik word er helemaal vrolijk van! Echt creatief, zo tof!

 
At May 18, 2014 at 8:42 PM , Blogger IshM said...

super leuke look!
ik ben zelf ook gek op mijn creepers, ze geven net wat extra's aan een outfit vind ik zelf, en ik vind je floral skirt vind ik ook erg mooi, lekker vrolijk :D
xx ish
http://www.tiny-heart-beats.blogspot.com

 
At May 18, 2014 at 9:38 PM , Blogger Lien Steyaert said...

Ik hou van creepers, ik heb zelf geen maar ze zijn prachtig net als je andere items!
xo

 
At May 18, 2014 at 9:43 PM , Blogger Judith | Juudithhome said...

Lekker vrolijke foto die eerste! Je schoenen staan je goed hoor! XO

 
At May 18, 2014 at 11:24 PM , Blogger Unknown said...

damn..

 
At May 18, 2014 at 11:53 PM , Blogger Francesca Giagnorio said...

You look stunning my dear *_*
kisses

Francesca http://everydaycoffee23.blogspot.it

 
At May 19, 2014 at 3:10 AM , Blogger HJ said...

Ik vind creepers al een tijdje gaaf, maar ik heb er nog steeds geen. Ooit zal ik ze wel kopen, maar tot dan overleef ik het ook wel met de drie vier paar schoenen die ik heb. (Ernstig he, voor een meisje.)
De eerste foto vind ik trouwens echt prachtig en je outfit is heel erf tof! :)

 
At May 19, 2014 at 7:25 AM , Blogger Sara said...

Hahaha bedankt hee 👌

 
At May 19, 2014 at 8:03 AM , Blogger Window On My Wardrobe said...

Die outfit staat je echt heel leuk, en zo'n mooie foto's! Wat schrijf je leuk, zo grappig! Ik heb er echt om moeten lachen. Je schoenenverhaal klinkt heel erg herkenbaar, ik zit ondertussen in dezelfde situatie met Nike Air Max :D

X Sara

 
At May 19, 2014 at 10:09 AM , Blogger Dascha said...

Prachtige look <3

xoxo
www.its-dash.com

 
At May 19, 2014 at 10:53 AM , Blogger Sharon (Style-Chameleon) said...

Ik vind ze heel gaaf!

Zeker als ze zo 'lief' zijn gecombineerd met die sokjes en een rokje.



www.style-chameleon.com

 
At May 19, 2014 at 2:42 PM , Anonymous Janneke said...

Als eerste succes met je examens!

Ik moet bij de schoenen altijd denken aan aziatische meisjes, die zie je ook onwijs veel op creepers lopen. Voor mij is het niet zo, ik ben meer van de killerheels :)

 
At May 19, 2014 at 3:49 PM , Blogger Unknown said...

Ik ben (en blijf waarschijnlijk) echt in fase 1 hangen bij die schoenen...
Het rokje vind ik wel echt super!

 
At May 19, 2014 at 4:28 PM , Blogger Unknown said...

Geweldige fotos en een leuke outfit

 
At May 19, 2014 at 6:45 PM , Blogger Jet said...

Hele leuke outfit en je creepers staan echt heel tof bij deze outfit.

Liefs, Jet

 
At May 19, 2014 at 6:56 PM , Blogger Silvy | www.thegirlsbehindthecamera.com said...

Heerlijke foto's, en een super leuke outfit weer! X

 
At May 19, 2014 at 7:33 PM , Blogger DramaQueen said...

Wat een onwijs leuke outfit! Haha, schoenen heb je nooit genoeg hè ;) X

 
At May 19, 2014 at 9:32 PM , Anonymous Tessa | Raspberry & Ripped Jeans said...

Super leuke outfit! Qua creepers ben ik ongeveer tussen de fases "iel bah wat afschuwelijk" en " mwah, kan best leuk zijn" Maar bij jouw outfit zijn ze echt leuk!

 
At May 20, 2014 at 9:49 AM , Blogger Unknown said...

Heerlijk he dit weer ^^. Je ziet er echt super uit! Zo tof die tweede foto!


Liefs,
Kim / Vintage & Beauty

 
At May 20, 2014 at 9:50 AM , Blogger Unknown said...

Wat een super leuke outfit! Mooie rok!

 
At May 20, 2014 at 10:10 AM , Blogger Esmee D said...

Ik hou van creepers! Staat je super leuk :)! xxxx

 
At May 20, 2014 at 10:19 AM , Blogger Imke said...

Wauw, gave combinatie! Staat je erg goed! Vind het vooral leuk dat je stoere creepers hebt gecombineerd met een vrolijk gebloemd rokje, origineel en staat je goed!

XO IMKE

 
At May 20, 2014 at 10:43 AM , Blogger Made by Carlijn said...

Haha leuk artikel weer! Ik ben onlangs doorgegroeid naar de tweede fase van creepers dus van "iel bah wat afschuwelijk" naar "mwah, kan best leuk zijn". Bij mezelf zou ik ze nog steeds niet zien, maar begin ze wel steeds leuker te vinden wanneer anderen ze dragen. Jou vind ik ze bijvoorbeeld weer heel erg leuk staan!

 
At May 20, 2014 at 11:20 AM , Blogger Unknown said...

Prachtige foto's! Je ziet er heel leuk uit:)

xx Laura

 
At May 20, 2014 at 11:28 AM , Blogger Unknown said...

Ik moet ze ook echt weer aan gaan doen! Het probleem is dat ik hier ook ECHT de enige ben die het kan waarderen haha. Staat je wel heel erg goed trouwens!

 
At May 20, 2014 at 11:31 AM , Blogger Sara said...

Aaawh wat jammer, maar zolang jij ze maar leuk vindt is het goed toch? :)

 
At May 20, 2014 at 6:20 PM , Anonymous Anonymous said...

Leuke outfit, heel erg leuk!

 
At May 20, 2014 at 6:20 PM , Blogger High on those Heels said...

Hele leuke outfit! En leuk die sokjes bij je creepers :)!

 
At May 20, 2014 at 7:22 PM , Blogger Janne said...

Ze zijn zo leuk, de creepers! Schattig gecombineerd met die sokjes :))

 
At May 20, 2014 at 9:19 PM , Blogger lnthw said...

Superleuke outfit, die creepers zijn liefde !
En wat leuk dat je volgend jaar naar Utrecht komt! Als ik weer terug ben uit Canada moeten we maar een keertje outfit foto's maken hihi! liefs xx

 
At May 20, 2014 at 9:37 PM , Blogger Unknown said...

Wauw, echt heel erg leuk!
xx
www.myrunwayfashionworld.blogspot.com

 
At May 20, 2014 at 11:00 PM , Blogger Alexandra | asseenbyalex.com said...

Hele leuke outfit en foto's! :) Ik vind creepers er best gaaf uit zien, maar niets voor mij, haha ;)

Xx

 
At May 21, 2014 at 9:58 AM , Blogger Marion | The Dutch Adventure Seeker said...

Die croptop staat heel leuk bij het rokje!

 
At May 21, 2014 at 5:30 PM , Blogger Carola said...

Je hebt een leuke outfit aan!

 

Post a Comment

Als je een reactie achter laat ben je lief, maar geld doneren zodat ik schoenen kan kopen is ook altijd een optie.

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home