This page has moved to a new address.

DELFTS BLAUW EN BLOEMETJES

This is not another blog: DELFTS BLAUW EN BLOEMETJES

Monday, June 30, 2014

DELFTS BLAUW EN BLOEMETJES

Image and video hosting by TinyPic

Dress OASAP 

Gelukkig heeft Nederland gisteren van Mexico gewonnen want ik was al bang dat dit awesome jurkje met delftsblauwe bloemetjes voorlopig in de kast zou moeten verdwijnen om te voorkomen dat ik me de woede van mijn gefrustreerde landgenoten op de hals haalde. Want echt, als dit jurkje niet zo mega kort zou zijn geweest dan was dit per direct mijn nieuwe-favoriete-jurkje geworden. Nu is het helaas wat minder feest want geloof me, als je iedere seconde bang moet zijn dat een plotselinge windvlaag je rokje de lucht in blaast is het geen pretje...  

Eigenlijk zou ik op dit moment bezig moeten zijn met het inpakken van mijn tas, maar dat is een verplichting en verplichtingen zijn er om uitgesteld te worden. Dus lig ik nu in bed (ja het is het einde van de middag en ja ik ben lui) en doe ik een poging om met een strenge blik op mijn kledingkast de kleding op magische wijze naar mijn tas te verplaatsen. Het werkt niet. (Al heeft dat misschien ook te maken met het feit dat ik nog geen tas heb en dus last-minute nog ergens een tas moet zien te regelen.) 

Aangezien ik morgenochtend naar Berlijn vertrek zullen jullie het dus 5 dagen zonder mijn verblijdende aanwezigheid moeten stellen. Maar hé, ik kom terug! (En wel met zoveel foto's en verhalen dat jullie hoogstwaarschijnlijk gek van me worden.) Tschüss en auf Wiedersehen!

Liefs,
 Sara


Labels: , , ,

36 Comments:

At June 30, 2014 at 4:33 PM , Blogger Anouck said...

Ah, wat een lief jurkje! Het is inderdaad altijd vet stressend als alles opeens omhoog kan waaien, of nog erger, ermee op de fiets. Alvast viel Spaß in Berlijn, ik ben benieuwd naar al je foto's!

 
At June 30, 2014 at 4:44 PM , Blogger globelovex said...

Inderdaad een super mooi jurkje! Heel veel plezier in Berlijn!
Liefs

 
At June 30, 2014 at 4:55 PM , Anonymous Anonymous said...

Gaaf jurkje hoor! Heel veel plezier in Berlijn!

 
At June 30, 2014 at 5:33 PM , Blogger Amy said...

Heel heel schattig jurkje! Maar samen met de windvlagen snap ik dat hij heel vervelend kan zijn (: Veeel plezier komende dagen in Berlijn!

 
At June 30, 2014 at 5:51 PM , Blogger Demi said...

Aaah dat jurkje is zo leuk! Alleen wel vervelend dat 'ie zo kort is. Veel plezier in Berlijn, het is echt zo'n leuke stad ( en als je de tijd hebt zou je eens naar sans souci kunnen gaan daar, dat is echt heel mooi! ) xx

 
At June 30, 2014 at 7:30 PM , Blogger Denise van Kalmthout said...

Wauw, wat een prachtige foto! Onwijs mooi jurkje, staat je super! <3

 
At June 30, 2014 at 7:43 PM , Blogger Sara said...

Bedankt voor de tip, ik ga 'm onthouden! :)

 
At June 30, 2014 at 7:54 PM , Blogger robin sue said...

prachtig jurkje en veeel plezier in berlijn!! xx

 
At June 30, 2014 at 7:59 PM , Blogger Naomi said...

Dat jurkje is zooo mooi! (Volgens mij heb ik hem al eerder gezien op je blog, haha)
Liefs,

 
At June 30, 2014 at 8:06 PM , Blogger Sara said...

Hmm, dat lijkt me vrij onmogelijk aangezien ik 'm afgelopen week binnen heb gekregen haha (of je moet helderziend zijn).

 
At June 30, 2014 at 8:09 PM , Blogger Pixels By Emilia said...

Dat jurkje staat je prachtig! En ik vind trouwens dat je ontzettend leuk schrijft, je artikelen zijn altijd heel leuk om te lezen!
Heel veel plezier in Berlijn (dat komt vast wel goed, want het is echt een geweldige stad)!

 
At June 30, 2014 at 8:19 PM , Blogger Rosanne said...

Waauw gaaf jurkje heb je aan zeg!! liefs x

 
At June 30, 2014 at 8:25 PM , Blogger Lauresque said...

Woaah, het jurkje is echt heel erg leuk! Veel plezier in Berlijn (ik vertrek over een paar daagjes richting Londen, yay)!
Liefs.

 
At June 30, 2014 at 9:04 PM , Blogger Sara said...

Londen is super leuk, heel veel plezier!

 
At June 30, 2014 at 9:17 PM , Blogger Unknown said...

Wauw! Wat een mooi kleedje!!:)

 
At June 30, 2014 at 10:39 PM , Blogger Elizabeth said...

Supermooi jurkje! En wauw Berlijn, wil ik ook al eeuwen naartoe, veel plezier!

 
At June 30, 2014 at 10:43 PM , Blogger Made by Carlijn said...

Wat een prachtig jurkje! Echt heel erg leuk!

 
At July 1, 2014 at 2:50 AM , Blogger Unknown said...

Wauw, ik vind je jurk echt heel mooi! Heel veel plezier in berlijn. (:

 
At July 1, 2014 at 9:19 AM , Blogger shirley said...

Hele leuke jurk, hij staat je erg mooi xxx

 
At July 1, 2014 at 11:19 AM , Blogger Unknown said...

Ah, wat een geweldig jurkje!

 
At July 1, 2014 at 11:28 AM , Blogger Neeltje | Thoughts in Style said...

Wat een mooi jurkje en het staatje heel goed! x
http://www.thoughtsinstyle.wordpress.com/

 
At July 1, 2014 at 12:45 PM , Blogger Unknown said...

Wat een leuk jurkje! Hoe lang duurde het bij jou ongeveer voordat je je bestelling van OASAP binnen had? Ik wil ook een jurkje bestellen maar ik vraag me af of 'ie er dan wel is voordat ik op vakantie ga..

 
At July 1, 2014 at 1:18 PM , Blogger Unknown said...

Wauuuuw, in love! Wat een geweldig jurkje!

 
At July 1, 2014 at 1:36 PM , Blogger Deborah said...

Wat een superschattig jurkje!
En heel veel plezier in Berlijn, ben benieuwd hoe je het gaat vinden :)

 
At July 1, 2014 at 2:58 PM , Blogger Sharon (Style-Chameleon) said...

Staat je heel mooi die jurk!



www.style-chameleon.com

WIN A €190 PROUD JACKET ON MY BLOG

 
At July 1, 2014 at 6:41 PM , Blogger Unknown said...

Amazing dress!

An Ideal For Living

 
At July 1, 2014 at 10:05 PM , Blogger Unknown said...

Erg leuke jurk! En heel veel plezier in Berlijn, daar wil ik ook nog heel graag naar toe!

 
At July 1, 2014 at 11:38 PM , Blogger Unknown said...

Gewoon aan doen, en misschien een strenge blik werpen naar de lucht zodat ie niet gaat blazen. Dat helpt, geloof me.
Heel veel plezier in Berlijn, ik ben een beetje heel erg jaloers!

 
At July 2, 2014 at 12:03 PM , Blogger Sharrel said...

Wat een geweldig jurkje! Gewoon aan doen! Hij staat je geweldig.

x

 
At July 2, 2014 at 12:18 PM , Anonymous Anonymous said...

Mooie outfit!

 
At July 2, 2014 at 7:08 PM , Blogger Todayslife said...

wat een geweldig jurkje!

 
At July 3, 2014 at 10:48 AM , Blogger Eline said...

Wat een super suuuuper leuk jurkje! En heel veel plezier in berlijn!
(Ik heb trouwens ook meestal met kleren van oasap dat ze te kort zijn, denk dat ze alleen maar denken aan mini aziatische vrouwen haha)

 
At July 3, 2014 at 12:44 PM , Blogger RosinaDeborah said...

Dat jurkje is zoo leuk! Echt super schattig. Geniet van de daagjes in Berlijn. Liefs

 
At July 3, 2014 at 5:39 PM , Blogger Eilish (artisticstateofmind) said...

Wat een gave outfit! Enjoy Berlin!

 
At July 3, 2014 at 6:15 PM , Blogger Wynne Prasetyo said...

super super pretty dress!

 
At July 5, 2014 at 11:42 AM , Blogger By-Evelien said...

je blog is zoooo leuk! :) En wat een geweldig jurkje, het printje is echt cute. Ik ben heel benieuwd naar alle foto's en verhalen. :)

Liefs Evelien

 

Post a Comment

Als je een reactie achter laat ben je lief, maar geld doneren zodat ik schoenen kan kopen is ook altijd een optie.

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home