This page has moved to a new address.

LET'S GO FOR A RIDE

This is not another blog: LET'S GO FOR A RIDE

Tuesday, May 27, 2014

LET'S GO FOR A RIDE

Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic
Dress H&M | Cardigan OTTO | Blouse Boohoo | Shoes Vans via OTTO

Deze outfit droeg ik op de allerlaatste dag van de examens, nog geen week geleden maar het voelt al véééél langer. Het waren subtropische temperatuurtjes in het pittoreske Overberg dus ik besloot op mijn longboard naar school te gaan. Jammer genoeg zorgen die subtropische temperatuurtjes ook voor een knalrood hoofd en hijgen als een paard, wat ietsje minder charmant is. Ik vrees dat mijn conditie nog wat te wensen overlaat, maar ik geef liever de schuld aan de heuveltjes waar ik overheen moet...

In een soort wanhopige poging om mijn haar zo snel mogelijk terug te laten groeien op de oude lengte (dit dus) smeer ik er allemaal vage smeerseltjes in die "het beschadigde haar verstevigen en voeden voor een volumineuze bos". Klinkt allemaal leuk en aardig maar het helpt dus helemaal niets. Uiteraard ben ik weer zo naïef dat ik toch al die placebo-middeltjes aanschaf met het idee van "dan doe ik in ieder geval wat!!1!1!!" Hiermee schaar ik me dus definitief in het kamp van onwetende Nederlanders, is mijn haar inmiddels zo dood als een bosje stro en mag ik binnenkort alsnog de kapper met een bezoekje gaan vereren. Help. 

Het goede nieuws is dat ik sinds gisteren mijn eigen domein heb. Je kunt mijn geneuzel nu dus ook rechtstreeks vinden op thisisnotanotherblog.com, scheelt weer een heleboel streepjes, onuitsprekelijke webadressen en typfouten. Hiep Hiep Hoera!

Liefs,
 Sara

Labels: , , , , , , ,

41 Comments:

At May 27, 2014 at 8:50 AM , Anonymous Anonymous said...

Wat leuk dat je je eigen domein hebt, scheelt inderdaad heel wat streepjes! Hoop je daar binnenkort te zien en je outfit vooral dat blousje om je middel vind ik erg leuk. Zo iets wil ik dus ook nog!

 
At May 27, 2014 at 9:04 AM , Blogger Naomi said...

Hele leuke outfit! En je hebt een eigen domein genomen, gefeliciteerd!

 
At May 27, 2014 at 9:21 AM , Blogger Sara said...

Als het goed is kun je mijn blog nu al rechtstreeks vinden via thisisnotanotherblog.com, maar aangezien ik nog steeds host via Blogger heb ik het nog niet aangepast op bloglovin, daar ga ik vanmiddag eens naar kijken! :)

 
At May 27, 2014 at 9:23 AM , Anonymous Tessa said...

Ik zag je outfit al op instagram echt heel tof! En je longboard, aah ik ben jaloers hihi!

 
At May 27, 2014 at 9:46 AM , Blogger Denise said...

Wat een leuke blog heb je :)! Heb net een heel groot deel ervan bekeken. Fijn dat je examens erop zitten en dat je een eigen domein hebt nu, leuk!

 
At May 27, 2014 at 10:06 AM , Anonymous Suze said...

Fijn dat je je eigen domein hebt! Ik ben er ook nog steeds heel blij mee. Trouwens wat een leuke outfit, mooie blouse!

 
At May 27, 2014 at 10:15 AM , Anonymous Dina said...

Oei, naar de kapper, daar ben ik ook geen fan van!

 
At May 27, 2014 at 10:15 AM , Anonymous Tessa | Raspberry & Ripped Jeans said...

Leuke outfit! En wat leuk dat je je eigen domein hebt! Super tof!

 
At May 27, 2014 at 10:52 AM , Blogger Kim - Bestyoubeauty.nl said...

Wat een super leuke skatergirl outfit!

 
At May 27, 2014 at 11:01 AM , Blogger Luna said...

Gefeliciteerd met je eigen domein, wiehieee! :) Super leuke en stoere outfit!

 
At May 27, 2014 at 11:11 AM , Blogger Sharon (Style-Chameleon) said...

Ik weet niet hoe vaak je je haar wast, maar misschien een tip om je haar minder vaak te wassen.
Daardoor wordt het ook gezonder. Ik waste het eerst elke dag en nu zo'n 2x per week.



www.style-chameleon.com

 
At May 27, 2014 at 11:18 AM , Blogger elkedagelbrich said...

Staat je leuk en ook hele leuke locatie om foto's te maken.

 
At May 27, 2014 at 11:56 AM , Blogger The orbit of Britt said...

Super leuke foto's! Nog gefeliciteerd met je domein :)

 
At May 27, 2014 at 11:56 AM , Blogger The orbit of Britt said...

+ Je nieuwe header is echt super mooi

 
At May 27, 2014 at 12:07 PM , Blogger Sara said...

En terecht haha, longboards zijn zo tof, ik ben er nog steeds heel erg blij mee. :)))

 
At May 27, 2014 at 12:23 PM , Blogger Rosanne said...

Wat een super leuke outfit heb je aan zeg! En gefeliciteerd met je eigen domein <3

 
At May 27, 2014 at 12:43 PM , Blogger Leonie said...

Jaaaa gefeliciteerd met je eigen domein! Je nieuwe header is tof trouwens. :)

 
At May 27, 2014 at 2:07 PM , Blogger Unknown said...

Geweldige foto's! Ik heb ook net een eigen domein gekocht en ik was zo blij toen het allemaal lukte!

 
At May 27, 2014 at 3:23 PM , Blogger Isabella said...

Heel leuke outfit!:) En wat leuk dat je je eigen domein hebt! Ik moet trouwens echt gaan werken aan mijn variatie in gebruik van beoordelingswoorden merk ik nu, haha! 'Leuk! Leuk!'
X

 
At May 27, 2014 at 5:47 PM , Blogger Demi said...

Erg leuke outfit. En de nieuwe foto in je sidebar is erg mooi! En gefeliciteerd met je eigen domein!!

 
At May 27, 2014 at 6:21 PM , Blogger Janamarie said...

Erg toffe outfit! En dat longboard is echt vet, wil zelf ook wel eentje !x

 
At May 27, 2014 at 6:23 PM , Blogger Eline said...

Wat een super leuke foto's! En je schrijft ook heel fijn :D Je haar ziet er trouwens helemaal niet dood uit of de foto's!

 
At May 27, 2014 at 6:56 PM , Blogger HJ said...

Leuke outfit weer! En hiep hoi een eigen domein!
(Dat met het haar komt me heel bekend voor trouwens. Ik knipte het afgelopen zomer af en ben sindsdien alleen maar aan het wachten tot het eindelijk lang genoeg is. Alleen iedere keer weer zijn mijn punten dood en moet ik het weer kort knippen.)

 
At May 27, 2014 at 7:08 PM , Blogger Myrthe said...

Wat een mooie outfit, ik vind je jurkje heel erg leuk! Ik wil ook graag dat mijn haar weer groeit hoe het eerder was, maar inmiddels kan mijn haar een bezoekje aan de kapper ook wel weer gebruiken, haha :) Gaaf dat je nu een eigen domein hebt!

 
At May 27, 2014 at 7:17 PM , Blogger Jet said...

Leuke outfit en tof dat je een domein gekocht hebt. Mag ik vragen waar je, je domein gekocht hebt of is dat gewoon via blogger? Heb er totaal geen verstand van maar ben het een beetje aan het uitzoeken. Ik twijfel namelijk of ik toch niet over stap op wordpress.

Liefs, Jet

 
At May 27, 2014 at 9:06 PM , Blogger amstervrouwtje said...

Gaaf dat je ook longboard, love it! x

 
At May 27, 2014 at 9:06 PM , Blogger Trudy Danso said...

echt een leuke laid back outfit!!


www.theycallmetrue.com

 
At May 28, 2014 at 9:28 AM , Blogger MIXT fashion and lifestyle said...

Wat een fijne outfit! Ik hou van blousjes

 
At May 28, 2014 at 9:42 AM , Blogger Sara said...

Ik heb via yourhosting.nl een domein gekocht met DNS/redirecting-service, en dit vervolgens doorgelinkt naar mijn oorspronkelijke blogspot domein. Volgens mij is dit de makkelijkste manier om ook via een topdomein bereikbaar te zijn! :)

 
At May 28, 2014 at 12:50 PM , Blogger Unknown said...

Leuke outfit! Wat mijn laatste ontdekking is qua haarmasker is 2 lepels kokosolie en 2 lepels arganolie mengen, dat opwarmen en in mijn haar smeren en vervolgens een vochtige handdoek in de magnetron doe en dat om mijn haar wikkelen. Ik weet niet of het voor jou werkt, maar dit brengt heel veel leven in mijn haar!

 
At May 28, 2014 at 3:02 PM , Anonymous Chiara said...

Ik vind deze lengte van je haar stiekem ook heel erg leuk! Maar kan me ook wel voorstellen dat je terug wilt naar lang haar :) Be stronggggg, hang in there, het komt wel weer terug! Je blouse is zo leuk! Ik houd van zulke houthakkersblousjes (er is een beter woord voor die print, maar ik ben het vergeten dus .. oh well) en jeeej voor minder streepjes in je website naam haha!

 
At May 28, 2014 at 3:14 PM , Blogger RosinaDeborah said...

Echt een super leuke outfit! Longboards zijn zo gaaf, ik bak er alleen niks van. haha. Liefs Rosina.

 
At May 28, 2014 at 6:40 PM , Blogger Unknown said...

Wat een prachtige foto, en wat heb je een leuk outfit aan! Liefs

 
At May 28, 2014 at 6:53 PM , Anonymous Anonymous said...

Wauw, mooie foto's! Hele leuke outfit ook. Liefde voor je longboard! Xx

 
At May 28, 2014 at 11:07 PM , Blogger Rachel Kromdijk said...

wauw prachtige foto's en toffe stoere outfit meid! liefs x

 
At May 29, 2014 at 10:19 AM , Blogger Marion | The Dutch Adventure Seeker said...

Wat een leuke stoere outfit en mooie foto's! Dat het maar snel weer zo'n mooi weer wordt..!

 
At May 29, 2014 at 12:00 PM , Blogger Unknown said...

stoere outfit!

Top...!

XOXO FAYE ps. er staat een leuke winactie online .. doe je mee? :)

 
At May 29, 2014 at 7:56 PM , Blogger Sophie (www.myveryownlookbook.com) said...

Heel erg leuke outfit! Lekker casual (:

xoxo

 
At May 30, 2014 at 3:39 AM , Blogger Unknown said...

Oh my gosh I love your socks!!!

Like The Yogurt Fashion. DIY. Beauty

 
At June 2, 2014 at 8:39 PM , Blogger Bo said...

Super gave foto's! I loveeee it

 
At June 19, 2014 at 11:37 PM , Blogger Anne Solveig said...

Leuke outfit!

 

Post a Comment

Als je een reactie achter laat ben je lief, maar geld doneren zodat ik schoenen kan kopen is ook altijd een optie.

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home