This page has moved to a new address.

I BET YOU LOOK GOOD ON THE DANCEFLOOR

This is not another blog: I BET YOU LOOK GOOD ON THE DANCEFLOOR

Monday, June 16, 2014

I BET YOU LOOK GOOD ON THE DANCEFLOOR

Image and video hosting by TinyPic

Dress ASOS | Necklace Primark | Vans OTTO

De uitdaging van vandaag: een pavlova maken aan de hand van een veel te ingewikkeld Engels recept dat mijn moeder voor me heeft opgezocht ("oh Sara, wil je dit ook nog even maken als wij weg zijn"). En geloof me, het is moeilijk nadat je vier nachten lang examenfeestjes hebt gehad. Niet omdat ik nu zo'n enorme zuiplap ben die iedere ochtend rond zonsopgang het huis binnen kwam rollen, nee, ik moest gewoon iedere ochtend weer fris en fruitig naast mijn bed staan om te gaan werken. Of auto te rijden, of paard te rijden, of de andere onbeduidende dingen van dit leven.

Het voordeel van die drukte is dat het zwarte gat na de examens eindelijk een beetje opgevuld wordt. Nadat je elkaar jarenlang bijna iedere dag zag (en maar klagen dat het zo verschrikkelijk was) was dat plotseling voorbij. En vooral, nadat je jarenlang dagelijks mensen om je heen had zat je nu de hele dag op de bank met je laptop op schoot series te kijken terwijl je je sociale vaardigheden met de minuut voelde afnemen. De komende dagen ga ik aan de slag met het schilderen van mijn nieuwe kamer (alle hulp is welkom, ik bak taart voor je <3), een beetje werken en natuurlijk mijn eigen examenfeestje. Die lange vakantie is toch eigenlijk best leuk.

Liefs,
 Sara

Labels: , , , , , ,

33 Comments:

At June 16, 2014 at 10:45 AM , Anonymous Anonymous said...

Examenfeestjes zijn heel leuk, zeker van genieten dus voor je het weet moet je alweer beginnen met studeren! Haha, heel veel succes met het schilderen van je kamer! :)

 
At June 16, 2014 at 10:47 AM , Anonymous Anonymous said...

Wauw, dat jurkje is zo mooi. Heb je een link van dit jurkje?
liefs

 
At June 16, 2014 at 11:08 AM , Blogger Amy said...

Ik zou er alles voor doen om nu al vakantie te hebben, haha. Je jurkje is echt heel schattig!

 
At June 16, 2014 at 11:45 AM , Blogger Marion | The Dutch Adventure Seeker said...

Wat een lief jurkje, en een leuke ketting! Geniet van je vrije dagen, klinkt goed tot nu toe!

 
At June 16, 2014 at 12:42 PM , Blogger FadingPolaroids said...

Heel erg schattig kleedje, leuke foto!
Vrije dagen tot de rand vullen met dingen die je graag doet, heerlijk!

 
At June 16, 2014 at 1:08 PM , Blogger Rosanne said...

Wat zie je er super leuk uit zeg! Ik ben ook klaar met school en het bevalt me momenteel prima haha. liefs x

 
At June 16, 2014 at 2:55 PM , Blogger Naomi said...

Super leuke outfit! Succes met je pavlova & je kamer ;)

 
At June 16, 2014 at 3:35 PM , Blogger Unknown said...

Wat een schattige outfit! Het lijkt me heerlijk om klaar te zijn met school, maar inderdaad ook wel een zwart gat... Nog 2 jaartjes.. Succes met je pavlova en het schilderen!

 
At June 16, 2014 at 4:09 PM , Blogger Elizabeth said...

I bet YOU look good on the dancefloor, suuuuperleuke outfit!

 
At June 16, 2014 at 4:11 PM , Blogger lnthw said...

Ik wil wel taart ! Hoe waar wanneer ;))))
Leuke foto trouwens, dat jurkje is echt heel cute ! x

 
At June 16, 2014 at 5:12 PM , Blogger Sharrel said...

Ik doe alles voor taart haha! Je outfit is echt super!

x

 
At June 16, 2014 at 5:59 PM , Blogger Deborah said...

Wat een leuk jurkje! En wat schrijf je leuk, heel beeldend, haha.
Het lijkt me heerlijk om klaar te zijn met school, maar ja dan is het ook wel echt over ja dus daar kan ik me wel iets bij voorstellen. Succes met je kamer!

 
At June 16, 2014 at 10:08 PM , Blogger Sara said...

Ik heb even voor je gezocht, maar kan 'm helaas niet meer vinden... :(
Dit jurkje komt het dichtst in de buurt (alleen heeft die van mij een elastiek in de taille, maar dat moet op te lossen zijn met een riempje): http://www.asos.com/asos-petite/asos-petite-exclusive-lace-swing-dress/prod/pgeproduct.aspx?iid=3669277&clr=Ivory&SearchQuery=lace+dress

 
At June 16, 2014 at 10:09 PM , Blogger Sara said...

Tof, een slachtoffer! Morgen moet ik mijn huurcontract ondertekenen, dus dan stuur ik je binnenkort wel een berichtje haha. :)))

 
At June 17, 2014 at 9:34 AM , Blogger Unknown said...

Geniet maar veel van de vakantie! :) Leuke outfit trouwens, mooi jurkje!

 
At June 17, 2014 at 11:56 AM , Blogger Remote Reporter said...

Ik vind je jurkje super mooi! Geniet van je vakantie! xx

 
At June 17, 2014 at 12:15 PM , Blogger ALBOE.nl said...

Mooie look! En natuurlijk gefeliciteerd met het slagen nog!!

 
At June 17, 2014 at 1:56 PM , Blogger lnthw said...

Als het in Utrecht is (ja toch??) dan ben ik serieus nog in de buurt he ! ;) hihi alles voor taart x

 
At June 17, 2014 at 11:08 PM , Blogger Sara said...

Jup Utrecht, daar zit jij ook toch?

 
At June 18, 2014 at 2:33 PM , Blogger Unknown said...

Oooh die kruk waar je op zit is heel leuk! Ik ga ook op kamers en waarschijnlijk heb ik er eentje gevonden. :) Ik weet echt nog niet goed welke kleuren ik wil in mijn nieuwe kamer, maar ik heb een paar heel artistieke vriendinnen, dus die laat ik er denk ik maar op los. :)

 
At June 18, 2014 at 11:37 PM , Blogger livingahealthydream said...

Ik ben verliefd op jouw tatoeage en stijl! De combi van girly en comfy werkt voor mij. Gefeliciteerd met je slagen!

 
At June 19, 2014 at 8:43 AM , Blogger Silvy | www.thegirlsbehindthecamera.com said...

Wat een leuk jurkje weer! Geniet van je vakantie :)
Liefs!

 
At June 19, 2014 at 8:00 PM , Blogger Marije said...

wat een leuke outfit! Gefeliciteerd met het slagen en geniet van je wel verdiende vakantie! x

 
At June 20, 2014 at 12:12 AM , Blogger Jessica said...

Superleuke outfit! En wauw die ketting is zo leuk!
hahaha toevallig, op dit moment luister ik naar de Arctic monkeys :D

 
At June 20, 2014 at 10:41 AM , Blogger MIXT fashion and lifestyle said...

Geniet er maar van! Vakanties zijn toch voorbij voor je het weet:)

 
At June 21, 2014 at 2:31 PM , Blogger Loïs said...

Leuke outfit!

xxx

http://lovesbeautyfashion.blogspot.com

 
At June 21, 2014 at 8:06 PM , Blogger By-Evelien said...

Wat een leuke outfit! En wauw wat een mooie foto. Wat leuk dat je een aantal examenfeestjes heb gehad, ik word daar altijd zo vrolijk van. Alleen weer in de ochtend opstaan blijft dan erg moeilijk. En veel succes met je kamer verven! :)

Liefs

Evelien

 
At June 21, 2014 at 11:07 PM , Blogger Rani / iamafashioneer.com said...

Je staat echt met dat jurkje!
(nieuwe bloglovin' follower! :D)

Liefs x

 
At June 21, 2014 at 11:48 PM , Blogger Sophie (www.myveryownlookbook.com) said...

Echt schattig die sokjes in je vans. En heel erg gefeliciteerd met je slagen nog!!

xoxo

 
At June 22, 2014 at 4:07 PM , Blogger Unknown said...

Hele leuke foto (en outfit haha)! Mijn vakantie is ook net begonnen, het kan inderdaad slechter. ;)

 
At June 23, 2014 at 10:13 AM , Blogger Unknown said...

Lovely jurkje! Zo schattig,
Goodluck met je kamer!
xo
http://itisromane.nl

 
At June 23, 2014 at 8:18 PM , Blogger Unknown said...

Hele mooie foto!

 
At June 25, 2014 at 4:27 PM , Blogger Unknown said...

heel schattige jurk!

 

Post a Comment

Als je een reactie achter laat ben je lief, maar geld doneren zodat ik schoenen kan kopen is ook altijd een optie.

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home