This page has moved to a new address.

CHAOS EN EXCUSES

This is not another blog: CHAOS EN EXCUSES

Monday, June 23, 2014

CHAOS EN EXCUSES

Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic

Top OASAP | Riding pants Zara | Jacket SheInside | Ring OASAP | Creepers OASAP

Ik leef nog. Nooit gedacht dat ik zomaar zou kunnen vergeten dat er zoiets als bloggen bestond, maar het is toch echt gebeurd. Of ik kreeg midden in de nacht plotselinge inspiratie (helaas is 's nachts foto's maken een beetje moeilijk) en de volgende dag was ik het alweer kwijt. Excuses voor mijn afwezigheid, ik hoop dat jullie me een beetje gemist hebben want dat is goed voor mijn zelfvertrouwen. In de tussentijd ben ik overigens naar de kapper geweest en men zegt zelfs dat ik niet huilend naar buiten ben gekomen, de wonderen zijn de wereld nog niet uit!

"Over zes jaar sta ik hier mijn spullen weer in te pakken en is het allemaal alweer voorbij", diepzinnige dingen die ik me realiseerde tijdens het schilderen van mijn kamer. De komende jaren gaan, naar wat ik mag geloven, de leukste jaren ooit worden en toch ligt het einde alweer op de loer. Niet dat de afgelopen dagen nu zo'n straf waren hoor, samen met Leonie en Manon gaf ik een poolparty examenfissa. Exclusief pool omdat de weergoden ons slecht gezind waren, maar er waren wel opblaaskrokodillen en toekanzwembanden en redcups dus dat maakte al veel goed. En verder nog wat meer examenfeestjes, schilderen en Ikea. I K E A. Mijn hart maakt spontaan een vreugdedansje wanneer ik die lelijke blauwe loodsen met vierkante gele letters zie. We hebben zoveel meubels ingeslagen dat ik wel drie kamers nodig heb om het allemaal te laten passen dus puzzelen wordt mijn tijdsbesteding de komende dagen. 

Overigens moeten jullie me volgende week weer eventjes missen, dan hang ik namelijk de wannabe-hipster uit op de onontdekte plekjes van Berlijn. Joepie!

Liefs,
 Sara

Labels: , , , , ,

24 Comments:

At June 23, 2014 at 10:59 AM , Blogger Amy said...

Hopelijk wordt je kamer mooi! Veel plezierrrr in Berlijn (:

 
At June 23, 2014 at 1:17 PM , Blogger Naomi said...

We hebben je totaal niet gemist, was lekker rustig zo. Grapje ;)Wel het resultaat van je kamer laten zien hoor! En veel plezier in Berlijn ;)

 
At June 23, 2014 at 1:24 PM , Blogger Unknown said...

Ahh leuk dat je weer iets hebt gepost! Ik ben heel benieuwd naar je kamer! Alvast veel plezier in Berlijn!

 
At June 23, 2014 at 3:28 PM , Blogger MIXT fashion and lifestyle said...

leuk blousje, veel plezier in Berlijn!

 
At June 23, 2014 at 3:37 PM , Blogger Unknown said...

Leuke outfit!

 
At June 23, 2014 at 3:41 PM , Blogger Sharrel said...

Wauw die ring is echt super! Veel plezier in Berlijn meid.

x

 
At June 23, 2014 at 3:43 PM , Blogger globelovex said...

Mooie outfit!
Veel plezier in Berlijn :)
Liefsss

 
At June 23, 2014 at 4:25 PM , Blogger Lauresque said...

Je outfit is heel erg gaaf (mijn liefde voor creepers is ongeveer hetzelfde ontstaan als bij jou, haha)!
Vind 't leuk om weer eens een artikel van je te lezen (JA, stiekem heb ik je wel gemist hier).
Heel veel plezier in Berlijn, ik wacht ondertussen braaf weer op een nieuw artikel. (: X

 
At June 24, 2014 at 12:15 PM , Blogger Marion | The Dutch Adventure Seeker said...

Leuke top! Lijkt me super leuk om zo je eigen kamertje in te richten :) Veel plezier alvast in berlijn!

 
At June 24, 2014 at 2:15 PM , Blogger jslrm said...

Veel plezier in Berlijn, ik ga over twee weken ook!

Het probleem van Ikea snap ik, morgen ga ik voor een kamer kijken maar ik weet nu al dat
al het mooi spul van Ikea er nooit in zal gaan passen, naja ook weer beter voor mijn budget ;)

 
At June 24, 2014 at 5:50 PM , Blogger Cat said...

ah berlijn! De stad van de beste techno feestjes en stiekeme juweeltjes. Geniet ervan

 
At June 24, 2014 at 10:41 PM , Blogger Unknown said...

Zo'n super toffe ring!

 
At June 25, 2014 at 6:22 PM , Blogger Sara said...

Wahhh wat een lief blousje! Heel veel plezier in Berlinos! Het is daar zooo leuk! Heel! Veel! Uitroeptekens! ☺☺☺"

Ik wil na Berlijn langskomen en dan ga ik je huis even keuren dat je het weet xxxx Ikea is so much funnnn, je moet er echt een keer verstoppertje spelen!!!!! Nou kind, heel veel plezier in Berlinos en kussies van tante Saar :)

 
At June 26, 2014 at 11:25 AM , Blogger lnthw said...

JE CREEPERSSS. liefde <3

 
At June 26, 2014 at 12:09 PM , Blogger Lisette Pool - 24/7 STYLISH said...

Super mooie outfit en wat gaaf dat je naar berlijn gaat, het is echt een super leuke stad, ik zou er zelf ook wel weer heen willen gaan. Ik heb je blog trouwens even doorgekeken hij ziet er echt super uit! Lijkt het je daarom misschien leuk om elkaar te volgen? Love, Lisette

 
At June 26, 2014 at 12:09 PM , Blogger Linlicious-style.nl said...

wat schrijf jij leuk!!
veel succes!!

 
At June 26, 2014 at 1:08 PM , Blogger Sara said...

Hahaha bedankt tante Saar, je moet snel langskomen en dan gaan we chillen in Utrecht en verstoppertje doen in de Ikea!

 
At June 26, 2014 at 1:09 PM , Blogger Sara said...

Joehoeeee, er is iemand die me heeft gemist *blijdschap en rondedansjes*

 
At June 26, 2014 at 1:09 PM , Blogger Sara said...

Jij ook vast veel plezier dan, het lijkt me zo'n toffe stad! :)

 
At June 26, 2014 at 4:33 PM , Blogger Saskia said...

Superleuke post! Heel veel plezier in Berlijn :-D

♥ Saskia

 
At June 26, 2014 at 5:56 PM , Blogger Unknown said...

Leuke outfit!
Veel plezier in Berlijn :)
xx
http://www.myrunwayfashionworld.com/

 
At June 26, 2014 at 6:16 PM , Blogger Janne said...

Leuke schoenen ;)) Staat je heel mooi dit! Veel plezier in Berlijn, ben benieuwd hoe je het hebt gehad daar :)

 
At June 26, 2014 at 9:13 PM , Blogger Sara said...

Er staat al een voorproefje op instagram en als hij helemaal af is zal ik 'me natuurlijk trots laten zien. :)

 
At June 26, 2014 at 11:32 PM , Blogger Deborah said...

Leuke outfit! Die creepers zijn echt tof :)
En heel veel plezier in Berlijn, volgend jaar ga ik er misschien ook naar toe. Het lijkt mij echt een geweldige stad!
En ben benieuwd naar je kamer!
(En ja, je werd gemist, ik heb je blog nog maar pas 'ontdekt' en ik miste je posts nu al ;), je hebt er in ieder geval een nieuwe volger bij!)

 

Post a Comment

Als je een reactie achter laat ben je lief, maar geld doneren zodat ik schoenen kan kopen is ook altijd een optie.

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home