This page has moved to a new address.

THE MAGIC OF THE FOREST

This is not another blog: THE MAGIC OF THE FOREST

Monday, June 2, 2014

THE MAGIC OF THE FOREST

Image and video hosting by TinyPic Image and video hosting by TinyPic Top SheInside | Skirt SheInside | Shoes OASAP | Headband eBay | Rings Primark

Regelmatig fiets ik door het bos, op weg naar mijn werk en iedere keer weer valt het me op: mensen. Niet zomaar mensen, nee, vriendelijke mensen. Individualistische, in zichzelf gekeerde Nederlanders die in het bos plotseling veranderen in sociale burgers met interesse in anderen. Waar ik normaal gesproken door mijn gepensioneerde medeburger in de categorie "die idiote jeugd van tegenwoordig" wordt ingedeeld, behoor ik in het bos plotseling bij "die vrolijke jongeren die genieten van de natuur". Allemaal lotgenoten, in dat grote stille bos. 

En ik moet zeggen dat die status me wel bevalt, ondanks dat ik het bos slechts gebruik als weg naar mijn kapitalistische doel. Want stiekem moet ik toegeven dat ik ook wel een beetje geniet van de natuur en de stilte terwijl ik voorbij fiets, vriendelijk knikkend naar mijn gepensioneerde medemens. 

Liefs,
 Sara 

Labels: , , , , , ,

49 Comments:

At June 2, 2014 at 2:54 PM , Blogger globelovex said...

Wat leuk geschreven & wat een prachtige foto's!

 
At June 2, 2014 at 4:20 PM , Blogger Saskia said...

Die eerste foto is prachtig!! Dat haarbandje staat je supermooi :-)

♥ Saskia

 
At June 2, 2014 at 4:26 PM , Blogger Made by Carlijn said...

Wat een leuk rokje! Mooie outfit en weer leuk geschreven!

 
At June 2, 2014 at 4:26 PM , Blogger The orbit of Britt said...

Super mooie foto's! En je haarband is zó tof :)

 
At June 2, 2014 at 4:57 PM , Blogger Naomi said...

Die haarband is gááááááf, staat je echt prachtig! En je rokje is een soort van heaven..

 
At June 2, 2014 at 5:07 PM , Blogger Jill said...

Super mooie foto's en de haarband staat je zo mooi!

 
At June 2, 2014 at 5:22 PM , Blogger Demi said...

Erg mooie foto's, en hele leuke outfit! En weer leuk geschreven :) xx

 
At June 2, 2014 at 5:22 PM , Anonymous Tessa | Raspberry & Ripped Jeans said...

Super leuk geschreven! Die haarband is echt heel tof!

 
At June 2, 2014 at 5:33 PM , Blogger Unknown said...

Oeh, wat een mooie foto's!

 
At June 2, 2014 at 5:45 PM , Blogger Unknown said...

wauuww, dat hoofdsiraaddingetje staat je echt super mooi Saar! :)

 
At June 2, 2014 at 6:37 PM , Anonymous Anonymous said...

Waaaauw, je outfit is perfect! Die haarband staat je ge-wel-dig! X

 
At June 2, 2014 at 6:54 PM , Blogger Kim said...

Leuke outfit en die eerste foto is super leuk! Lekker spontaan :)

 
At June 2, 2014 at 7:15 PM , Anonymous Katrien said...

Leuke outfit, zeker die top! En ik wil echt vaker leuke haar-accessoires dragen, als ik zie hoe leuk het kan staan! En 'kapitalistisch doel' is zo leuk gezegd haha.

 
At June 2, 2014 at 7:46 PM , Anonymous Daniëlle said...

Je eerste foto is echt heel tof! Just like a model ♥

 
At June 2, 2014 at 7:52 PM , Blogger Unknown said...

Leuke hair chain!

 
At June 2, 2014 at 8:00 PM , Anonymous Tessa said...

Wat een toffe outfit! Dat haarsieraad vind ik ook heel erg mooi! Je maakt elke keer van die leuke originele foto's!
Liefs, Tessa

 
At June 2, 2014 at 8:15 PM , Blogger Anita - Fashion Attacks said...

Super mooie foto's! Ook schrijf je echt heerlijk, leest lekker makkelijk en leuk! Super fijn blog heb je :)

x

 
At June 2, 2014 at 8:24 PM , Blogger Jet said...

Haha, heel leuk geschreven! En een hele leuke outfit!

Liefs, Jet

 
At June 2, 2014 at 8:41 PM , Blogger Bo said...

Wauw dat rokje is echt leuk! En leuk geschreven zeg, :) ik vind het bos ook altijd een fijne plek!

 
At June 2, 2014 at 8:47 PM , Blogger Julia said...

Ontzettend leuk rokje en mooie foto's! En wat heb je er een leuk stukje bij geschreven :) xx

 
At June 2, 2014 at 9:30 PM , Blogger Unknown said...

Prachtige foto's, net als je outfit, pretty!

 
At June 2, 2014 at 9:31 PM , Anonymous Suze said...

Mooi rokje zeg, mooie foto's ook!

 
At June 2, 2014 at 9:54 PM , Blogger Unknown said...

Je haarband is zó prachtig! Wauw.
Liefs!

 
At June 2, 2014 at 10:01 PM , Blogger Alexandra | asseenbyalex.com said...

Mooie outfit en foto's! :)

 
At June 2, 2014 at 10:19 PM , Blogger Marion | The Dutch Adventure Seeker said...

Leuke outfit :) En mooi gezegd! Ik vind het ook heerlijk om in het bos te zijn om foto's te maken. Binnenkort maar weer eens doen ;)

 
At June 2, 2014 at 10:25 PM , Blogger Amy said...

Heel leuk die haarband! Ik heb geen bos of gezellig park in de buurt, jammer, want het brengt zoveel gezelligheid met zich mee!

 
At June 3, 2014 at 7:24 AM , Blogger Janne said...

Je schrijft altijd zo leuk Sara! Deze outfit is echt perfect :)

 
At June 3, 2014 at 12:26 PM , Blogger Ysanne said...

Wauw, ik ben helemaal fan van dat versierding in je haren (sorry weet niet hoe je zoiets moet noemen haha). Past mooi bij je outfit!

 
At June 3, 2014 at 1:00 PM , Blogger Sharon (Style-Chameleon) said...

Prachtige foto's!



www.style-chameleon.com

 
At June 3, 2014 at 6:27 PM , Blogger Unknown said...

Prachtige outfit! Ik vind dit soort rokjes kei leuk!

 
At June 3, 2014 at 8:11 PM , Blogger Make it mine said...

Wat een prachtige foto's én outfit ♥ Je haarbandje, wauw! :)

Liefs,
Adriënne

 
At June 3, 2014 at 9:02 PM , Blogger Isabella said...

Mooi geschreven artikel, en prachtige outfit!

 
At June 3, 2014 at 9:37 PM , Blogger Chinouk | Graceful Glow said...

Heel erg leuk geschreven! Leuk je haarbandje! ♥

 
At June 3, 2014 at 11:43 PM , Blogger Style StreetStalker said...

Love these pics! Such a cool style you have chick!

SSSx
www.stylestreetstalker.com

 
At June 4, 2014 at 9:30 AM , Blogger Trudy Danso said...

Prachtige fotos Sara! xx

 
At June 4, 2014 at 11:31 AM , Blogger Unknown said...

Ooh wat zie je er schattig uit! :) Heel lief rokje!

 
At June 4, 2014 at 12:20 PM , Blogger Unknown said...

Wat een gave rok!

 
At June 4, 2014 at 12:24 PM , Anonymous Anonymous said...

wat een prachtige outfit met geweldige foto's!

 
At June 4, 2014 at 12:52 PM , Anonymous Anonymous said...

Vond Forrest Gump toch leuker

 
At June 4, 2014 at 1:50 PM , Anonymous Rosie said...

Ik herken je gevoel helemaal haha iedereen is zo vriendelijk :D! Ik vind je outfit leuk! Staat je goed!

Liefs Rosie

 
At June 4, 2014 at 1:51 PM , Anonymous Chiara said...

Je schrijft zo leuk! En echt zo herkenbaar haha. Altijd als ik foto's ga maken in het bos (of iets dat in de buurt komt van 'natuur') dan word ik aangekeken van ohh de jeugd vindt zichzelf weer terug in de natuur en bladiebloe. Terwijl het normaal is van eh ze heeft een panty en een kort broekje aan, die jeugdddd van tege- ... Je snapt wel wat ik bedoel haha :) Je outfit is wederom weer heel tof! Ik wil die top hebben.

 
At June 4, 2014 at 3:47 PM , Blogger amstervrouwtje said...

Wauw ge wel dige look!!

 
At June 4, 2014 at 5:04 PM , Blogger Sara said...

Jezus Saar, wat mooi geschreven! Je rokje is echt super mooi, wiehhh ♥

Liefs, Saar.

 
At June 4, 2014 at 5:30 PM , Blogger RosinaDeborah said...

Je outfit is zo leuk! En je schrijfkunsten zijn weer geweldig en waar. We hebben het maar zwaar te voor duren als jeugd van tegenwoordig. :( haha, Liefs

 
At June 5, 2014 at 4:17 PM , Blogger Unknown said...

Leuke foto's!


Mylifeasfanta.blogspot.nl

 
At June 5, 2014 at 7:26 PM , Blogger Rachel Kromdijk said...

gave foto's en gaaf dat haarband sieraad staat je goed meid! liefs xx

 
At June 6, 2014 at 9:09 PM , Blogger Denisa said...

Nice outfit. Have a great day.
http://www.fashiondenis.com

 
At June 9, 2014 at 2:33 AM , Blogger Sanne said...

Wat een mooie foto's! Die haarband staat je echt super! :)

 
At June 14, 2014 at 6:49 PM , Blogger Charlène Jiho said...

Nice top !

 

Post a Comment

Als je een reactie achter laat ben je lief, maar geld doneren zodat ik schoenen kan kopen is ook altijd een optie.

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home